darekbe Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 nie chciałem 18 calowych ale teraz sam stwierdziłem że byłyby lepsze.
miron78 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 zawsze tak jest [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 22:47_________________________________________________dlatego jak się chce 17 to się kupuje 19
PABLO Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 nie chciałem 18 calowych ale teraz sam stwierdziłem że byłyby lepsze. Dlatego je wymień jak możesz albo szybko sprzedaj (na pewno będą chętni) i kupuj min. 18" nie stracisz na komforcie
kuredu Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 nie chciałem 18 calowych ale teraz sam stwierdziłem że byłyby lepsze. Dlatego je wymień jak możesz albo szybko sprzedaj (na pewno będą chętni) i kupuj min. 18" nie stracisz na komforcie co takie głupoty opowiadasz, założyłem dwa tygodnie temu 18 i w porównaniu z 16 to jest teraz wóz drabiniasty i jak słyszę że po zmianie kół o 2 cale nie ma różnicy to nie wiem czy osoba to pisząca miała kiedykolwiek faktycznie możliwość porównania, bo jeśli tak i nadal twierdzi że nie ma różnicy to chyba musi mieszkać w Niemczech...
KERCZI Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 nie chciałem 18 calowych ale teraz sam stwierdziłem że byłyby lepsze. Dlatego je wymień jak możesz albo szybko sprzedaj (na pewno będą chętni) i kupuj min. 18" nie stracisz na komforcie co takie głupoty opowiadasz, założyłem dwa tygodnie temu 18 i w porównaniu z 16 to jest teraz wóz drabiniasty i jak słyszę że po zmianie kół o 2 cale nie ma różnicy to nie wiem czy osoba to pisząca miała kiedykolwiek faktycznie możliwość porównania, bo jeśli tak i nadal twierdzi że nie ma różnicy to chyba musi mieszkać w Niemczech... do 18 calowych felg musi byc obnizone zawieszenie zeby nie byl wozem drabiniastym, zgadzam sie z Pablem 18" to zadna wielka roznica tym bardziej jak sie ma praktycznie nowe auto (czytaj w bdb stanie zawieszenie) ze juz nie wspomne ze jezdzi po Szwajcarksich drogach...a skoro masz woz drabiniasty i Ci to przeszkadza to mysle ze niedlugo wrocisz do 16"[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2010, 09:11_________________________________________________p.s. i osoba ktora jak twierdzisz nie miala porownania albo mieszka w niemczech to Cie troche zdziwie. W niemczech nie mieszka i miesiac temu zmienila felgi z 16" na 19"
Gość PrZeMiAn Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 nie chciałem 18 calowych ale teraz sam stwierdziłem że byłyby lepsze. Dlatego je wymień jak możesz albo szybko sprzedaj (na pewno będą chętni) i kupuj min. 18" nie stracisz na komforcie co takie głupoty opowiadasz, założyłem dwa tygodnie temu 18 i w porównaniu z 16 to jest teraz wóz drabiniasty i jak słyszę że po zmianie kół o 2 cale nie ma różnicy to nie wiem czy osoba to pisząca miała kiedykolwiek faktycznie możliwość porównania, bo jeśli tak i nadal twierdzi że nie ma różnicy to chyba musi mieszkać w Niemczech... do 18 calowych felg musi byc obnizone zawieszenie zeby nie byl wozem drabiniastym, zgadzam sie z Pablem 18" to zadna wielka roznica tym bardziej jak sie ma praktycznie nowe auto (czytaj w bdb stanie zawieszenie) ze juz nie wspomne ze jezdzi po Szwajcarksich drogach...a skoro masz woz drabiniasty i Ci to przeszkadza to mysle ze niedlugo wrocisz do 16"[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2010, 09:11_________________________________________________p.s. i osoba ktora jak twierdzisz nie miala porownania albo mieszka w niemczech to Cie troche zdziwie. W niemczech nie mieszka i miesiac temu zmienila felgi z 16" na 19" Potwierdzam Kercziego. Przeszedłem na 18" właśnie z 16" przy zawiasie S-line. Powiem że jazda jest komfortowa. BA!!! Nawet pójdę dalej - o wiele lepiej się jeździ niż na 16". Chyba że Kuredu atakuje przy 30 KM/H krawężniki to zgadzam się z nim
