titanx Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Witam ponownie... Jak to mówią "jak trwoga to do... " . Rozsypało mi się koło pasowe alternatora w czasie jazdy.Samo koło już kupiłem (250 zł),ale nie mam pojęcia jaką śrubę trzeba kupić,bo koło ma i gwint i frezy.Co to za cudeńko jest potrzebne i gdzie je można kupić ? Oj zdałby się jakis katalog z częściami do Niuni. Pozdrawiam
Gość zdeniu Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 zacznijmy od tego abys uzupelnił swój profil nie wiadomo o jakie auto chodzi z jakim silnikiem itd.
piotrpan Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 taki klucz do tej śruby koszt. około 150 zł AUDI i VOLSV.... dobrze wykombinował żeby samemu sobie nie wymieńić Takie kółko to koszt ok 200zeta Wymieniałem to ostatnio
spetsnaz Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 taki klucz do tej śruby koszt. około 150 zł AUDI i VOLSV.... dobrze wykombinował żeby samemu sobie nie wymieńić Takie kółko to koszt ok 200zeta Wymieniałem to ostatnio Przesadzasz, napewno chodzi Ci o klucz do koła pasowego ze sprzęgłem. W przypadku AFN`a jest tam jedynie nakrętka i podkładka dla alternatora BOSCH.
piotrpan Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 tAK ale ta nakętka ma gwint i nacięte frezy
spetsnaz Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 tAK ale ta nakętka ma gwint i nacięte frezy Fakt, zapomniałem o wieloklinie 33 zęby klucz (nasadka na klucz 15) koszt ok 50PLN, http://www.allegro.pl/item363394530_alternator_klucz_alternatora_vw_audi_mercedes.html zestaw kluczy do alternatorów koszt trochę ponad 90 PLN http://www.allegro.pl/item365364902_alternator_klucz_nasadki_alternatora_vw_audi_bmw.html
piotrpan Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 Zgadza się ceny są różne ale porządna orginalna nasadka kosztuje ponad 100 zeta
spetsnaz Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 Zgadza się ceny są różne ale porządna orginalna nasadka kosztuje ponad 100 zeta W przypadku narzędzi najczęściej cena idzie w parze z jakością. Ja tak czy inaczej kupił bym zestawik
rikardo Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 Bez tego klucza nic nie zrobisz wczoraj remontowałem swój alternator (wymiana łożysk oraz tego koła) w moim przypadku koło było zakręcone dość mocno na jakimś kleju do połączeń rozłącznych. Pozostaje ci kupić klucz albo poszukać kogoś kto ma taki klucz i za drobną opłatą odkręci stare koło i przykręci nowe. Tu masz linki dot. takich kluczy. http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=359666235 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=362901710 Kupiłem u tego sprzedawcy samą nasadkę firmy HAZET ponieważ w rozmowie telefonicznej ustaliłem, że ten tańszy zestaw jest gorszej jakości i polecił mi kupić klucz trzpieniowy kuty oddzielnie. Myślę, że najtaniej dla Ciebie będzie jak ktoś ci to odkręci i przykręci nowe koło też na kleju anarobowym. Powodzenia :th:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się