woj-o Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Witam. Mam kilka pytań odnośnie wysprzęglnika w A4. Czy ktoś może robił samemu naprawę/wymianę uszczelek w wyszprzęglniku w A4? Dużo z tym zabawy - da się samemu w wieczo jeden to zrobić czy nie warto sie paprać? I jak jest z płynem? Da sie go uzupełnić bo być może to jest przyczyną + zapowietrzenie ? Ma on jakiś zbiorniczek czy nic takiego nie ma ? Bo z tego co widze to u mnie by się zdało go wymienić, na włączonym silniku sa problemy z I i R na wyłączonym wchodza gładko, objawy jakby nie do końca rozsprzęglało sprzęgło a że regulacji żadnej to zostaje robota wysprzęglnika. Update: Cały wysprzęglnik w ASO Wrocław to 220 PLN. Reperaturka w sklepie (firmy Autofren - głowy bym za nich nie dał, mam ich uszczelniacze w poldku w hamulcach i powiem tyle ori były lepsze) kosztuje do 25 PLN (akurat nie było na stanie) Kurde płyn z hamulców -głupio do sprzęgła mozna by lać olej hydrauliczny nie tak żrący jak Hydrol czy inne R-coś tam albo DOT-coś tam . Musze wtakim razie kabelki pośledzić - dzieki za info o płynie.
Gość elmo Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Dołączam sie do pytania, mam to samo, a płyn ciagnie ze zbiorniczka z płynem hamulcowym, wiec jak juz to zużyty wysprzeglik lub zapowietrzone....
estor Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 mi co 2 dni cieknie, czy ktoś robił ten wysprzęglik , lub wymieniał uszczelkę, jakie to mogą być koszta ? mam a4 b6 1.9tdi 115, czy są oryginały tylko, co radzicie zrobić , orientujecie sie czy mam wysprzęglik zew czy wew, bo te pierwsze są tańsze.
golab24 Opublikowano 27 Lipca 2007 Opublikowano 27 Lipca 2007 Ja jak mialem zapowietrzone sprzeglo to po dluzszym postoju nie moglem na odpalonym silniku wlaczyc zadnego biegu, odpowietrzenie zlikwidowalo ta przypadlosc. Co do wymiany czy naprawy wysprzeglika to chyba trzeba zdjac skrzynie bo on jest umiejscowiony nad nia. Troche roboty napewno jest.
woj-o Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Opublikowano 30 Lipca 2007 kurcze nad nią? Fatalnie. U mnie nie tyle wygląda to na cieknięcie bo nic nie widać ale na zuzycie pompy/wysprzęglnika - bo objaw jest taki jakby nie do końca rozsprzęglało sprzęgło - jezeli żadnej regulacji nie ma (prawie nie do uwieżenia;) chociaż reg samego siłownika powinna być ) to zostaje tylko naprawa. Zestaw naprawczy da asię kupić (ale nie w ASO) koszt mały chyba 20-30 zeta z tego co się pytałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się