Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] SILNIK 3.0 TDI do B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do B4 tak ... do B6 jeszcze sie chyba nikt nie pokusil ...

ale trzymam kciuki ... :good:

Opublikowano

Komora silnika B6 jest praktycznie taka sama jak w B7, mimo to bardzo pracochłonny swap.

Życzę powodzenia :th:

Opublikowano

na pewno wielu by chciało to zrobic, zreszta sam sie kiedys przymierzalem ale mam za mala wiedze :/ ze szczatkowych informacji wynikalo ze silnik to nawet nie polowa kosztow, dochodzi cala komunikacja miedzy silnikiem komputrem oraz reszta gadzetow. Najlepiej byloby trafic jakiegos dawce, moze anglika rozbitego od tylu, wtedy chyba najlatwiej byloby to zrobic.

napisze teraz to co kazdy po kolei powtarza, chociaz kurna ciezko mi sie z tym pogodzic ale chyba lepiej kupic od razu B7 3.0TDi :/

Opublikowano

powiem tak, na pewno w cenie swapa byś mnie kupił b7 3.0tdi, tak według moich obliczeń 12-17 tyś mi by starczyło aby temat w całości ogarnąć, ale tak jak piszę "sam" bez wydawania kasy na fachowców...

Opublikowano

Na pewno ten swap pochłonie sporo złotówek i do tego trzeba mieć na to czas :cool1: i zawsze będzie coś nie tak w codziennym użytkowaniu.

Ale życzę ci powodzenia i będę trzymał kciuki :good:

Ps. A nie lepiej kupić jakiegoś zabytka i go odrestaurować :hi:

Opublikowano

i zawsze będzie coś nie tak w codziennym użytkowaniu.

dlaczego tak twierdzisz? dobrze wykonany swap i nie będzie żadnych problemów
Opublikowano

i zawsze będzie coś nie tak w codziennym użytkowaniu.

dlaczego tak twierdzisz? dobrze wykonany swap i nie będzie żadnych problemów

Kolego , dlatego że w tym przypadku idzie się po omacku to raz a dwa nikt mi nie powie że osobiście można uzyskac taki efekt jaki daje fabryka. :wink4:

Opublikowano

i zawsze będzie coś nie tak w codziennym użytkowaniu.

dlaczego tak twierdzisz? dobrze wykonany swap i nie będzie żadnych problemów

Kolego , dlatego że w tym przypadku idzie się po omacku to raz a dwa nikt mi nie powie że osobiście można uzyskac taki efekt jaki daje fabryka. :wink4:

no chyba, że bedzie składał CTV :kox:

Opublikowano

w możliwości tego pana nie śmiem wątpić :kox::polew: :polew:

Opublikowano

Rok temu myslalem nad taka opcja... ale wybralem opcje oszczedzania na B7 i pieniadze poszly w mieszkanie :polew:

Potrzebujesz bezwzglednie:

Kompletny silnik, skrzynia, wał, sanki silnika. Przy takiej skali inwestycji warto tez zainwestowac w FMIC + wydech 3" :kox:

Oplacalne tylko i wylacznie wtedy kiedy komus rozsypie sie silnik... :wink4:

Teoretycznie jest to nieoplacalna inwestycja (~20-25k), ale ladna B7 3.0TDI Q w podobnym wypasie jest drozsza o 30-40k PLN od B6 Q w dobrym setupie... i ta roznica raczej predko nie zmaleje.

Opublikowano

i zawsze będzie coś nie tak w codziennym użytkowaniu.

dlaczego tak twierdzisz? dobrze wykonany swap i nie będzie żadnych problemów

Kolego , dlatego że w tym przypadku idzie się po omacku to raz a dwa nikt mi nie powie że osobiście można uzyskac taki efekt jaki daje fabryka. :wink4:

no w tym przypadku po omacku to racja, ale jak jest dobrze wykonany swap, to nie poczujesz różnicy roznicy.

ja tam nie mam nic przeciwko swapom, dobrze wykonany na pewno nie bedzie sprawial klopotow.

popieram Twój pomysł całem sercem, mam nadzieje ze Ci się uda, oprócz listy Flyera jeszcze musisz pod rozwagę wziaść zawieszenie bo zaleznie od tego co miales za silnik sa rozne wersje zaleznie od obciazenia osi.

Opublikowano

a co myślicie o tym samym silniku ale w b4 coupe?? :shocked:

tu nie ma co myslec .. taki projekt juz powstal/badz ma sie ku koncowi ...

Opublikowano

20-25.000zl? Coz, chcialem, ale podziekuje :hi: za takie modyfikacje i skupie sie na 10.000 za 240KM

Opublikowano

kosztowna inwestycja

Opublikowano

20-25.000zl? Coz, chcialem, ale podziekuje :hi: za takie modyfikacje i skupie sie na 10.000 za 240KM

no i po co Ci to kolego jak nie masz Quattro?

do ośki moc powyżej 180-190KM jest bez sensu

:wink4:

Opublikowano

Trzeniu - kolega Haro planuje zakup A4 Quattro i myślał, aby od razu dać Swapa na 3.0TDI :) A tak to chce z 1.9 wycisnąć 240KM :)

Patrząc na koszt - wydaje mi się, że jak trafilibyśmy na strzelone od tyłu A4 anglik to koszt byłby znacznie mniejszy. :)

Opublikowano

Trzeniu - kolega Haro planuje zakup A4 Quattro i myślał, aby od razu dać Swapa na 3.0TDI :) A tak to chce z 1.9 wycisnąć 240KM :)

Patrząc na koszt - wydaje mi się, że jak trafilibyśmy na strzelone od tyłu A4 anglik to koszt byłby znacznie mniejszy. :)

wiem kolego :good: ale powtarzam to co słyszę od użytkowników "mocnych" 1.9 że brak quatrro przy prawie 200km jest mocno odczuwalny. :wink4:

Opublikowano

brak quatrro przy prawie 200km jest mocno odczuwalny.

i tu masz rację w 100%... dodam jeszcze, że poruszanie autkiem FWD z 240Km pod maską, w mieście mija się z celem...spalanie jak w dobrym starym parowozie, chmura dymu za autem (nikt mnie nie przekona, że jej nie ma, bo nikt jakoś nie chce się pochwalić, jak to kopci przy takiej mocy....), no i wiadomo bez dużego turbo się nie obejdzie, a więc jazda cały czas od 'pewnych' obrótów i stąd to spalenie...moim zdaniem do miasta mało praktyczne, no i przede wszystkim awaryjność...przy 240Km cały czas będą wychodzić nowe rzeczy....tuning w prawdziwym tego słowa znaczeniu....siedzenie w garażu i dłubanie :naughty: :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...