Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] amortyzatory przod MTS - tyl standard...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na problemy z plywaniem samochodu, po wymianie calego zawieszenia, mysle ze zastosuje sie do sugestii wymiany amortyzatorow z przodu.

Tym bardziej, ze tylne wymienialem juz 2 razy, a przednie - ciagle fabryczne - wiec to raczej na bank ich wina...

Pytanie czy moge zastosowac z przodu amortyzatory MTS (nieco utwardzone) podczas, gdy tyl jest na nowych ale standardowych Sachsach?

Czy taka kompilacja jest glupia i budzi zgroze?

Pozdro.

Opublikowano

MTSy to amorki o skróconym skoku - montuje się je do sprężyn obniżających. Jeśli masz przynajmniej 1BE (-20mm) to OK, ale ...

... one są twardsze.

Jak przód będzie twardszy, to wtedy d*pa będzie Ci tańczyła.

Ja bym nie chciał jeździć takim samochodem - jest to nieprzyjemne i napewno niezbyt bezpieczne.

Założ na przód nowe standardowe lub kup zestaw MTSa, a tylne może opchniesz.

Opublikowano

racja... wlasnie o to mi chodzilo... zeby ktos utwierdzil w przekonaniu, ze tak sie nie robi... :hi:

MTSy to amorki o skróconym skoku - montuje się je do sprężyn obniżających. Jeśli masz przynajmniej 1BE (-20mm) to OK, ale ...

... one są twardsze.

Jak przód będzie twardszy, to wtedy pupa będzie Ci tańczyła.

Ja bym nie chciał jeździć takim samochodem - jest to nieprzyjemne i napewno niezbyt bezpieczne.

Założ na przód nowe standardowe lub kup zestaw MTSa, a tylne może opchniesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...