Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nie może się nagrzać


tymk27

Rekomendowane odpowiedzi

Od siebie tylko dodam że jeżdżę już prawie rok na Wahlerze i jak na razie działa jak powinien :P więc wszystko zależy jak się trafi, a nawet jak działał będzie kiepsko to i tak powinni go wymienić w sklepie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dziwny przypadek;/

klima-tronik kanal 49 - 76c

klima-tronik kanal 51 - 90c

wskaznik na desce -87c

o co chodzi bo nie kumam za bardzo???? czujnk temp.????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dziwny przypadek;/

klima-tronik kanal 49 - 76c

klima-tronik kanal 51 - 90c

wskaznik na desce -87c

o co chodzi bo nie kumam za bardzo???? czujnk temp.????

Masz uszkodzony czujnik temperatury lub termostat do wymiany. Aby jednoznacznie wskazać który musisz posprawdzać czujnik VAG-iem również z obserwacja jego zachowania w trakcie jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to powiedz jeszcze jak sprawdzę dokładna temp na Vagu i jak mam rozpoznać czy to termostat czy czujnik....[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 09:59_________________________________________________ok juz nalazlem wiec co i jak;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dziwny przypadek;/

klima-tronik kanal 49 - 76c

klima-tronik kanal 51 - 90c

wskaznik na desce -87c

o co chodzi bo nie kumam za bardzo???? czujnk temp.????

Masz uszkodzony czujnik temperatury lub termostat do wymiany. Aby jednoznacznie wskazać który musisz posprawdzać czujnik VAG-iem również z obserwacja jego zachowania w trakcie jazdy.

Dlaczego uszkodzony?? Na desce jest 87*C, na na klimatroniku 90*c (przynajmniej u mnie jest na kanale 51, może u kolegi jest inaczej) te 3*C różnicy oznacza że wszystko jest ok, czujniki są w różnych miejscach, a więc temperatury będą troszkę odbiegać od siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ci powiem tak jedni pisze ze na 49 drudzy ze na 51 no ale by sie zgadzalo to co jest na 51 bo dmuchawa zwieksza oborty jak leca w gore wartosc na 51 i tak :

na 51 mam 90c po jakiś 5min jazdy na 49 63c na desce tez 63c i tak sie zgadza przez pewnien czas do 70c, pozniej na desce leci szybciej a na 49 wolniej a na 51 stale 90 nic sie nie zmienia....i tak tak mi sie zdaje ze na desce jest mniej wiecej to samo co na 49 tylko ze z roznica 5c w gore jest na desce.....(moze cos z tego zrozumiecie :hi:) jutro sie podlacze do vaga i zobacze jest opis w Faq jak sprawdzic dokladnie wszytskie czujniki i termostat i dam znac bo juz mnie to wkurza :angry:[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 22:53_________________________________________________podlaczylem pod waga i to mi wyszlo....

ZIMNY SILNIK

FUEL 11.7c AIR 9.9C COOLANT 10.8

ODCZYT Z CZUJNIKA G2: 49C

Z TEGO TESTU WYCHODZI ZE PADL G2

ROZGRZANY SILNIK :

FUEL 32.4C AIR 19.8 COOLANT 78.3

ODCZYT Z CZUJNIKA G2: 75C

jeżeli odczyt z G2 i G62 jest jednakowy - uszkodzeniu uległ termostat.
jeżeli odczyt z G2 i G62 różni się - uszkodzeniu uległ jeden z tych czujników [zazwyczaj G2 i G62 są połączone ze sobą].

WG AUTORA TEGO PORADNIKA WYCHODZI ZE PADL MI CZUJNIK G2 I G62 [br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 12:27_________________________________________________czy w 96 te czujniki sa polaczone w jeden???? i gdzie sie znajduja dokladnie bo wiem ze jeden jest pod zbiornikiem plynu chldzacego a drugi???? widzialem opisy ale nie do AFN;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyuchajcie pojawił sie kolejny problem..... jutro musze zorbić trase ok 400 km wiec poszedłem zajrzec pod maske czy niczego nie brakuje silnikowi

I tu moje zdziwienie patrze na zbiorniczek płynu chłodniczego a tam SACHARA, w rurach brak cisnienia nacikam rure a tam nawet nic nie plusknie.....

Co się mogło stac?? czegoś nie dokrecili u mechanika? Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy masz dobrze wciśnięty przewód do chłodnicy.

