michele Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Jak w temacie myślę nad zmiana zawieszenia na coś bardziej miększego :gwizdanie:, z początku podobało mi się twarde, sztywne , każda dziurę czuć,( nic nie puka nie stuka) ale staje się zmęczony tym zawieszeniem , chciałbym wsadzić normalne seryjne sprężyny i teraz czy musiał bym zmieniać amorki czy wystarczy tylko sprężyny, aktualnie posiadam zwieszenie 1BE a silnik mam 2.4 nie wiem czy to jakieś większe znaczenie ma na dobór sprężyn i amorków Jest ktoś chętny ?? dodam ze stan oceniam na bdb
Pucek Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 na 1 BE jest Ci twardo??? :shocked: bez jaj ale to jest miękki zawias, chyba nigdy nie jeździłeś na naprawde twardym odnośnie zmiany, w sumie chyba mogą być te amorki a do nich zwykłe czyli 1BA sprężyny, ale ja jednak bym zmienił na amory + sprężyny z 1BA a tamto sprawdz na stacji diagnostycznej i wystaw z potwierdzeniem stanu przez stacje
grzesu3 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 na 1 BE jest Ci twardo??? :shocked: DOKŁADNIE :)
grzes1150 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Za to 1BA jedzie jak łudka Ne czuć małych dziur ale się buja w zakrętach. Na codzień śmigam na 1BE a czasami 1BA.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się