Tomcio216 Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 WItam. Mam pewien problem. otóż nie dawno kupiłem A4 i dzisiaj oglądał go mój znajomy blacharz, po dokładnych oględzinach stwierdził że rdza zaczyna zrzerać moje błotniki, rdza w audi jest to możliwe??? lewy troche bardziej a prawy już powoli też zaczyna, co sie dzieje, można jakoś sprawdzić czy są to oryginalne błotniki audi czy jakieś tandetne zamienniki, blacharz powiedział że jak by sie dokładnie przepatrzeć to widać że błotniki na kantach były malowane, widać nawet ślady od taśmy ( lekka cieniutka ryska widoczna pod kątem).
Gość Murzyn Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 poprostu auto bylo gruchniete i keipsko zlozone. Tyle w temacie
Gość spedyt Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 to widać że błotniki na kantach były malowane, widać nawet ślady od taśmy ( lekka cieniutka ryska widoczna pod kątem). To auto po dzwonie i klepane błotniki były, uszkodzone zabezpieczenie antykorozyjne
daro Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Dokladnie tak jak mowia koledzy autko musialo byc malowane bo przy ori lakierze nie ma mozliwosci zeby pojawila sie rdza.
ykk Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Jedynie co w audi rdzewieje to te genialnie zaprojektowane listwy progowe..
Pikuś Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Dokladnie tak jak mowia koledzy autko musialo byc malowane bo przy ori lakierze nie ma mozliwosci zeby pojawila sie rdza. Jedynie co w audi rdzewieje to te genialnie zaprojektowane listwy progowe.. Juz wiele razy pisalem, ze auto nie musi byc bite, czy co kolwiek zeby go rdza brala. No chyba, ze rdza wychodzi na srodku elementu to wtedy mozliwe. Przekonalem sie na wlasnej skorze, a do tego kumpla audi tez rdzewieje i zapewniam, ze nie bylo malowane ani uszkodzone w jakis sposob. Poprostu w fabryce spaprali robote. W niemczech grupowo jezdzili do serwisu i skladali petycie bo im rdza wychodzila.
lukantos Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Ok, jeśli samochód jest po dzwonie to ma prawo rdzewieć, ale też trzeba wziąć pod uwagę fakt, że trefna partia blach wykorzystana do budowy auta też może przyczynić się do "rudych wyprysków" mimo powłoki galwanicznej.
wojtas-audi Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Poprostu w fabryce spaprali robote. Dokladnie, tez sie z tym spotkalem ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się