DJ Lipi 0 Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Panowie! A jakby tak wrzucić w swoją Audinkę 1.9 TDI 90KM, filterek z firmy Greena z całym dolotem? Co Wy na to? Koledzy z firmy Tuningowej w Częstochowie podpowiedzieli mi takie coś, około 5 KM więcej. Nie wiem czy można temu wierzyć. Cała taka przyjemność ponad 400 zł. Dajcie znać co na ten temat wiecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas 1 Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Pierwsze to regulamin Kolego pozniej zmienisz jeszcze temat ! a tak wogole to co to za firma tjuningowa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hornet 2 Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Zgadzam się - udaj się do regulaminu. Co do tematu to myślę nad tym ale chyba jeszcze nikt tego nie wypraktykował. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikuś 2 Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 a tak wogole to co to za firma tjuningowa I do tego jeszcze z piec magnetyzerow i bedzie na plusie ze 30 \do tego sportowa koncowka wydechu i normalnie rakieta. Kiedys wkleilem link do forum Diagtronika o koledze Marizka, poszukaj, a dowiesz sie wszystkiego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ Lipi 0 Posted May 20, 2007 Author Share Posted May 20, 2007 Magnetyzerów nie będę zakładał. Szkoda że temat schodzi na olewczą drogę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hornet 2 Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 nie schodzi ale mówie CI że w przypadku TDI stożek nic nie da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaziu_Wichura Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 a tak wogole to co to za firma tjuningowa I do tego jeszcze z piec magnetyzerow i bedzie na plusie ze 30 \do tego sportowa koncowka wydechu i normalnie rakieta. Kiedys wkleilem link do forum Diagtronika o koledze Marizka, poszukaj, a dowiesz sie wszystkiego. dla przypomnienia to ten link dalej mnie bawi do łez głupota tego typa http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=632&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=bd7c106b738c1147d266ea10dc19803a Link to comment Share on other sites More sharing options...
dssn 0 Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 kledzy nie klamia, stozkowy filtr w dieslu nic ci nie da, sprawdzone zero efektow, jak z magnetyzerami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szewczenko7 3 Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 filtr stozkowy w dieslu to nonsens lepiej wywalic kata Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ Lipi 0 Posted May 21, 2007 Author Share Posted May 21, 2007 Ja cię nie moge, ten koleś to normalnie jakiś nienormalny jest:) Kompletnie chyba serio sie nie znał. Chciał zaczerpnąć wiedzy i pomocy na swój problem, a temat sie rozwinął tak że koleś to aż sie kłócił o to że on jest najmądrzejszy:) Koledzy, to co polecacie żeby fajnie sobie zrobić swojego TDI, żeby jednak lepszego miał kopa? Powiedzcie tak w skrócie, żeby sie nie rozpisywać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Koledzy, to co polecacie żeby fajnie sobie zrobić swojego TDI, żeby jednak lepszego miał kopa? Powiedzcie tak w skrócie, żeby sie nie rozpisywać. Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w dziale Turbo , Chiptuning i Tuning Mechaniczny: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=7.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MorgothDBMA Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 1 faza - soft 2 faza - soft + wtryski 3 faza - soft + wtryski + turbo 4 faza - soft + wtryski + turbo + pompa + fmic 5 faza - soft + wtryski + turbo + pompa + fmic + wydech + kolektory + kute korby/tłoki + nitro po drodze takie pierdoły nieistotne jak: kat, kolektory, wężyki, sprzęgło, przeguby itp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts