Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Problem z silnikiem... brak mocy, tryb awaryjny


Addadko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Otóż z moim Audi od pewnego czasu są jakieś problemy. Niedawno autko nie mogło rozwinąć pewnej mocy. Tzn. dochodziło do 2.5 tys. obr. i tak jak by miał taką "blokadę" która ogranicza te obroty, oraz nie przekraczał prędkości powyżej 100 km/h. Następnym problemem jest zapalająca się kontrolka od oleju gdy samochód jest na postoju. Na wolnych obrotach kontrolka się nie świeci, a przy 2.5 tys. obr. ponownie zapala.

Pozdrawiam audi12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Otóż z moim Audi od pewnego czasu są jakieś problemy. Niedawno autko nie mogło rozwinąć pewnej mocy. Tzn. dochodziło do 2.5 tys. obr. i tak jak by miał taką "blokadę" która ogranicza te obroty, oraz nie przekraczał prędkości powyżej 100 km/h. Następnym problemem jest zapalająca się kontrolka od oleju gdy samochód jest na postoju. Na wolnych obrotach kontrolka się nie świeci, a przy 2.5 tys. obr. ponownie zapala.

Pozdrawiam audi12

chyba Twój silnik już "dogorywa" Kolego

najpierw Vag i wskażnik ciśnienia oleju trzeba podłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba Twój silnik już "dogorywa" Kolego

Tzn.? :mysli:

Tzn. że ciśnienie oleju może być coś nie tak jeżeli ta kontrolka się zapala?

chyba Twój silnik już "dogorywa" Kolego

najpierw Vag i wskażnik ciśnienia oleju trzeba podłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Zimny Chirurg

Tzn

Tak jak kolega napisał.

Kapitalny remoncik

A to wiele tyś.

Poczytaj o 2,5 TDI to sie załamiesz. Pewnie miałeś pecha i trafiłeś na silnik co jakaś pała smigał na oleju typu LL i przez to masz złom pod maską a nie silnik.

Takie życie

Pozdro

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, sprawdz cisnienie oleju, moze pompa sie koncy, odnosnie mocy, zobacz przeplywke. jezeli nigdy nie patrzyles, radze zajrzec po dekle i zobaczyc co tam diabeł juz zdązył namieszac... :)

daj znac co i jak

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie dziś autko oddane do znajomego więc on sprawdza co i jak :wink4: Autko też nie trzymało temperatury więc wymieniliśmy termostat przy wymianie odrazu rozrządu... Ale dziś się okazało po podłączeniu pod komputer, że to jednak błąd w elektronice... No i pokasował co nie co... I maszyna ma miec jutro sprawdzone ciśnienie oleju co do reszty itd...

PS. O newsach Was poinformuje... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega napisał.

Kapitalny remoncik

A to wiele tyś.

Poczytaj o 2,5 TDI to sie załamiesz. Pewnie miałeś pecha i trafiłeś na silnik co jakaś pała smigał na oleju typu LL i przez to masz złom pod maską a nie silnik.

Wybacz, ale pieprzysz totalne bzdury, za nastepne takie urojone diagnozy bede poprostu strzelal z kropka... nie masz wiedzy na temat auta = nie pisz.

Przyczyna tego, ze auto nie wkreca sie powyzej 2500 obr moze byc bardzo błacha...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega napisał.

Kapitalny remoncik

A to wiele tyś.

Poczytaj o 2,5 TDI to sie załamiesz. Pewnie miałeś pecha i trafiłeś na silnik co jakaś pała smigał na oleju typu LL i przez to masz złom pod maską a nie silnik.

Wybacz, ale pieprzysz totalne bzdury, za nastepne takie urojone diagnozy bede poprostu strzelal z kropka... nie masz wiedzy na temat auta = nie pisz.

Przyczyna tego, ze auto nie wkreca sie powyzej 2500 obr moze byc bardzo błacha...

zgadza sie, nie miales 2.5tdi v6, nie znasz tematu,nie wypowiadaj sie. 2.5 tdi to doskonala konstrukcja, ktora za dobre traktowanie odpłaca sie za***istymi wrazeniami z jazdy... wiec lepiej czasem nic nie mowic, jak takie brednie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Zimny Chirurg

Tak jak kolega napisał.

Kapitalny remoncik

A to wiele tyś.

Poczytaj o 2,5 TDI to sie załamiesz. Pewnie miałeś pecha i trafiłeś na silnik co jakaś pała smigał na oleju typu LL i przez to masz złom pod maską a nie silnik.

Wybacz, ale pieprzysz totalne bzdury, za nastepne takie urojone diagnozy bede poprostu strzelal z kropka... nie masz wiedzy na temat auta = nie pisz.

Przyczyna tego, ze auto nie wkreca sie powyzej 2500 obr moze byc bardzo błacha...

zgadza sie, nie miales 2.5tdi v6, nie znasz tematu,nie wypowiadaj sie. 2.5 tdi to doskonala konstrukcja, ktora za dobre traktowanie odpłaca sie za***istymi wrazeniami z jazdy... wiec lepiej czasem nic nie mowic, jak takie brednie...

Chyba macie problemy z czytaniem za zrozumieniem.

Ja nie krytykowałem silnika 2,5 TDI bo wiem ze są ta bardzo fajne i miłe konstrukcje i sam takowy bym chciał mieć.

Chodzi mi o 1 faze ich młodości i nie mówie o nowej generacji tylko tych z pierwszych faz produkcyjnych i ich eksploatacje nietrafioną z olejami typu LL. No chyba ze nie wiecie co mam na myśli. I wiem ze to moze być mały problem z obrotami ale z kontrolką oleju. A jak wiadomo układa smarowania w tych silnikach to zmora.

A więc jeszcze raz. Najpierw czytaj od góry a nie od dołu. 1i2. Ludzie skąd wy sie bierzecie. A. Z Mazowieckiego.Wawa. :/ to juz wszystko wyjaśnia. NC.

Pozdro

ZC

warnwarn.gifWycieczka osobista.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba macie problemy z czytaniem za zrozumieniem.

Sadze, ze Twoj post byl jasny.

Napisales o kapitalnym remoncie, rzęchu pod maską, a nawet nie widziales auta, czy też logów na oczy.

Chodzi mi o 1 faze ich młodości i nie mówie o nowej generacji tylko tych z pierwszych faz produkcyjnych i ich eksploatacje nietrafioną z olejami typu LL. No chyba ze nie wiecie co mam na myśli. I wiem ze to moze być mały problem z obrotami ale z kontrolką oleju. A jak wiadomo układa smarowania w tych silnikach to zmora.

Napisano to juz milion razy na tym forum, nie ma sensu sie powtarzac caly czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc sprawa rozwiązana... Jak stwierdził mechanik "turbina była zamulona". Nie spalała ona oleju i kiedy została wyjęta po prostu przy kręceniu bardzo dymiła, a w to ja nie wierze.... Wymieniony został też siłownik turbiny... Auto nie miało też podciśnienia, ale już z tym koniec. Sprzęt śmiga wyśmienicie i jak to powiedział mechanik " auto musi od czasu do czasu dostać porządnie w pi*de" No i nic teraz nie muli i 140 km/h to dla niego nie problem. Więc Zimny Chirurg nie miałeś racji.. :thumbdown: Dziękuję za wszelką pomoc.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...