wiki Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Opublikowano 19 Maja 2007 łomatko to nie jest takie proste, chyba dam zarobić kumplowi z serwisu dzieki spedyt kolejny raz mi pomogłeś , a taką ksiażkę to ja mam tylko myślałem trochę bardziej łopatologicznie, ale nie podejmę się tego, popatrzę jak kumpel to bedzie robił i nastę pnym razem już sam sobie zmienię a że trzeba wachacze górne wypinać to bym nie pomyślał
Gość spedyt Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 łomatko to nie jest takie proste, chyba dam zarobić kumplowi z serwisu dzieki spedyt kolejny raz mi pomogłeś , a taką ksiażkę to ja mam tylko myślałem trochę bardziej łopatologicznie, ale nie podejmę się tego, popatrzę jak kumpel to bedzie robił i nastę pnym razem już sam sobie zmienię a że trzeba wachacze górne wypinać to bym nie pomyślał To jest prostę jak budowa cepa zdejmujesz starą osłonę najlepiej nożem żeby nie było śladu. Odkręcasz śrubę od półoski i wysuwasz całość ze zwrotnicy, czyścisz wszystko szmatą, potem zdejmujesz zabezpieczenie od przegubu i wyciągasz cały na zewnątrz, zakładasz osłonę na pólośkę i przegób i smar i skręcasz do kupy całość.Szkoda że nie mieszkasz bliżej to byśmy sie umówili na małego rezospota
wiki Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Opublikowano 22 Maja 2007 no i po wymianie, przegub wyczyszczony i przepłukany benzynką, zaaplikowany nowy smar, osłona a i tak na rondzie czy zakręcie 90 stopni piszczy , czyżby to był zwiastun jego rychłego końca, a moze to cos innego piszczy tylko co -coś co jest obciażone skrętem kół hmmm....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się