Jest tam szybko-złącze i trzeba wcisnąć na tyle mocno, żeby załapały druciane zawleczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód od chłodnicy na dole a może układ się odpowietrzył sam i ubył cały płyn ze zbiorniczka ja teraz jak wymieniałem sprzęgiełko alternatora rozbierałem cały przód i po złożeniu nie odpowietrzałem układu sam się odpowietrzył i też większe pół zbiornika płynu ubyło ale według mnie żeby cały płyn wsiąk to nie za bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ci powiem tak jedni pisze ze na 49 drudzy ze na 51 no ale by sie zgadzalo to co jest na 51 bo dmuchawa zwieksza oborty jak leca w gore wartosc na 51 i tak :

na 51 mam 90c po jakiś 5min jazdy na 49 63c na desce tez 63c i tak sie zgadza przez pewnien czas do 70c, pozniej na desce leci szybciej a na 49 wolniej a na 51 stale 90 nic sie nie zmienia....i tak tak mi sie zdaje ze na desce jest mniej wiecej to samo co na 49 tylko ze z roznica 5c w gore jest na desce.....(moze cos z tego zrozumiecie :hi:) jutro sie podlacze do vaga i zobacze jest opis w Faq jak sprawdzic dokladnie wszytskie czujniki i termostat i dam znac bo juz mnie to wkurza :angry:[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 22:53_________________________________________________podlaczylem pod waga i to mi wyszlo....

ZIMNY SILNIK

FUEL 11.7c AIR 9.9C COOLANT 10.8

ODCZYT Z CZUJNIKA G2: 49C

Z TEGO TESTU WYCHODZI ZE PADL G2

ROZGRZANY SILNIK :

FUEL 32.4C AIR 19.8 COOLANT 78.3

ODCZYT Z CZUJNIKA G2: 75C

jeżeli odczyt z G2 i G62 jest jednakowy - uszkodzeniu uległ termostat.
jeżeli odczyt z G2 i G62 różni się - uszkodzeniu uległ jeden z tych czujników [zazwyczaj G2 i G62 są połączone ze sobą].

WG AUTORA TEGO PORADNIKA WYCHODZI ZE PADL MI CZUJNIK G2 I G62 [br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 12:27_________________________________________________czy w 96 te czujniki sa polaczone w jeden???? i gdzie sie znajduja dokladnie bo wiem ze jeden jest pod zbiornikiem plynu chldzacego a drugi???? widzialem opisy ale nie do AFN;/

Z tego co piszesz to u Ciebie jest to kanał 49, jak już pisałem zawsze będzie niewielka różnica między klimatronikiem,a tym co jest na blacie.

Jeżeli G2 odpowiada za temperaturę na blacie to jak dla mnie wszystko jest ok, zauważ że na blacie masz temp. od 60*C więc po co czujnik G2 miałby pokazywać temp. np 20*C ? :)

Teraz pozostaje pytanie, gdzie podział się płyn chłodniczy?

Teorie mam 2

1 (mniej prawdopodobna jak dla mnie)

Układ był bardzo zapowietrzony i płyn był tylko w zbiorniczku, odpowietrzył się i poleciał na dół

2

Występuje gdzieś nieszczelność, przypuszczam dziurawy wąż, kiedy autko się zagrzało, termostat się otworzył, płyn wskoczył w duży obieg i tam zamiast wracać do zbiorniczka, uciekał w atmosferę ;)

To też by wyjaśniało dlaczego nie może się nagrzać, ale mimo tego wypada wymienić termostat, nawet tego Wahlera, zanim zalejesz płyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Występuje gdzieś nieszczelność, przypuszczam dziurawy wąż, kiedy autko się zagrzało, termostat się otworzył, płyn wskoczył w duży obieg i tam zamiast wracać do zbiorniczka, uciekał w atmosferę wink
To też by wyjaśniało dlaczego nie może się nagrzać, ale mimo tego wypada wymienić termostat, nawet tego Wahlera, zanim zalejesz płyn.

nie no masz racje plyn mi spierdziela gdzies ale w tepie zbiorniczka na 2 miesiace mialem to zrobic ale jak narazie tylko praca praca praca;/ po czym to poznales???? myslalem ze cos z czujnikiem bo na zimnym pokazuje 49c a to wg autora poradnika wskazuje na czujnik g2 wiec zemu termostat....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...