jasam Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Diselek?? czy paliwo?> ja mialem podobny problem wymienili mi plyny jak np plyn chlodniczy itp i wszystko zniknelo .Spraawdz tez paliwo aleś błysnął co autor chciał powiedzieć? ON to nie paliwo? Rozjebałeś mnie koleś tekstem "wszystko zniknelo" :oklaski: Pewien sławny Kononowicz obiecywał swoim wyborcom że jak będzie prezydentem to "niczego nie będzie" :oklaski: Tak jakoś mi się skojarzyło
djbinek Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 No więc panowie, temat lekko odświeżam, ponieważ dalej jest problem! Elektryka jest o.k, a na zimno nie chce za Chiny Ludowe odpalić. Świece grzeją i tak dalej. Elektronik pokazał mi taki myk: odczepiamy niebieską wtyczkę od czujnika temperatury (jak nie chce odpalić), czekamy aż się nagrzeje (trwa to nieco dłużej) i silniczek elegancko odpala. Teraz powstaje kolejne pytanie: O co chodzi? 1. 1000km temu miałem wymieniany rozrząd, może na pompie wtrysku się coś przestawiło? 2. Możliwe ,że czujnik temperatury jest do d... ale jak to sprawdzić, VAGiem? 3. Zapowietrzony układ paliwowy, cofanie paliwa do silnika. Jutro zakładam zawór zwrotny, zobaczymy... 4. Zły kąt wtrysku w 00 BS 5. Może faktycznie wymienić wodę w bagażniku? Według Was, w gdzie tkwi haczyk? Pozdrawiam!
Pandzior Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Jeżeli po wyjęciu wtyczki od czujnika temp. auto odpala, to chyba w nim tkwi problem.
leoncjo Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Raczej nie w nim ale możesz go sprawdzić .... jak odpinasz czujnik to zwiększa się dawka startowa paliwka i odpala lepiej.... . Jestem coraz bardziej ciekawy co dolega Twojej furce...
djbinek Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 No to byłem u mojego specjalisty Założyliśmy zawór zwrotny, ale to na nic się zdało, podłączyliśmy pod VAGa i czujnik temperatury jest O.K. Sprawdziliśmy czy na pompie wtrysku się nic nie przestawiło, jest O.K (po za tym słyszałem, że gdy dojdzie do takiego przestawienia to furka traci prawie 50% mocy, czy to prawda?). Nawet zbadaliśmy same wtryski, są O.K. 1. 1000km temu miałem wymieniany rozrząd, może na pompie wtrysku się coś przestawiło? 2. Możliwe ,że czujnik temperatury jest do d... ale jak to sprawdzić, VAGiem? 3. Zapowietrzony układ paliwowy, cofanie paliwa do silnika. Jutro zakładam zawór zwrotny, zobaczymy... 4. Zły kąt wtrysku w 00 BS Pozostaje jedynie punkt 4 i 5, ale wody w bagażniku nie mam ... I tutaj dochodzi punkt 6. Niesprawna pompa wtryskowa . Prawdopodobnie tu tkwi problem, ponieważ są wycieki. Umyliśmy silniczek i zobaczymy co będzie za kilka dni. Na razie odpalam na odłączonym czujniku temperatury, ale powiedzcie mi czy nic sie nie spierdzieli od takiego rozruchu? No i czy zawsze pod odpaleniu muszę podpinać kostkę? Jest to uciążliwe, i powiem ,że źle wygląda, bo żeby odpalić Audika trzeba podnosić maskę
przemciotorun Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 podjedz to sprawdzimy czy sa jakies bledoy, kat wtrysku i dawki paliwa, moze sie cos wyjasni,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się