Gość .... Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Witam Serdecznie Mam dylemat bo podobno turbina z 2.0 BPW pasuje do AFN tylko czy taka turbina sie nadaje czy jest lepsza czy gorsza od AWX ? Czy podobne ciśnie daje co AWX czy mniejsze ?. Czy kolektory z BPW nadają sie i będą pasować do AFN ? czy różnią sie od AWX ? Mam okazyjnie do kupienia osprzęt z takiego silnika. Proszę o odpowiedz.
Jarol Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 BPW ma dokladnie tą sama głowice, kolektor wydechowy i turbo co AWX.
Gość .... Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Czyli spokojnie mogę to założyć do AFN :>?
jaro4444 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Turbiny BPW są w 100% rumuńskie, a nie włoskie lub francuskie jak w AWX i mają w obudowie części gorącej gniazdo na czujnik EGT. Gniazdo zaślepia się i po problemie.
Gość .... Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Czyli mam rozumieć ze są gorsze ? tą którą mam do wzięcia ma 15 tys km bo ją oglądałem i silnik.
jaro4444 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Jak jest od 2007 r. to nie sprwawia już takich problemów jak te z roczników 2004-2006.
jaro4444 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Czyli ? Poszukaj hasła "rumunki" albo "rumuńskie turbiny" i będziesz wiedział wszystko.
Gość .... Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Już szukam prosze też o opinie
jaro4444 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 W 2004 r. Honeywell Garrett przeniósł produkcję turbin probionych dla VAG do Rumuni. Początkowa jakośc turbin była bardzo kiepska - silniki generowały wykresy momentu takie jak EKG (poszarpane), turbiny łapały bardzo wysokie overboosty, hałasowały, rozlatywały się po 30-60 kkm. Później poprawiano jakośc i tak od 2007 r. jest całkowicie akceptowalna, choc nadal daleko jej do tej z Francji czy Włoch. Dlatego chyba VAG podziękował Garretttowi i wszystkie nowe TDI CR mają turbiny KKK.
Gość .... Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Bardzo rozjąśnia mi to obraz na sprawę turbo. Jeśli jest ta którą mam do kupienia 140Km i jest z 2007 r to ok ale wcześniejsze lata odpadają. Jak zatem z turbo AWX ? na co zwrócić uwage ? wiem żeby nie była chinszczyzną. KKK troche ciężko dorwać ale warto przy dużych mocach.[br]Dopisany: 12 Listopad 2009, 21:20_________________________________________________Warto wogóle zmieniać kolektory z AWX ? Wydech i Sss ?
jarucki Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Kolektor Wydechowy AFN=AWX więc nie ma potrzeby Co do ssącego to ponoć daje to jakieś lepsze efekty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się