Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Silnik gaśnie po odpaleniu


fegonu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam A4 1996 1.8, 125 KM. Auto stało ponad 2 miesiace w komisie(niestety za daleko do pracy i dojazdy sa mało ekonomiczne;/), dzis je zabrałem, odpaliło bez problemu, ale juz pod domem 2 odpalenie i kicha. Silnik odpalił i za chwile 2-3 sek. i gasnie, i tak kilka razy. Dopiero jak odłącze akumulator i podłącze za jakies 10 sek to odpali, no ale po ponownych zgaszeniu sytuacja sie powatarza. Po przekręceniu kluczyka pod maska na prawo od akumulatora slychac jakies takie słabe "piszczenie" i wtedy po odplaeniu, silnik gasnie. Jak zdejme i załoze klemy to wówczas nie ma tego dzwięku i auto po odpaleniu pracuje normalnie.

Co może mu dolegac?

z góry dziekuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam immo i na tym sie skup w pierwszej kolejnosci... masz w stacyjce (jej okolicach) to cale ustrojstwo :) Mialem to samo tylko nie odlaczalem aku wiec nie wiem jak to sie ma do tego :) Ale skup sie na immo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodziło by na immo, bo przy 2 próbie odpalenia, lampka przed odpaleniem od immo miga i nie gasnie;/ a po odłaczeniu akumulatora, gaśnie. Próbowałem tez uzyc klucza serwisowgo, jak było w innnych tematach ale niestety nie pomogło.

Czy ktoś sie orientuje czy samemu idzie to naprawic? Moze mozna wyłączyć jakiś bezpiecznik? Czy tylko pozostaje warsztat badz elektryk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodziło by na immo, bo przy 2 próbie odpalenia, lampka przed odpaleniem od immo miga i nie gasnie;/ a po odłaczeniu akumulatora, gaśnie. Próbowałem tez uzyc klucza serwisowgo, jak było w innnych tematach ale niestety nie pomogło.

Czy ktoś sie orientuje czy samemu idzie to naprawic? Moze mozna wyłączyć jakiś bezpiecznik? Czy tylko pozostaje warsztat badz elektryk?

:szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeej no nie przesadzaj, dasz rade to nic trudnego postępuj według wskazówek z forum...

Spróbuj stuknąć parę razy w stacyjkę i zobacz czy odpalisz ja u siebie przed zabiegiem naprawy immo tak robiłem i pomagało na chwilę ale można było odpalić bez problemu...

vagiem wykasujesz błąd ale jak tego nie naprawisz to błąd pojawi się ponownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Miałem to samo dwa lata temu.

Zapalał tylko po rozłaczeniu i podłaczeniu akumulatora.

Okazało się zę coś tam w komputerze poszło, ale znalazłem dobrego elektryka i akurat miał trochę części i poprzelutowywał i wszystko wróciło do normy. Kosztowało mnie to 700zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się że coś tam w komputerze poszło, ale znalazłem dobrego elektryka i akurat miał trochę części i poprzelutowywał i wszystko wróciło do normy. Kosztowało mnie to 700zł.

Coś mi się chyba wydaje że mechanik nieźle cię oskubał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego do immo sam napewno się dostaniesz niedawno miałem to samo ,pozdejmujesz plastiki przy kierownicy i masz stacyjkę na wierzchu ,u mnie nie stykał przewód od immobilaizera poruszałem psiknołem silikonem i problem znikł. A co do piszczenia pod maską po odłaczeniu akumulatora to przepustnica się nastawia i tak ma być gorzej jakby nie piszczła :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się że coś tam w komputerze poszło, ale znalazłem dobrego elektryka i akurat miał trochę części i poprzelutowywał i wszystko wróciło do normy. Kosztowało mnie to 700zł.

Coś mi się chyba wydaje że mechanik nieźle cię oskubał.

Dla porównania ja za naprawę immo zapłaciłem 250zł razem z usługą podłączenia do specjalnego urządzenia odczytującego kod immo bo zgubiłem tą karteczkę :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i niestety kicha;/ kabelki przylutowalem do konektora, zastosowałem folie aluminiową i zaizolowałem, styki od cewki przeczyscilem na ile dostep pozwolil(nie dałem rady jej sciagnac), i dalej ten sam problem, odpala tylko po rozłaczeniu klem - na oryginalnym i serwisowym kluczyku...... chyba jednak trzeba gdzies na warsztat na komputer pojechac :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem juz że miałem dokładnie identycznei i czyszczenie immo i kasowanie błędów nic nie pomogło.

Dopiero wymiana sterownika i adamptacja rozwiązały problrm.

Odstaw do dobrego elektryka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem juz że miałem dokładnie identycznei i czyszczenie immo i kasowanie błędów nic nie pomogło.

Dopiero wymiana sterownika i adamptacja rozwiązały problrm.

Odstaw do dobrego elektryka.

Panowie a przerabialiście to http://www.a4-klub.pl/smf/immobilizer-t2784.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie wg tej instrukcji[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 12:30_________________________________________________siemka

podlaczylem pod vag com 409 i pl vag 4.9, oto odczyty bledow:

vag pl:

polvag49.th.jpg

com vag:

vcbledya.th.jpg

nastepnie korzystajac z opcji adaptacji nowych kluczy (immo> login> adaptacja > )

jesli wpisze 21 jako numer kanalu, to nie mam zadnej mozliwosci dzialania i pojawia mi sie okno jak ponizej

kanal21a.th.jpg

Pytanie moje jest takie czy przy tych bledach pomoze wprowadzenie pinu kluczy? Jesli tak to jak to inaczj zrobic? Ewentualnie jak przy pomocy pl vag. Przypomne ze łaczenie kabelkow bylo robione jak w instrukcji.

prosze o pomoc tu badz pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...