J E L I T O 0 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Czy przed udaniem sie do tunera jakoś trzeba przygotować auto? pokasować błędy, sprawdzić wtryski? Na jakim paliwie pojechać? na jakich oponach, węższych czy szerszych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 nie to że sprawdzić wtryski - autko powinno być 100% sprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 przed chip-sem zrobia Ci pełną diagnostyką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Jedź po prostu do tunera a on sam oceni Twoja jednostkę. Powinien przed każdym chipowaniem zdiagnozować to co masz pod maską zanim weźmie się za "robotę". Na takim paliwie jakim zwykle jeździsz. P.S. Jeździsz z błędami, że pytasz czy je pokasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 trzeba posprzatac wnetrze,poodkurzac,z zewnatrz tez mozna auto umyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J E L I T O 0 Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Nie jeżdżę z błędami, ale jeszcze od kupna auta nie podpinałem go pod komputer, nic się nie dzieje. A jak z oponami i ciśnieniem w nich, wyższe czy niższe. Pytania głupie, a może nie. Auto jest 100% sprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Po prostu jedź do tunera a on sam oceni stan Twojego wozu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Pytania głupie, a może nie. Auto jest 100% sprawne. to już zostaw tunerowi do oceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubresm 0 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Wymiana filtrów paliwa i powietrza na pewno nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 S4 B6 to wolnossący... to co chcesz czipowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 S4 B6 to wolnossący... od kiedy ?????? :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 S4 B6 to wolnossący... od kiedy ?????? :polew: :polew: od zawsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 S4 B6 to wolnossący... od kiedy ?????? :polew: :polew: od zawsze... dziękuje :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 dziadostwo ..... :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 ja pytałem poważnie...a robi się spam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 tak na powaznie to na wolnym ssaku bedzie wielkie G........ przełozenie kosztów do mocy i niuta nikłe, przykro mi Kolego chociaz.... mozna zapodac kompresorek, ale to idzie juz w tysiące $$$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 tak na powaznie to na wolnym ssaku bedzie wielkie G........ przełozenie kosztów do mocy i niuta nikłe, przykro mi Kolego chociaz.... mozna zapodac kompresorek, ale to idzie juz w tysiące $$$ Jelito ma BMW w dieselu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 tak na powaznie to na wolnym ssaku bedzie wielkie G........ przełozenie kosztów do mocy i niuta nikłe, przykro mi Kolego chociaz.... mozna zapodac kompresorek, ale to idzie juz w tysiące $$$ Jelito ma BMW w dieselu to zmienia postać rzeczy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 równe ciśnienie na ośce i zbieżność bo bedziesz latał po hamowni jak szmata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się