Gość MorgothDBMA Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Ponieważ (najprawdopodobniej) poprzedni komp sie wysrał (co zostanie sprawdzone) zostanie moja niunia "uleczona" wtórnie pacjent: Silnik 1Z Wtryski ASV Komputer AFN Planowany przebieg akcji: 1) sprawdzenie starego kompa 1Z, wykasowanie błędów i próba uruchomienia na nm samochodu 2) niepowodzenie (1) implikuje przetestowanie aktualnych błędów przy używaniu kompa od AFN 3) uleczenie sterownika AFN aby współpracował z motorownią (z całą tą hybrydą) 4) szacowany power output na 12X KM i torque 29X Nm Chirurg: dr. Niuton vel Rogalotti (specialist) Operacja odbędzie się w mrocznych zakamarkach wawy dzisiaj 5 pm Pozdry i życzcie powrotu pacjenta do zdrowia
Tukan Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Będzie się działo...... :grin: Lech bee free sort za OT,zycze udanej zabawy a niunka
Gość MorgothDBMA Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 No i wszystko naprawione, kolejno 1) Stary komp od 1Z faktycznie uszkodzony - rozebrany przez dr. Niutona na stole - nie przyjmuje żadnych kości, brak komunikacji z VAG-iem itp, ogólnie lekko osmalony w środku - coś się przepaliło? zwarcie? w każdym razie trup 2) Nie udało się skombinować innego kompa na którym mielibyśmy działać (Rogal miał jakiś sterownik 16 bitowy ale był uwalony podobnie jak mój 1Z) 3) Komp od AFN-a (ten z Bosch-a) okazał się sterownikiem nowszego typu (16 bitowym od Golfa MkIV), został uleczony przez dr. Niutona i zaczął poprawnie rozmawiać z moim autem Shamować nie było jak ponieważ straszne korki były ale..... Ze względu na jakieś tam szczegóły techniczne tego kompa (16bit) było większe pole do manewru programem i dr. Niuton zapodał mocniejszy koks niż był w sterowniku 1Z, czyli moc jest > 126 KM (ale dokładnej wartości nie znam) podobnie z momentem (> 292 Nm) Efekt: auto jeździ jeszcze lepiej niz jeździło i banan od ucha do ucha Pozostał problem tego czujnika hamulca zgłaszającego błąd (Rogal potwierdził że to faktycznie to i że nie próbowali mnie oszukać w Boschu) - jako że obiecali zrobić to mi w Bosch-u gdy zgodzę sie na ten sterownik to na tym stanęło (bo to podobno 2-3 godziny roboty - jakieś przepinanie pinów). Kontrolka świec żarowych juz nie miga, ale ten błąd z hamulcami zapisuje się w ECU ale to drobnostka..... Ogólnie jestem zadowolony z efektów i szczerze mówiąc ta "drobna usterka" dobrze mus zrobiła... Mam teraz kompa 16bit, który w razie potrzeby wysteruje różny VTG lochy jakby co w przyszłości....
Gość MorgothDBMA Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 chyba nie, wiem że ma ponad 126 KM i sprzedaję.... A8 czeka.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się