edi_nt Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 001 002 003 020 031 115 [br]Dopisany: 04 Listopad 2009, 18:28:18_________________________________________________mam mały problem, że na wolnych obrotach tak jakby mi zapłon wypadał. Obroty mi "skaczą" między 800-840 i czuje takie małe szarpnięcia. Jak jade i deptam to też czuje ale naprawde minimalne, pewnie kto inny by nawet nie zauważył. Może jakaś cewka daje znać o sobie?? Tu filmik jak się zbiera: [br]Dopisany: 05 Listopad 2009, 10:52:53_________________________________________________Miło by było jakby mi ktoś ocenił je przed weekendem:) znaczy dziś
Dev Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 rozumiem że VAG nic nie pokazał ostatnio grzebałem przy takim aucie jak Twoje był problem z N75, to znaczy z wtyczką świece cewki OK?
letallec Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 A jakis wlasciciel S4, jakis czas temu pisal o niedocisnietym konektorku przy wtryskiwaczu Objawy miał podobne
edi_nt Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 Koledzy poczytałem, pogrzebałem, poporównywałem i wychodzi mi że wszystko jest ok oprócz wskazań bloku 20, czyli cofanie zapłonu. Co może być przyczyną że za bardzo cofa zapłon??[br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 17:34:54_________________________________________________aha, VAG nie pogazuje żadnych błędów
edi_nt Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 paliwo paliwo wykluczam, tankowane na różnych Orlenach i zawsze tak samo.
mateogda Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Skoro problem występuje "bardziej" na wolnych obrotach, powinieneś raczej wrzucić logi statyczne... Wartości wyuczone dla sond w grupie 032? i rozpoznawanie wypadania zapłonu w grupach 015 i 016 może coś pokaże...
edi_nt Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 Skoro problem występuje "bardziej" na wolnych obrotach, powinieneś raczej wrzucić logi statyczne... Wartości wyuczone dla sond w grupie 032? i rozpoznawanie wypadania zapłonu w grupach 015 i 016 może coś pokaże... wszystkie grupy 032 015 016 zrobić statycznie??
mateogda Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Zajrzyj i napisz co zobaczyłeś... 015 i 016 na wolnych jak szarpie.
edi_nt Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 Zajrzyj i napisz co zobaczyłeś... 015 i 016 na wolnych jak szarpie. nic się tam nie pokazuje, żadne wartości.
edi_nt Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 grupa 032 dynamiczne (nie wiem czy się robi ale zrobiłem) statyczny [br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 21:40:40_________________________________________________ a jak świece wygladaja ?? hmm, no nie wykręcałem jeszcze, zmieniane były jakieś 5 tys temu. Może jutro mi się uda wykręcić i obejrzeć.[br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 21:41:36_________________________________________________wyczytałem jeszcze że takie wartości jak u mnie w grupie 020 mogą mieć poważne skutki... http://www.clubtt.pl/forum/topics24/interpretacja-podstawowych-blokow-pomiarowych-vt2081.htm
bartek213 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 a jakie swiece wstawiłes jak wymieniales je te 5miesiecy temu?
edi_nt Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 a jakie swiece wstawiłes jak wymieniales je te 5miesiecy temu? NGK dokładnie takie jakie miały być. Nie pamiętam dokładnie ale sporo czytałem o nich żeby dobrać odpowiednie
bartek213 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 to pewno dobre wstawiles musza byc platynowe ja placilem za jedna 45zl ja na twoim miejscu sprobowal bym je wymienic bez wzgledu na ich stan a cewki sprawdzales ??
edi_nt Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 to pewno dobre wstawiles musza byc platynowe ja placilem za jedna 45zl ja na twoim miejscu sprobowal bym je wymienic bez wzgledu na ich stan a cewki sprawdzales ?? no ja placiłem 36zł po zniżkach za sztuke, były platynowe. Cewki jeszcze nie sprawdzałem. Nawet nie bardzo wiem jak to zrobić??
bartek213 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 musisz podjechac do jakiegos dobrego elektryka istnieje jakis sposob ale jak to dokladnie wyglada to nie wiem pozatym bo wyjeciu swiec bedziesz widzial czy wszystkie beda mialy jednakowy kolor i czy wszystkie sa rowno zuzyte jezeli ktoras bedzie sie wyrozniac to albo siweca padla albo wlasnie cewka
mateogda Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Grupa 032 wskazuje na lewe powietrze lub małe ciśnienie paliwa.
edi_nt Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 Grupa 032 wskazuje na lewe powietrze lub małe ciśnienie paliwa. Czy ciśnienie paliwa sprawdze jakoś vagiem?? lewe powietrze mam szukać w jakimś konkretnym miejscu czy cały układ dolotowy?? i jeszcze jedno mi przyszło do głowy, dwa dni temu wymianiałem sonde i była niedokręcona, czy jak druga jest też nie dokręcona (nie sprawdzałem) to może być to??
mateogda Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Ciśnienie paliwa sprawdzisz tylko mechanicznie odpowiednim manometrem. Sprawdź głównie wężyki podciśnieniowe.... Niedokręcona sonda to raczej nie to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się