Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Proszę a analizę logów - przeładowanie


cooler_noss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Proszę o analizę logów pod kątem znanego problemu jakim jest przeładowanie, notlauf oraz kod błędu "17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation ".

Problem mam już od dłuższego czasu jednak dopiero teraz postanowiłem zająć się intensywnie problemem. Na początek podmieniłem N75 - bez zmian: przeładowanie. Wymontowałem więc turbinę w zamiarze przeczyszczenia kierownic. Jednak okazało się że cięgno pracuje w pełnej skali beż ŻADNYCH wyczuwalnych oporów :mysli: Tak więc zmontowałem wszystko do kupy w nadziei że będzie dobrze. :kox: Oczywiście problem nie zniknął. Kolejny podejrzany element to gruszka przy turbinie. Jednak przy próbie statycznej basic 011 szybko wciągała cięgno beż żadnych oporów. Dodam, że gdy odpiąłem wężyk podciśnienia od gruszki, samochód podczas jazdy miał kompletnego muła(w tej pozycji kierownice maksymalnie ograniczają prędkość obrotową wirnika).

Powoli kończą mi się pomysły. Jedyne co mi przychodzi na myśl, to uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania, ten na dolocie. Jak myślicie? Może on ulec uszkodzeniu i zawyżać wartości?

Logi:

Statyczne:

001: http://img682.imageshack.us/img682/7681/stat001.jpg

003: http://img4.imageshack.us/img4/9542/stat003y.jpg

004: http://img340.imageshack.us/img340/4049/stat004.jpg

007: http://img441.imageshack.us/img441/2336/stat007.jpg

013: http://img11.imageshack.us/img11/9762/stat013.jpg

Basic Settings:

000: http://img62.imageshack.us/img62/9454/basic000.jpg

003: http://img441.imageshack.us/img441/5791/basic003.jpg

004: http://img402.imageshack.us/img402/8309/basic004.jpg

011: http://img262.imageshack.us/img262/8070/basic011.jpg

Dynamiczne:

003: http://img267.imageshack.us/img267/6528/dyn003.jpg

008: http://img156.imageshack.us/img156/1333/dyn008.jpg

011: http://img402.imageshack.us/img402/9972/dyn011.jpg - podczas logowania nastąpił notlauf

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno pomoc:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=96824

Stawiam dukaty przeciwko orzechom ze w mechnizmie VTG jest pelno sadzy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czyszczenia turbawka sprawdź dodatkowo zawór N-75 czy dochodzi do niego napiecie. Dobrze byłoby podpiac manometr i sprawdzic jakie faktycznie jest ciśnienie w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czyszczenia turbawka sprawdź dodatkowo zawór N-75 czy dochodzi do niego napiecie. Dobrze byłoby podpiac manometr i sprawdzic jakie faktycznie jest ciśnienie w dolocie.

Do n75 dochodzi napięcie. W innym wypadku nie sterowałby sztangą gruszki i furka miałaby cały czas muła.

Można w jakiś sposób sprawdzić czy gruszka działa prawidłowo?

Co do podpięcia manometru też nad tym myślałem tylko gdzie się wpiąć? Tzn w miejsce ori, czy gdzieś indziej?

Odnośnie kierownic to wg mnie pracowały w całym zakresie bez oporu. Czy jest możliwość, że pomimo lekkiej pracy sztangi kierownice nie pracują w pełnym zakresie? Pytam bo nie chcę zbędnie rozbierać turbawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc.

Zrobiles bład ze jak ją juz miałes na stole to jej nie rozpołowiłes...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc.

Zrobiles bład ze jak ją juz miałes na stole to jej nie rozpołowiłes...

Dokładnie, tylę że skubana nie chciała się rozpołowić a nie miałem przy sobie palnika żeby jej pomóc :kwasny: więc zmontowałem wszystko spowrotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż trzeba będzie! Tyle że pogoda nie nastraja do takich robót :kwasny: Po operacji dam znać czy pomogło...[br]Dopisany: 02 Listopad 2009, 14:51_________________________________________________Tak sobie pomyślałem że może najpierw podmieniłbym czujnik ciśnienia doładowania na próbę... Nie uśmiecha mi się w taką pogodę grzebać tyle przy furce.

W związku z tym mam prośbę do Was forumowicze. Jest ktoś z okolic Wa-wy, najlepiej północnej części, kto użyczyłby mi na test ten czujnik?(Myślę że cała operacja zmieściłaby się w 0,5h i 0,5l trunku wyskokowego :naughty:) Podmieniłbym, zrobił loga i miałbym pewność że wykluczyłem kolejny element.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z logów nie wynika iż czujnik cisnienia doladowania swiruje... IMO - szkoda Twojego i czyjegos czasu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już jestem po czyszczeniu! :naughty: Po obróbce palnikiem, udało się rozpołowić turbo! Efekt czyszczenia? Auto jak nowe! :cool1: Kierownice chodziły lekko, jednak co pewien czas zacinały się w połowie, więc grucha nie mogła sobie z tym poradzić. Jeśli kogoś interesuje, mogę wrzucić logi "przed" i "po". :wink4:

Dzięki wszystkim za rady!! :hi:

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam dukaty przeciwko orzechom ze w mechnizmie VTG jest pelno sadzy....

Prorok jaki czy co... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...