jarek1971 0 Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 mam pytanie w imieniu kolegi który ma b5 1,9 tdi 2000r automat.Posiada wyświtlacz na którym figuruje temp.zew.oraz zmiany biegów w automacie.kiedy rano zapala wyświetlacz działa ok,natomiast w miare jak autko sie rozgrzeje to wyświetlacz tak jakby blaknie a póżniej już nic nie widac.jaka jest przyczyna czy wyświetlacz można wymienic,jaki jest koszt i czy to9 sie opłaca.Dzięki czekam na info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzyniek 3 Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 może to jest sprawka tych "zimnych lutów" jakie powstają w połączeniach przy wyświetlaczu, proponuje poczyścić i posprawdzać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek1971 0 Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 AS co z wymianą czy sie opłaca,czy można wymienic sam wyświetlacz? uzupełnij profil[br]Dopisany: 24 Maj 2007, 09:02 _________________________________________________mam problem bo nie wiem jak uzupełnic profil,nie moge tego znaleźc Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Pewnie można i wymienić ale może warto pomyśleć o wyświetlaczu z FISem Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek1971 0 Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 a co to znaczy z FISem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek1971 0 Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 Kolega ma wyswietlacz z FISem,chodzi o to że kiedy autko sie zagrzeje to zanikają mu na wyświetlaczu temp.zew.oraz zmiany biegów ponieważ ma automat.Pytanie jak sobie z tym poradzic?W ASO mu powiedzieli że te typy tak mają i nie da sie nic z tym zrobic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 W ASO mu powiedzieli że te typy tak mają i nie da sie nic z tym zrobic. Niestety w ASO mieli rację, prawdopodobnie podła jakaś elektronika, licznik do wymiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 W autach 1999-2001 są chyba dwa rodzaje procesorów (JAEGER'a lub VDO) pierwszy z nich jest powodem nielicznych awarii a co ważne niemal nie do kupienia wiec nienaprawialne ale koleś z Poznania gdzieś wysyłał swoje zegary i mu to zrobili. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YATES 0 Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Ja już od 8 miesięcy jeżdzę z uszkodzonym JAEGEREM.Tam jest walnięty procesor Motoroli HC08.Koszt naprawy to około 500zł w firmie ze Śląska www.lptronic.eu .Muszę wkońcu oddać im ten licznik do naprawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now