SoMeS Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Witam Ruszyłem wczoraj wskazówką z prędkościomierza.. gdy chciałem ją cofnąć ta jakoś dziwnie przeskoczyła.. poruszałem trochę żeby ustawić na zero i tak zostawiłem. Dziś zobaczyłem że wskazówka idzie do góry bardzo cyklicznie i powoli (tzn tak jak by na to patrzeć po stopklatkach) po czym zatrzymała się w okolicach 80km/h i tak sobie stoi Czy jest jakaś szansa jeszcze na doprowadzenie tego do ładu? Czy zwykły lajek z dziedziny elektryki lepiej niech nowy licznik już kupuje? Z góry dziękuję za pomoc
SoMeS Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 może i dobry ale chciałbym go uratować jak się da... pomoże ktoś?
mrogal Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 może i dobry ale chciałbym go uratować jak się da... pomoże ktoś? Cycku podlacz to pod vaga i zrob test zegarow niech wskazowki sie machnal po tarczy zoabcz co jest, nic jej sie pewnie nie stalo tylko za mocno ja docisnales poluzuj ja troche od tarczy wykalibruj i powinno byc git mialem to samo z wskazowka od paliwa za mocno byla nacisnieta na szpilke i pracowala jak chciala albo sie nie ruszala albo stawala albo wlasnie stop klatka. ostatecznie calkiem ja zsun i na spokojnie nasun ponownie powinno byc git. ja u siebie nie takie rzeczy ze wskazowkami robilem i smiga jak ta lala
SoMeS Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 Mrogal dzięki wielkie za zainteresowanie bo już się załamałem powiedz mi tylko jak się te wskazówki ściąga bo nie chcę złamać to raz a dwa gdzie jest kalibracja na vagu?
mrogal Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Mrogal dzięki wielkie za zainteresowanie bo już się załamałem powiedz mi tylko jak się te wskazówki ściąga bo nie chcę złamać to raz a dwa gdzie jest kalibracja na vagu? albo podwazasz z dwoch stron i ona do gory odskakuje, albo krecisz w lewo az poczujesz opor i cigniesz wtedy do gory i ona sie zsuwa probuj z wyczuciem mozze nie spierdolisz a co do testu to gdzies w vagu w zakladce zegary jest test czy cos takiego oj posszperaj znajdziesz, zreszta na forum bylo na ten temat
SoMeS Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 Mrogal dzięki wielkie za zainteresowanie bo już się załamałem powiedz mi tylko jak się te wskazówki ściąga bo nie chcę złamać to raz a dwa gdzie jest kalibracja na vagu? albo podwazasz z dwoch stron i ona do gory odskakuje, albo krecisz w lewo az poczujesz opor i cigniesz wtedy do gory i ona sie zsuwa probuj z wyczuciem mozze nie spierdolisz a co do testu to gdzies w vagu w zakladce zegary jest test czy cos takiego oj posszperaj znajdziesz, zreszta na forum bylo na ten temat dzięki wielkie już lecę z laptopem do auta jak by coś to będę Cię jeszcze męczył [br]Dopisany: 02 Grudzień 2009, 18:24_________________________________________________niestety nie znalazłem tego na vagu [br]Dopisany: 02 Grudzień 2009, 19:03_________________________________________________znalazłem na necie ale co się okazuje w takim razie nie mam chyba pełnej wersji vaga bo coś nie gada "output test" na 17
Michał Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 kalibrację robisz ręcznie, tak jak pisał Mrogal w vagu tylko output test żeby sprawdzić czy bangla jak trzeba znalazłem na necie ale co się okazuje w takim razie nie mam chyba pełnej wersji vaga bo coś nie gada "output test" na 17 sprawdź maila
SoMeS Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 Panowie dziękuję za pomoc wystarczyło wyjąć wskazówkę, włożyć jeszcze raz i nastawić tak by dobrą prędkość pokazywało (użyłem do tego navi + climatronic) Michaś dzięki za vaga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się