johnrambo Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam Czy ktoś słyszał o wstawieniu silnika 3.0 TDI do audi B6 quattro???
spanky Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 do B4 tak ... do B6 jeszcze sie chyba nikt nie pokusil ... ale trzymam kciuki ...
GILI Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Komora silnika B6 jest praktycznie taka sama jak w B7, mimo to bardzo pracochłonny swap. Życzę powodzenia :th:
quadysz Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 na pewno wielu by chciało to zrobic, zreszta sam sie kiedys przymierzalem ale mam za mala wiedze :/ ze szczatkowych informacji wynikalo ze silnik to nawet nie polowa kosztow, dochodzi cala komunikacja miedzy silnikiem komputrem oraz reszta gadzetow. Najlepiej byloby trafic jakiegos dawce, moze anglika rozbitego od tylu, wtedy chyba najlatwiej byloby to zrobic. napisze teraz to co kazdy po kolei powtarza, chociaz kurna ciezko mi sie z tym pogodzic ale chyba lepiej kupic od razu B7 3.0TDi :/
seba1-2 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 powiem tak, na pewno w cenie swapa byś mnie kupił b7 3.0tdi, tak według moich obliczeń 12-17 tyś mi by starczyło aby temat w całości ogarnąć, ale tak jak piszę "sam" bez wydawania kasy na fachowców...
wypsiu Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Na pewno ten swap pochłonie sporo złotówek i do tego trzeba mieć na to czas i zawsze będzie coś nie tak w codziennym użytkowaniu. Ale życzę ci powodzenia i będę trzymał kciuki Ps. A nie lepiej kupić jakiegoś zabytka i go odrestaurować
seba1-2 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 i zawsze będzie coś nie tak w codziennym użytkowaniu. dlaczego tak twierdzisz? dobrze wykonany swap i nie będzie żadnych problemów
Gość Trzeniu Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 i zawsze będzie coś nie tak w codziennym użytkowaniu. dlaczego tak twierdzisz? dobrze wykonany swap i nie będzie żadnych problemów Kolego , dlatego że w tym przypadku idzie się po omacku to raz a dwa nikt mi nie powie że osobiście można uzyskac taki efekt jaki daje fabryka.
poziek Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 i zawsze będzie coś nie tak w codziennym użytkowaniu. dlaczego tak twierdzisz? dobrze wykonany swap i nie będzie żadnych problemów Kolego , dlatego że w tym przypadku idzie się po omacku to raz a dwa nikt mi nie powie że osobiście można uzyskac taki efekt jaki daje fabryka. no chyba, że bedzie składał CTV
seba1-2 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 w możliwości tego pana nie śmiem wątpić :polew:
Flyer Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Rok temu myslalem nad taka opcja... ale wybralem opcje oszczedzania na B7 i pieniadze poszly w mieszkanie Potrzebujesz bezwzglednie: Kompletny silnik, skrzynia, wał, sanki silnika. Przy takiej skali inwestycji warto tez zainwestowac w FMIC + wydech 3" Oplacalne tylko i wylacznie wtedy kiedy komus rozsypie sie silnik... Teoretycznie jest to nieoplacalna inwestycja (~20-25k), ale ladna B7 3.0TDI Q w podobnym wypasie jest drozsza o 30-40k PLN od B6 Q w dobrym setupie... i ta roznica raczej predko nie zmaleje.
quadysz Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 i zawsze będzie coś nie tak w codziennym użytkowaniu. dlaczego tak twierdzisz? dobrze wykonany swap i nie będzie żadnych problemów Kolego , dlatego że w tym przypadku idzie się po omacku to raz a dwa nikt mi nie powie że osobiście można uzyskac taki efekt jaki daje fabryka. no w tym przypadku po omacku to racja, ale jak jest dobrze wykonany swap, to nie poczujesz różnicy roznicy. ja tam nie mam nic przeciwko swapom, dobrze wykonany na pewno nie bedzie sprawial klopotow. popieram Twój pomysł całem sercem, mam nadzieje ze Ci się uda, oprócz listy Flyera jeszcze musisz pod rozwagę wziaść zawieszenie bo zaleznie od tego co miales za silnik sa rozne wersje zaleznie od obciazenia osi.
johnrambo Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Opublikowano 25 Listopada 2009 dobra dzięki za odpowiedzi a co myślicie o tym samym silniku ale w b4 coupe??
spanky Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 a co myślicie o tym samym silniku ale w b4 coupe?? tu nie ma co myslec .. taki projekt juz powstal/badz ma sie ku koncowi ...
Haro Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 20-25.000zl? Coz, chcialem, ale podziekuje za takie modyfikacje i skupie sie na 10.000 za 240KM
Gość Trzeniu Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 20-25.000zl? Coz, chcialem, ale podziekuje za takie modyfikacje i skupie sie na 10.000 za 240KM no i po co Ci to kolego jak nie masz Quattro? do ośki moc powyżej 180-190KM jest bez sensu
Mathis Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Trzeniu - kolega Haro planuje zakup A4 Quattro i myślał, aby od razu dać Swapa na 3.0TDI A tak to chce z 1.9 wycisnąć 240KM Patrząc na koszt - wydaje mi się, że jak trafilibyśmy na strzelone od tyłu A4 anglik to koszt byłby znacznie mniejszy.
Gość Trzeniu Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Trzeniu - kolega Haro planuje zakup A4 Quattro i myślał, aby od razu dać Swapa na 3.0TDI A tak to chce z 1.9 wycisnąć 240KM Patrząc na koszt - wydaje mi się, że jak trafilibyśmy na strzelone od tyłu A4 anglik to koszt byłby znacznie mniejszy. wiem kolego ale powtarzam to co słyszę od użytkowników "mocnych" 1.9 że brak quatrro przy prawie 200km jest mocno odczuwalny.
retrikal Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 brak quatrro przy prawie 200km jest mocno odczuwalny. i tu masz rację w 100%... dodam jeszcze, że poruszanie autkiem FWD z 240Km pod maską, w mieście mija się z celem...spalanie jak w dobrym starym parowozie, chmura dymu za autem (nikt mnie nie przekona, że jej nie ma, bo nikt jakoś nie chce się pochwalić, jak to kopci przy takiej mocy....), no i wiadomo bez dużego turbo się nie obejdzie, a więc jazda cały czas od 'pewnych' obrótów i stąd to spalenie...moim zdaniem do miasta mało praktyczne, no i przede wszystkim awaryjność...przy 240Km cały czas będą wychodzić nowe rzeczy....tuning w prawdziwym tego słowa znaczeniu....siedzenie w garażu i dłubanie :naughty:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się