leone1988 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Jak w temacie. Prosze o porade odnośnie możliwości swapu silnika innego niż bkd.
Musashi Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 mozesz wymieniac na BRE, BKD itd, jednak w przypadku BKD, wymagana jest wymiana rowniez osprzetu oraz sterownika z zestawem wskaznikow.
turdzi Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Prosze o porade odnośnie możliwości swapu silnika innego niż bkd. wszystkie 2.0 TDI ktore maja dwa walki w glowicy z A3 , Glofa V , Octavi i Leona.Passat odpada bo to odpowiednik tych silnikow co w A4 wiec tez ma nieszczesne walki.Oczywiscie musisz tez wziac pod uwage rodzaj sterownika i PD czy Simens czy Bosch.
Musashi Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 ja tam bym nie demonizowal walkow
leone1988 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 to w sumie jaki najlepiej znalezć silnik żeby pasował i żeby było jak naj mniej roboty??
turdzi Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 to w sumie jaki najlepiej znalezć silnik żeby pasował i żeby było jak naj mniej roboty?? ale co ci sie stalo ? i czemu nie chcesz miec BKD ? Jak chcesz sie pozbyc samych walkow i pompy to najmniej roboty bedzie z przelozemiem samogo dolu.Wal , pompa oleju ogranicznik fali olejowej i co tam jeszcze trzeba czyli mozesz kupic sam uzbrojony dol silnika. Dajsz nam szczatkowe informacje to takie tez otrzymujesz odpowiedzi.
leone1988 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 nie mówie że nie chce bkd. Chodzi o to że z jakim silnikiem będzie najmniej roboty?? Po prostu chciałbym zrobić tego swapa jak najszybciej i bez problemowo. A jeśli chodzi o powód tego to od ostatniego czasu mam lekkie szarpania w zakresie 2000 obrotów, na dojeżdzie do skrzyżowania obroty spadają oraz bujanie na biegu jałowym.[br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 15:09_________________________________________________zaznaczam że napęd pompy oleju mam już wymieniony
turdzi Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Jesli masz robic swap to nie ma znaczenia , roboty z kazdym bedzie tyle samo go trzeba go wyjac. Wymieniajac sam wal i wsadzajac pompe na lancuszek bez walkow mozna to zrobic nie wyciagajac motoru z auta.
jaro4444 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Poszarpywanie nie jest podstawą do wymiany silnika.
akjam Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Piszesz na początku i w temacie, że ma to być inny silnik niż BKD ale później zmieniasz zdanie więc jak ostatecznie nie zależy Ci na tym kolego jaka ma to by jednostka to tutaj masz piękny wątek na temat SWAPu BLB na BKD z VW Jetty... http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t73643.0.html;highlight=swap+silnika+blb+na Poza tym to poszarpywanie jest głowną przyczyną Twojej decyzji? Skoro masz wymienioną awaryjną pompę oleju to dlaczego chcesz dodatkow wymienić cały silnik?
leone1988 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 ponieważ denerwują mnie te szarpania a skoro na formum pisza ze wymiana wtrysków,i koła zamachowego nic nie dają to nie wiem co może być tego przyczyną
turdzi Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 ponieważ denerwują mnie te szarpania a skoro na formum pisza ze wymiana wtrysków,i koła zamachowego nic nie dają to nie wiem co może być tego przyczyną no widzisz to tak jak ja i ASO nie wiedzialo co jest przyczyna wibracji w mojej starej BLB gdzie wszystko bylo nowe . Te 2.0 w A4 to oglenie jedna wielka zagadka
leone1988 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 może z ta wymiana od razu to troche przesadziłem ale chce wiedzieć jak najwiecej na ten temat żeby w razie co szybko zadziałać. Ale mam lekkiego wirusa i mój tunner cos tam zmieniał z dawka paliwa przy zapalaniu bo słabo palił. I od tego czasu pali na dotyk. może poszukam w tym kierunku i może uda sie mu zminimalizować te szarpania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się