Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AZB] Co to za błędy Audi S4


piotrekb_tt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj podpiąłem Vag'a pod moją s4 i na silniku mam te oto błędy:

17931 P1523 Crash Signal from Airbag Control Unit range/performance

17861 P1453 Exhaust gas temperature sensor 1 open/short to B+

17539 P1131 Bank2-Sensor1 Internal Rsistance too High

Czy moglibyście podpowiedzieć co czego dotyczy dokładnie??Wiem ze ten 17861 dotyczy sensora EGT ale gdzie go szukać??Gdzieś w kolektrze czy w turbie??Nie mam pajecia o co chodzi z tym 17539 czyli Bank2-Sensor1 Internal Rsistance too High

Najbardziej dziwi mnie jednak ten Crash Signal :mysli:auto kupiłem lekko uszkodzone w tył(zderzak i klapa) ale jaśki i napinacze były całe a kontrolka AirBag gaśnie po odpaleniu auta więc skąd ten błąd na silniku??Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd 17539 oznacza ze sąda nie pracuje prawidłowo i nadaje sie do zmiany z doświadczenia wiem ze lepiej zmienić od razu dwie i tylko orginały koszt około 500zl za sztukę , co do błędu od poduszek to niestety świadczy o tym ze autko musiało mieć kiedyś wypadek w ktorym zadziałała któraś poduszka wiec albo autko było juz prędzej walone albo ktoś naprawił poduszki po tym uszkodzeniu które autko miało teraz i dopiero je sprzedał handlarze czesto tak robią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam troche sprowadzam auta ze szwajcarii i niemiec ale nie naprawiam poduch i pasów opornikami itp. :> Jeżeli chodzi o tą crash date to czy ona zapisuje sie też na sterowniku silnika??Myślałem ze tylko w sensorze Airbag.Bo pierwszy raz spotykam coś takiego w aucie z grupy VAG. Kumpel lakiernik sprawdzał mi też auto dookoła mierkikiem grubości powłoki lakierniczej i wszystko jest ok oprócz klapy którą to sam wymieniałem :) Wracając do lambd, która to sie sypie??Ta przed kat??Masz może jej numer??Trza będzie ją zamówić w DE :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, własne obczaiłem w necie rysunek techniczny układu wydechowego 2.7Bit i wychodzi na to ze Bank2-Sensor1 to sonda przed katalizatorem po stronie kierowcy...A czy ten błąd "17861 P1453 Exhaust gas temperature sensor 1" nie wynika z tego ze siedzi sonda lambda??Czy ta sonda lambda nie monitoruje też EGT??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie odświeżam temat, może ktoś z was powiedzieć mi o którą sondę chodzi

17539 P1131 Bank2-Sensor1 Internal Rsistance too High

W moim aucie są 4 sondy po jednej koło turbin i po jednej przed katalizatorami.Przeglądałem dzisiaj kablownie tych sond i wszystko wygląda ok Która z nich mi padła??Wcześniej znalazłem rysunek techniczny układu wydechowego w s4 ale za cholere nie moge go odkopać teraz :wallbash: Jeśli można zapytać to na jakim kanale w vag'u sprawdza sie parametry sond??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kolo turbumy to chyba egt jeżeli sie mylę to mnie poprawić wymień dwie sondy odrazu kolego ja najpierw wymieniłem jedna miałem taki sam błąd jak ty znikł po dwóch dniach pojawił sie błąd zlej miesznaki i musialem zmienić druga teraz juz wiem ze zmienia sie dwie od razu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ze to nie EGT. Czujnik EGT jest w muszli turbiny i jest podłączony takim cienkim kabelkiem w stalowym oplocie...Musze dokladnie wiedziec która to sonda bo jest też taka możliwość ze myszy wpieprzyły któryś z kabli tak jak to miało miejsce z kablem do czujnika temperatury zasysanego powietrza po tym jak zostawilem auto na działce na kilka dni...Dodam też ze błedy czujnika temp powietrza zasysanego, sondy lambda i czujnika egt pojawili sie jednoczesnie, więc przegryzione kable wchodzą w gre a jak na razie sprawdzilem je tylko od sondy do konca wtyczki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest też taka możliwość ze myszy wpieprzyły któryś z kabli

raczej kuny :decayed: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17539 P1131 Bank2-Sensor1 Internal Rsistance too High

ten bład wyskakuje również gdy używam auta na bardzo krótkich odcinkach 500-1000m.

znajomy mech. powiedział że to taka przypadłośc nie tylko audi

wies jest mała więc spaceruje. a jak silnik normalnie pracuje pow 5 min. błąd sie nie pojawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza sonda do wymiany, uszkodzenie grzałki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...