Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] nie można uruchomić silnika Duży problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam przeleciałem wszystkie posty ale nic podobnego nie znalazłem.

Mój problem polega na tym, że w żaden sposób nie mogę uruchomić silnika 1,9 TDI AFN.

Imobilaizer gaśnie sprawdzałem Vagiem będy silnika brak, sterowniki widzi a palić niechce.

Co jakiś czas jakby złapał na jeden cylinder i na tym koniec i dużo białego dymu.

Sprawdziłem czy nie jest zapowierzony nawet wymieniłem filtr paliwa, napięcie na pompie jest nawet podłączyłem ją na bańkę też nic paliwo na wtryski podaje sprawdzałem.

Może ktoś miał podobny przypadek to proszę o informację bo już nie wiem co mam sprawdzać.

Wcześniej silnik palił od dotyku problem pojawił się po wyjęciu i ponownym zamontowaniu silnika.

Próbowałem z samostartu ale chodzi tylko na samostarcie.

Gdzie szukać przyczyny?

Opublikowano

a silnik po co byl wyciagany?? moze poprostu cos nie jest podlaczone

Opublikowano

Co było przy silniku robione - diesel to samozapłon, teoretycznie wystarcza kompresja i paliwo - do rozruchu jeszcze ciepło (świece). Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu.

Opublikowano

Co jakiś czas jakby złapał na jeden cylinder i na tym koniec i dużo białego dymu.

rozrzad do sprawdzenia ... kat wtrysku i koło na wale korbowym ....

Opublikowano

Też zastanawiałem się nad rozrządem ale dlaczego brak jest błedów w sterowniku.

Przy rozrządzie wymieniany był pasek, co prawda bez blokad ale na znaki. Przekręcił kilka razy silnikiem kluczem obrócił się bez problemu znaki się pokryły.

Może jednak jest cos nie tak z tym rozrządem. Ale zastanawia mnie jedno jeżeli rozrząd był by nie tak do silnik nie dał by się przekęcić kluczem a przy ewentualnej pomyłce jednego zęba silnik powinien zaskoczyć co prawda nierówno ale by chodził a tu nic.

prosił bym o jeszcze inne sugestie może ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem.

proszę uzupełnić profil

Opublikowano

Też zastanawiałem się nad rozrządem ale dlaczego brak jest błedów w sterowniku.

Przy rozrządzie wymieniany był pasek, co prawda bez blokad ale na znaki. Przekręcił kilka razy silnikiem kluczem obrócił się bez problemu znaki się pokryły.

Może jednak jest cos nie tak z tym rozrządem. Ale zastanawia mnie jedno jeżeli rozrząd był by nie tak do silnik nie dał by się przekęcić kluczem a przy ewentualnej pomyłce jednego zęba silnik powinien zaskoczyć co prawda nierówno ale by chodził a tu nic.

nie zawsze musza wyskakiwac bledy ....

czy podczas wymiany sprawdzane/wymieniane było koło pasowe na wale ...

czy popma wtryskowa została dobrze ustawiona ... ?

czy po wymianie rozrzadu autko paliło .. ?

czy przed wymiana rozrzadu autko palilo .. ?

Opublikowano

Dzięki za szybką odpowiedz

Przed wymianą paska autko paliło na dotyk

koło pasowe na wale nie był wymieniane.

Tak jak napisałem mechanik naniusł swoje znaki i pasek zamontował właśnie na te znaki zrobił to tak ponieważ nie posiadał blokad do wałka i pompy wtryskowej.

[br]Dopisany: 23 Maj 2007, 10:47 _________________________________________________Pasek wymieniany był profilaktycznie tak przy okazji oraz dobrego dostępu do rozrządu.

po wymianie paska i zamontowaniu silnika autka już nie mozna było uruchomić.

Silnik demontowany był do naprawy blacharskiej.

Co dziwne paliwo na wtryski jest podawane.

Może rzeczywiście sprawdzić jeszcze raz ustawienie rozrządu?

Opublikowano

na nowo ustaw rozrząd i pompe wtryskowa i auto powinno odpalić na dotyk jak poprzednio

Od kiedy to w TDI ustawia sie rozrzą na znaki :bicz:

Opublikowano

Dzięki za szybką odpowiedz

Przed wymianą paska autko paliło na dotyk

koło pasowe na wale nie był wymieniane.

Tak jak napisałem mechanik naniusł swoje znaki i pasek zamontował właśnie na te znaki zrobił to tak ponieważ nie posiadał blokad do wałka i pompy wtryskowej.

[br]Dopisany: 23 Maj 2007, 10:47 _________________________________________________Pasek wymieniany był profilaktycznie tak przy okazji oraz dobrego dostępu do rozrządu.

po wymianie paska i zamontowaniu silnika autka już nie mozna było uruchomić.

Silnik demontowany był do naprawy blacharskiej.

Co dziwne paliwo na wtryski jest podawane.

Może rzeczywiście sprawdzić jeszcze raz ustawienie rozrządu?

czyli wszystko jasne ...

masz zle ustawiony rozrzad .... !!!!

zmien mechanika ... :wink:

sprawdzic jeszcze raz ustawienia rozrzadu, poluzowac i poruszac troszke pompa wtryskowa i probowac odpalic powinien zaskoczyc potem podpiac Vag'a i ustawic na wartosc 49-54 ..

co by było łatwiej tutaj masz wszystko :

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0

p.s a znaki to niech sobie maluje na czole .... :wink:

Opublikowano

Panowie po ponownym poprawnym ustawieniu autko zamruczało od dotnięcia. Została jeszcze tylko korekcja Vagiem ale to już jutro.

Rozrząd był tak dużo przestawiony że aż cud że się nic nie stało. Mechanik był bardzo zdziwiony a wcześniej nawet niedopuszczał mysli że coś schrzanił przy rozrządzie.

Wielkie dzięki wszystkim za pomoc.

Opublikowano

dobrze ze wszystko sie tak skonczylo :wink:

Opublikowano

Wielkie dzięki wszystkim za pomoc.

prosze ... :afro:

Opublikowano

Panowie po ponownym poprawnym ustawieniu autko zamruczało od dotnięcia. Została jeszcze tylko korekcja Vagiem ale to już jutro.

Rozrząd był tak dużo przestawiony że aż cud że się nic nie stało. Mechanik był bardzo zdziwiony a wcześniej nawet niedopuszczał mysli że coś schrzanił przy rozrządzie.

Wielkie dzięki wszystkim za pomoc.

Dobrze że autku to nie zaszkodziło a do mechaników trzeba podchodzić z dystansem i możliwie dokładnie sprawdzać ich robotę bo różne cyrki z pośpiechu robią - "nie dokręcą śrubki" a zapsuje się cześć za paset złoty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...