arcella Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witam z dnia na dzień pojawił się u mnie wyciek z maglownicy. To znaczy widzę olej cieknący z gumy osłaniającej drążek kierowniczy. Mechanik który tylko na to zerknął niczego wcześniej nie zdejmując powiedział, że maglownica jest do wymiany. Czy można jeszcze jakoś ją uratować nie ładując się w duże koszty? Maglownica chodzi bez zarzutu nie ma luzu, ruch jest płynny, nie przenoszą się żadne drgania. Wyciek pojawił się nagle w ciągu jednego dnia uciekł płyn. Z góry dziękuje za pomoc.
Gość pompier Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Płyn sie wczesniej gromadzil w gumie przy drążku, a pewnego dnia juz musiala bardziej peknac i wyciekl caly. Ja za regenerowanago magla placilem 400zł, a stary oddalem - to nie ma jeszcze takiej tragedii. nie baw sie w oferowane na allegro zestawy naprawcze bo nie ma sensu! czytalem o tym duzo przed wymiana i Tylko regeneracja przez jakas konkretna firme. uzupelniaj plyn zebys sprezarki nie zatarl i zbieraj kaske na regeneracje.
staniek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Co do oferowanych na Allegro zestawów naprawczych. Przy 186kkm założyłem zestaw firmy jak na tej aukcji: http://moto.allegro.pl/item830857485_przekladnia_kierownicza_zf_vw_passat_b5_audi_a4.html i do dnia dzisiejszego (226kkm) płynu nie ubywa. Według mnie opcja szczególnie warta rozważenia jeżeli jesteśmy w stanie zrobic to samodzielnie, a magiel nie stuka. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się