Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] chiptuning po niemiecku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A4 przywieziona kilka miesięcy temu. Podjąłem decyzję o chipowaniu i na hamowni okazało się że samochód jest już po programie.

Trochę za delikatnie w Nm, ale na razie szkoda mi wykładać kasę tylko na podniesienie momentu o następne 20-25 Nm.

Jak uzbieram na większe turbo i intercooler, to będzie też nowy program.

<br>

<br><br>

dsc00451j.jpg

Opublikowano

Witaj

Czy podczas hamowania auta był podpiety do złącza diagnostycznego kabel od przyłaczy hamowni ?

Pytam o to bo wygalda ten wykres tak jakby ktoś popełnił bład podczas kalibracji obrotów auto-hamownia.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy był podłączony, bo na tej hamowni nie wolno przebywać klientowi przy samochodzie podczas hamowania :mysli:

widziałem tylko że laptop był w środku samochodu na desce położony.

A co na to wskazuje, że kabel mógł być nie podłączony?

Opublikowano

Przy źle skalibrowanym przełożeniu w sofcie hamowni, ona "mysli" że np. auto jedzie z obrotami 4300 a na obrotmierzu masz np. 4000.

Mało kiedy spotyka sie seryjne mechaniczne AVF które maja moc max przy 4300obr i tak mały moment. Jest to raczej niemozliwe (piszę raczej poniewaz nie znam Twojego samochodu)

Wtedy bedzie np. moc max pózniej w obrotach ale auto bedzie miało mniej Nm na wykresie.

Pozdrawiam.

Opublikowano

z mojego subiektywnego odczucia moge tylko potwierdzic ze faktycznie najwieksze odczuwalne przyspieszenie zaczyna sie wlasnie przed 2000obr. Wiec te obroty raczej sie zgadzaja. Teraz nie wybieram sie juz na hamownię więc nie bede weryfikowal wykresu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...