Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARG] Proszę o analizę logów


MIIKEW

Rekomendowane odpowiedzi

hehe niezły oddzew :)

napewno da sie w nie-turbo i nie-dieslu sprawdzic takie rzeczy jak przepływka, może świece, zapłon, ewentualnie jakies czujniki

tylko jak to logować i które ? najepiej w vag-com 3.11 bo każdy takiego ma i każdemu działa

prosimy o tutka !!!!!

dobra tu mam jakieś swoje logi, prosze o pomoc w zdiagnozowaniu czy wszystko jest w porządku, nie chce mówić co sie dzieje z autem bo nie chce sugerować nic

Powiem tylko że wymieniłem przepływomierz

oto logi :

so88aa137f44b3b698c9bbaa38471564d5.jpgso8660bfc6dc60b5ae2756440f479844be.jpgsoa616a29f7e51566c747d0d07696679b6.jpgso390a5db3889090dea83be14dc2162800.jpgsod294d3071407d2e5211ef8d35554688e.jpgso9ade51be048213029dd57b6b2cb1033f.jpgso231129e7d1e93a87dfe2449537eca2d5.jpgso5b8c857dd417c0e747b32072530788b7.jpgso1a3e7e2e000b1f33fa1dd140ac9d35bf.jpg

[br]Dopisany: 23 Listopad 2009, 20:56_________________________________________________Jakby ktos miał chwilke to mógłby zerknac na te logi [br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 23:17_________________________________________________czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć albo odesłać do jakiejś lektury gdzie opisane jest obciążenie (LOAD) z grupy 010 ?

nie wiem czemu jak silnik chodzi a ja stoje to obiążenie jest 23% , przecież jak stoje w korku to wtedy nieźle musi palić paliwa, i jeszcze to drugie obciążenie z tej grupy, które pokazuje chyba zadane przez kierowce obciążenie bo jak jest pedał w podłodze to ono wskazuje 100% ale zauważcie że to pierwsze dochodzi do 80% w tym czasie

potrzebuje fachowej wiedzy - proszę o odpowiedzi[br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 10:01_________________________________________________a tu jeszcze błędy jakie mi sie pojawiają notorycznie

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

P1569 - 35-10 - - - Intermittent

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich

P1127 - 35-00 - -

[br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 10:24_________________________________________________dobra, nikt nic nie napisze więc musze sam poanalizować troche

z pierwszej tabelki (próba statyczna kanał 033) widać że lambda działa raczej prawidłowo, widać że napięcie się zmienia między 0 a 0,8V a procentowo między -1 a +1, zakładam że tak ma być

czy jest możliwe sprawdzenie lambdy jeszcze w jakiś sposób ?

z wyczytanych na stronie rosstechu informacji, doszedłem do wniosku że przepływomierz który kupiłem w intercarsie (regenerowany bosh) działa prawidłowo bo z teorii powinien pokazywać 0.8x(ilość koni mechanicznych) przy maxymalnych obrotach

ja widać w tabelce 3 (grupa 002 i 003) mass flow przy 6200 obr wynosi 93 g/s (przy 6400 96g/s) a ponieważ mam 125kmx0.8=100 jest to wartość zbliżona (może jak jest przytkany filtr powietrza to odczyt będzie ciutkę mniejszy niż powinien)

interesuje mnie interpretacja tabeli 026, nie wiem jak to tłumaczyć więc czekam na info

jakbym sie gdzieś mylił prosze natychmiast mnie poprawić :)

[br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 15:00_________________________________________________Niewiem też co to jest to BTDC i jak to ugryźć, tu musze poczekać aż ktoś z was podpowie [br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 15:17_________________________________________________w grupie 002 i 003 są pomiary ignition timing i injection on time, tutaj też prosiłbym o omówienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci ze mam podobne wartosci jezeli chodzi o przepływke. Co do pytania to inj. on time to czas wtrysku benzyny podawany w ms. co do BTDC to jest kont wyprzedzania zapłonu. czas wtrysku na wolnych obrotach masz zblizony do mojego bo ja mam 3,08-3,11ms na wolnych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartości w grupie 032 pewnie pokażą źle wyregulowaną instalację (tylko nie odczytuj zaraz po skasowaniu błędów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale telogi to na robiłem na pb a nie na LPG

a 032 statycznie czy dynamicznie logowac. ?

A z tych logowania wszystko wyglada ok ?

Co z tym obciążeniem ? Czy tak ma być ? I jeszcze te napięcia w grupie 026 trochę duza rozbieznosc a domyslam się ze to jest napięcie poszczególne wtryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale telogi to na robiłem na pb a nie na LPG

Nie ma większego znaczenia dla wartości wyuczonych sondy. Pojeździj dwa dni na lpg i napisz co tam zobaczyłeś. Ważne jest żebyś nie kasował błędów zanim nie odczytasz wartości!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...