SoMeS Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam Aktualnie mam na całym układzie wydechowym założoną nową plecionkę, wycięty katalizator i wspawaną rurkę o takiej samej średnicy w jego środek, wycięty środkowy tłumik i zrobiony przelot o takiej samej średnicy... Tak to teraz chodzi: Pytanie moje jest następujące: Zastanawiam się nad wycięciem ostatniej przeszkody która stoi na całym układzie - mianowicie ostatniego tłumika... Czy nie będzie za głośno? Poprawi to choć trochę przepływ spalin? Z góry dzięki za pomoc
grzes1150 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Znajomy miał kiedyś AFNa w Quattro i nie miał kata, środkowy przelot i końcowy taki : http://moto.allegro.pl/item846191576_tlumik_wm_mugen_regulacja_wrc_silencer_nierdzewka.html Oczywiście wkładka tłumiąca wyjęta i jak pomykał ostro to jak by nie to że zostawiał czarną chmurę to bym powiedział po dźwięku że to bęzyna. Na wolnych obrotach nie chodził jak traktor tylko ładnie mruczał.
SoMeS Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 nie chce jakiegoś wulgarnego wydechu... już teraz ma za***isty pomruk basowy na niskich obrotach mi zależy głównie na "fszyyyyyyyy" i maxymalnym świście suszarki
grzes1150 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 nie chce jakiegoś wulgarnego wydechu... już teraz ma za***isty pomruk basowy na niskich obrotach mi zależy głównie na "fszyyyyyyyy" i maxymalnym świście suszarki Nie było ani wulgarnie ani przesadnie
nc-nc Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Ładnie chodzi. Ja bym nie ruszał tego tłumika. Ładny gwizd.
SoMeS Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2009 Nie było ani wulgarnie ani przesadnie zobaczę jaki będzie efekt jak zrobię w nim dziurę na drugą rurkę najwyżej
grzes1150 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Nie było ani wulgarnie ani przesadnie zobaczę jaki będzie efekt jak zrobię w nim dziurę na drugą rurkę najwyżej To nie to samo
grzes1150 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Czyli to że ostatni tłumik nie ma mat tłumiących (a jeśli je ma to nie wiele) tylko jest zbudowany tak żeby spaliny przelatywały kanałami w tą i z powrotem a tłumiki zwane basobymi są przeważnie przelotowe, mają maty głuszące za siatką i stąd basowe brzmienie. Ale oczywiście eksperyment możesz zrobić - ja obstawiam że z tą dziurą zrobi się traktor.
SoMeS Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2009 tu nie chodzi o dziurę tylko ścięcie jednej rury a wspawanie dwóch traktora myślę nie będzie
d3b4 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 tu nie chodzi o dziurę tylko ścięcie jednej rury a wspawanie dwóch traktora myślę nie będzie zaryzykuj i sprawdz
SoMeS Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2010 uwaliłem ostatni tłumik i to nie dla mnie... bas już za duży zostanie na takim setupie
seba1-2 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 a nie masz nagrania jak to chodziło na całkowitym przelocie??
SoMeS Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2010 a nie masz nagrania jak to chodziło na całkowitym przelocie?? przepiękny gwizd turbo ale nic fajnego w tym poza tym nie było... bass rodem z calibry
seba1-2 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 chodziło mi o porównanie, czy dużo głośniej się zrobiło po wywaleniu ostatniego, bo z nagrania to cicho nie jest...
SoMeS Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2010 dużo dużo głośniej niż na poprzednim setupie... i do tego jak już wspomniałem to wszechobecny bass... przejechałem tak trochę ponad 100km i mnie głowa bolała :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się