fotograf87 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 bo wlasnie ja mam oske... i sprzedajacy jest pewien ze ten zestaw jest z oski.. dlatego jak napisales ze tylko quattro to mnie zmartwilo troszke.... heheh
spetsnaz Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 tak czy inaczej możesz je montować.
mystic.pl Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 podany numer amorka jest od avanta quattro z zawieszeniem 1BV. I dodatkowa na 99% od wersji s-line. Ja mam Q w avancie na zawiasie sportowym ale bez slina i oznaczenie zawiechy mam 1BE. Mój siedzi przód 30 cm tył 33 cm mierząc od ziemi do szczeliny łączącej błotnik z listwą progową odpowiednio z przodu i z tyłu - i jest to poziom zawieszenia -20mm.
fotograf87 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 mam juz założony komplet.... jesli chodzi o takie mierzenie jak kolega mystic.pl mowi to mam 30.5cm z przodu a tył aż 36cm... i wg mnie tyl jest jakis 1cm wyzej niz w zawieszeniu 1BA, wiec juz nie wiem o co chodzi, byc moze siądze jak pojezdze kilka dni ;/
spetsnaz Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Poza oznaczeniem 1BV, mają one również oznaczenie 4P2, czyli podłoga załadowcza (tył wzmocniony)
fotograf87 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 tył wzmocniony? hmmm ale mowisz o tym oznaczeniu dla sprezyn czy dla amorków ?
spetsnaz Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 tył wzmocniony? hmmm ale mowisz o tym oznaczeniu dla sprezyn czy dla amorków ? Dla amorków.
fotograf87 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 wzmocniona tzn ze dopiero przy wiekszym obciazeniu bedzie siadac... ale po założeniu powinno wyglądać jak normlany s-line a nie jak allroad ;]
fotograf87 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 a jak np do amorków 1BV załozyłbym spręzyny http://allegro.pl/item810787305_audi_a4_8e_avant_sprezyny_35_40_mm_od_fk_tuning.html to siadł by dobrze ? dla powtówrzenia - przednie amorki to 8E0 413 031 CN - tylne amorki to 8E0 513 036 G
mystic.pl Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Pozostanie Ci zakupić z 200 kg magnetyzerów od @mirona78 jak tylko kontener z Chin dopłynie, wtedy powinno siąść :polew:
fotograf87 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 nie wiem... ale wydaje mi sie ze 200 to bedzie za mało.. wezme PIŃCET
variocustoms Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Jak już to kupuj Eibacha ew. H&R bo Tein tylko do sedanów robi
fotograf87 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 Eibach albo H&r mam rozumiec jesli lepszy jakosciowo, bardziej komfortowy czy ma lepsza charakterystyke pracy ?
variocustoms Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Lepsza jakość + doświadczenie w sportach moto, FK to raczej marketing, no jeszcze KW zostaje jak znajdziesz jakieś springi, resztę olej
fotograf87 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 dzieki za rade... bede myslał chyba nad Eibachem ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się