Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] amortyzatory przod MTS - tyl standard...


cookiemonster

Rekomendowane odpowiedzi

Na problemy z plywaniem samochodu, po wymianie calego zawieszenia, mysle ze zastosuje sie do sugestii wymiany amortyzatorow z przodu.

Tym bardziej, ze tylne wymienialem juz 2 razy, a przednie - ciagle fabryczne - wiec to raczej na bank ich wina...

Pytanie czy moge zastosowac z przodu amortyzatory MTS (nieco utwardzone) podczas, gdy tyl jest na nowych ale standardowych Sachsach?

Czy taka kompilacja jest glupia i budzi zgroze?

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MTSy to amorki o skróconym skoku - montuje się je do sprężyn obniżających. Jeśli masz przynajmniej 1BE (-20mm) to OK, ale ...

... one są twardsze.

Jak przód będzie twardszy, to wtedy d*pa będzie Ci tańczyła.

Ja bym nie chciał jeździć takim samochodem - jest to nieprzyjemne i napewno niezbyt bezpieczne.

Założ na przód nowe standardowe lub kup zestaw MTSa, a tylne może opchniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja... wlasnie o to mi chodzilo... zeby ktos utwierdzil w przekonaniu, ze tak sie nie robi... :hi:

MTSy to amorki o skróconym skoku - montuje się je do sprężyn obniżających. Jeśli masz przynajmniej 1BE (-20mm) to OK, ale ...

... one są twardsze.

Jak przód będzie twardszy, to wtedy pupa będzie Ci tańczyła.

Ja bym nie chciał jeździć takim samochodem - jest to nieprzyjemne i napewno niezbyt bezpieczne.

Założ na przód nowe standardowe lub kup zestaw MTSa, a tylne może opchniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...