kostek01 0 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam. W trakcie przyspieszania, gdy dochodzę obrotami do 3200 następuje odłączenie turbiny. Sprawdzałem to tylko na biegu 3. Gdy przekroczyłem 3200 nastąpiło odstawienie turbiny i w momencie przejścia na wyższy bieg samochód staje się mułowaty. Turbinę czyściłem w lipcu u mechanika i jest w porządku. W momencie podłaczenia do kompa wychodzi błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation ". Czy może to być spowodowane uzszkodzeniem zaworu N75? Pomóżcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Pewnie to czyszczenie nie pomogło. Ja też czyściłem w lipcu/sierpniu i problem znowu powrócił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 17965 - za wysokie ciśnienie ładowania Może turbo, może n75 może nieszczelności w układzie Tego ci nie powiemy. Vaguj autko i będziesz coś więcej wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Wiesz co, w poprzednim AFN-ie musiałem czyścic turbinę 2 razy. Więc prawdopodobnie to znowu ona, a w sumie jej kierowniczki. Jaki masz przebieg, dużo jeździsz po mieście? Jeśli tak to musisz go na każdym biegu trzymać powyżej 2000 obrotów np. 2100 czy 2200. Spróbuj też go przegonic na trasie porządnie np. trzymając go w okolicach 3200-3300 obr. na 5 biegu, ale w momencie rozpędzania delikatnie wciskaj pedał gazu przed i po granicy 3000 obr. wtedy silnik nie wejdzie w tryb awaryjny. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dagmara 0 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam. W trakcie przyspieszania, gdy dochodzę obrotami do....(bez przesady) następuje odłączenie turbiny i w momencie przejścia na wyższy bieg samochód staje się mułowaty. W momencie podłaczenia do kompa wychodzi błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation "-byłem u mechanika(stwierdził przytarte kierowniczki turbo lub zawór N75 lub jedno i drugie) i zaśpiewał 650,00 pln + ewentualny koszt nowego N75 za "kompleksowe czyszczenie turbo z wymianą dwóch uszczelek i specjalnymi płynami i smarami"- ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 650zł :gwizdanie: to zaszalał A uszczelki i nowe śruby możesz kupić w ASO za kilkanaście złotych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dagmara 0 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 650zł :gwizdanie: to zaszalał A uszczelki i nowe śruby możesz kupić w ASO za kilkanaście złotych. tez tak myślę-znajomy polecil mi firmę" kreator mocy" http://www.kreatormocy.pl/ - ktoś zna tych panów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek01 0 Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 samochodzik ma przejechane 240tkm. Troszke jezdze po miescie, a zwlaszcza moja zona. ja jak w niego siadam to troszke przeciagam go po obrotach. jezdzilem nim przez caly pazdziernik i dostawal po garach. od poczatku listopada jezdzi nim moja zona. a moze to byc wina paliwa? tankuje na orlenie verve. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Coś może być na rzeczy w kwestii paliwa. Pierwszy raz od kilku miesięcy złapałem notlauf'a gdy zatankowałem na bezobsługowej stacji neste. I właśnie wtedy miałem też mocniej okopcone rury wydechowe. Teraz tylko na shellu leje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 moi drodzy wasze przypadki to klasyczne zapieczone kierownice turbiny, w wyniku eksploatacji zebrała się w waszych turbinach sadza czyścimy turbiny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek01 0 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 okazał sie walniety zawór n75. po wymianie wszystko wróciło do stanu normalnego. zamykam :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dagmara 0 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 witam, a u mnie odbył się przegląd i małe czyszczenie turbiny(takie kosmetyczne, za grosze) i jest ok!(znalazłem cudownego mechanika) zamykam- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się