mumen Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 :kuredu: pisząc "wóz drabiniasty" zapewne miał na myśli twardość podczas jazdy a nie to że wysoko sterczy na seryjnym zawiasie. Ja sam miałem różne koła o różnych rozmiarach, nie tylko na Audi i muszę przyznać ze jeśli porównamy 16 cali i 18 cali to różnica na pewno będzie, bez względu na rodzaj zawieszenia, 16 ma przede wszystkim wyższy profil i to ma głównie wpływ na wybieranie nierówności, ale to chyba każdy wie i myślę że to jest oczywiste. Jeśli natomiast chodzi o różnicę pomiędzy 17 a 18 cali to wydaje mi się że nie będzie znaczącego pogorszenia komfortu jazdy, tym bardziej przy oponie o szerokości 225 - 245 mm, profil tutaj zmienia się z 40 na 45 co daje różnicę wysokości profilu opony około 9 - 10 mm. Jeśli podobają Ci się 18 calowe kółka to nie ma się co zastanawiać tylko zakręcać, ale warto przymierzyć przed zakupem bo czasem na seryjnym zawiasie rzeczywiście dość zabawnie auto wygląda na dużych kołach i niekiedy dużo lepiej jeśli pozostanie na 17 calach. Według mnie te które masz teraz są całkiem w kit, może nie walą na kolana ale do limuzynki jaką jest A4 pasują. Yo. Ps. Ja jeżdzę na zimówkach 16 cali, teraz mam letnie fabrycznie założone 17 a w garażu stoją 18 i takie mam zamiar jeszcze dziś przykręcić. Jak się uda to zrobię testa i opiszę jaka jest różnica.
darekbe Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 dzięki za radę,jak na razie to zamierzam pojeżdzić na tych,nie mam czasu na zmianę na 18stki bo niedługo jadę do Polski i kupując 17stki kierowałem się tym ze na naszych drogach w woj.lubelskim większe mogłyby się uszkodzić.na szwajcarskich drogach nie przeszkadzałyby mi większe.może jak mówicie komfort by się nie zmienił no ale na razie wybrałem praktyczność,a dalej czas pokaże.
mumen Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 No i słuszna decyzja, najważniejsze żeby się właścicielowi podobało i autko dobrze pomykało. yo
kuredu Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 [ do 18 calowych felg musi byc obnizone zawieszenie zeby nie byl wozem drabiniastym, zgadzam sie z Pablem 18" to zadna wielka roznica tym bardziej jak sie ma praktycznie nowe auto (czytaj w bdb stanie zawieszenie) ze juz nie wspomne ze jezdzi po Szwajcarksich drogach...a skoro masz woz drabiniasty i Ci to przeszkadza to mysle ze niedlugo wrocisz do 16"[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2010, 09:11_________________________________________________p.s. i osoba ktora jak twierdzisz nie miala porownania albo mieszka w niemczech to Cie troche zdziwie. W niemczech nie mieszka i miesiac temu zmienila felgi z 16" na 19" to proponuje zbadać ciało na czułość bodźców zewnętrznych bo po zmianie na 18 każdy nawet najmniejszy dół czuć 30 razy bardziej i nikt mi nie wmówi że jest inaczej i zmiana z 16 na 19 jest podyktowana wyłącznie względami estetycznymi bo na pewno nie praktycznymi, a co do znaczenia słowa WÓZ DRABINIASTY - chodzi mi o komfort jazdy a nie wygląd, dla mnie auto to narzędzie pracy i ma być komfortowe i praktyczne a po obniżeniu zawiasu i zmianie felg takie nie jest i teraz żałuje, nie mogę podjechać nawet pod mały krawęznik by nie zawadzić zderzakiem przednim do tego po lubelskich koleinach auto się ciężko prowadzi na szerokich oponach także jak tylko się trafi kupiec z chęcią wróce do 16
mech15 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Kolor rzeczywiście robi robotę!!!! piękne auto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się