Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Gwarancyjna wymiana przepływomierza...


Grzegorz76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem. Rok temu kupiłem przepływomierz regenerowany Boscha(całość z rurą). Na początku było ok ale po pewnym czasie zaczął szwankować.., źle mierzy na wyższych obrotach. Postanowiłem go przeczyścić za pomocą patyczków do uszu i WD40 ale nic to nie dało, wręcz przeciwnie ,teraz już całkiem jest do bani. Byłem w sklepie gdzie go brałem, powiedzieli, że spoko mogą to wysłać bo jest jeszcze na gwarancji. Pojawił się jednak problem, ponieważ wyciągnąłem czujnik celem przeczyszczenia (widać to na śrubkach, że rozkręcane) i chłopaki powiedzieli, że mogą to zakwestionować ponieważ tam podobno nie można wcale zaglądać. Jak myślicie, uznają mi to czy nie, miał już ktoś taki przypadek? Może dołączyć im też wynik z logowania jak mierzy..

e53a4311c15a70ec.jpg

ba2ba2c50512a9c7med.jpg

12ddeaa41876a2ba.jpg

f449938a105689ca.jpg

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji, ma ktoś jakąś starą przepływkę pożyczyć? Taką żeby tylko auto jeździło bo tą będę musiał zdać na czas reklamacji :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro grzebales przy przeplywomierzu, to jasne, ze maja prawo nie uznac gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem go przeczyścić za pomocą patyczków do uszu i WD40...

WD40 to sie zamki i skorodowane śruby czyści a nie delikatną elektronikę, nie wiem skąd taki pomysł... wykręć delikatnie jeszcze raz i patyczkiem umoczonym w spirytusie (zwykły rektyfikowany 95%) wymyj te tłuste WD i zrób jeszcze raz logi 003, 008, 010 dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem go przeczyścić za pomocą patyczków do uszu i WD40...

WD40 to sie zamki i skorodowane śruby czyści a nie delikatną elektronikę, nie wiem skąd taki pomysł... wykręć delikatnie jeszcze raz i patyczkiem umoczonym w spirytusie (zwykły rektyfikowany 95%) wymyj te tłuste WD i zrób jeszcze raz logi 003, 008, 010 dynamiczne.

Ok, dzięki. Tak zrobię.[br]Dopisany: 04 Listopad 2009, 17:58_________________________________________________

Postanowiłem go przeczyścić za pomocą patyczków do uszu i WD40...

WD40 to sie zamki i skorodowane śruby czyści a nie delikatną elektronikę, nie wiem skąd taki pomysł... wykręć delikatnie jeszcze raz i patyczkiem umoczonym w spirytusie (zwykły rektyfikowany 95%) wymyj te tłuste WD i zrób jeszcze raz logi 003, 008, 010 dynamiczne.

Zrobiłem jak mówiłeś i pomogło, dół teraz jak Cię mogę ale nadal auto nie ciągnie na wyższych obrotach. Dodam jeszcze, że logi powyżej to logi sprzed czyszczenia, fabryczne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzebałem ponieważ na forum wyczytałem, że można go wyczyścić... :wallbash:

Primo - nie WD40, tylko jakims kontakt sprayem

Secundo - nie trzeba nic rozbierac poza odpieciem lmm od weza, przepsikaniu tuby powietrzem, alkoholem i wysuszeniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że logi powyżej to logi sprzed czyszczenia, fabryczne

No właśnie dziwne jak na uszkodzony przepływomierz...

Zrób logi i wstaw tutaj lub najlepiej do działu diagnostyka, bez tego ciężko wróżyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że logi powyżej to logi sprzed czyszczenia, fabryczne

No właśnie dziwne jak na uszkodzony przepływomierz...

Zrób logi i wstaw tutaj lub najlepiej do działu diagnostyka, bez tego ciężko wróżyć.

Dlaczego dziwne? Nie za mało mierzy na wyższych obrotach?

Teraz już nie ma sensu robić logów bo przepływka chyba nie działa już wcale. Wywala błąd G70, auto żółwik.

Na jutro mam zamówione nowe wkręty, wymienie te sfatygowane na nowe i wysyłam to do reklamacji.

Pytanie..., czy mogę , jak by była nagła potrzeba na niewielką odległość, jeździć delikatniutko bez przepływki? Wstawię rurę plastikową..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załatwiłem kiedyś swoją przepływkę i sprawa wyglada tak:

1. z odłączoną silnik nie reaguje na pedał gazu więc jeździć się nie da.

2. na patencie z diodą delikatne dodanie gazu powoduje czarne chmury burzowe z wydechu.

dtO9.jpg

dyNr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załatwiłem kiedyś swoją przepływkę i sprawa wyglada tak:

1. z odłączoną silnik nie reaguje na pedał gazu więc jeździć się nie da.

2. na patencie z diodą delikatne dodanie gazu powoduje czarne chmury burzowe z wydechu.

dtO9.jpg

dyNr.jpg

Pytając czy mogę, nie miałem na myśli czy się da, tylko jaki to ma wpływ na silnik, bo da się jechać, sprawdzałem. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem jedynie podzielić się swoją wiedzą na ten temat.Być może Twoja przepływka nie jest do końca uwalona skoro twierdzisz , że jechać się da. Powiedział bym , że da się przemieścić samochód 5km/h ale czy to jazda? Patent z diodą to rozwiązanie awaryjne pozwalające dojechać do domu , warsztatu i na pewno nie jest zdrowe ani dla silnika,turbiny,katalizatora itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem jedynie podzielić się swoją wiedzą na ten temat.Być może Twoja przepływka nie jest do końca uwalona skoro twierdzisz , że jechać się da. Powiedział bym , że da się przemieścić samochód 5km/h ale czy to jazda? Patent z diodą to rozwiązanie awaryjne pozwalające dojechać do domu , warsztatu i na pewno nie jest zdrowe ani dla silnika,turbiny,katalizatora itd.

Rozumiem, dzięki bardzo. Mamy różne silniki, pewnie dlatego jest inaczej. Ale ja sprawdzałem czy da się jechać już bez przepływki. Przepływka wywalona, zamiast niej rura przelotowa i jedzie... i nawet nie 5km/h tylko całkiem normalnie tylko bez przyspieszania. Tylko pali jak smok...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzij na uszkodzonej niz bez ...

gdy jest wysrany lmm sterownik tak wstawia wartosc awaryjna przeplywu powietrza ...

mozna jezdzic nic sie nie stanie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzij na uszkodzonej niz bez ...

gdy jest wysrany lmm sterownik tak wstawia wartosc awaryjna przeplywu powietrza ...

mozna jezdzic nic sie nie stanie ....

Ale nie mam możliwości jeździć na uszkodzonej ponieważ poszła do reklamacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!!!

jak to sie nie da jezdzic bez podpietej przeplywki?jak mialem problemy ze swoją(wskazywala mi max 474 na vag),to ją odpialem i jezdzilem jakis czas bez i wskazywal na vag ok 580 i bylo o niebo lepiej!!! :)Pozniej ją przeczyscilem(kontakt spray,bezdotykowo!!!) i jest git(w górnych obrotach wskazauje max do 790:))pozdrawiam! :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...