Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wskaźnik paliwa (prośba o foto)


STO_PROCENT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pewien problem ze wskażnikiem paliwa mianowicie kiedy mam około 4-5 litrów ropy w baku i wjade w jakiś ostry zakręt ( np rondo) piszczy i zapala się rezerwa a wskazówka opiera się o ogranicznik z lewej strony kiedy wyjadę z zakrętu wszystko wraca do normy.

Z pewnoscią jest to związane z pływakiem w baku dlatego wyjąłem go i zobaczyłem wytarte scieżki .

Mam do was ogromna prośbe aby ktoś zrobił zdjęcie wskażnika w momencie kiedy zapali mu się rezerwa bo u mnie chyba zapala się za późno. ( najlepiej właściciele dizelków 1.9)

i czy ktoś kiedys kupował ten cały pływak w sklepie i zna numer orginału

Pozdrawiam i licze na a4 załoge :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory może nie na temat ... nie szkoda Ci wtrysków 4 do 5 litrów w baku .... cały syf ze zbiornika zaciągasz :no:

Staram się nie dopuszczać u siebie do sytuacji kiedy rezerwa daje znać o sobie dłuższy czas .

Tankuje zaraz po zapaleniu się tzw księgowego i nie mam problemu ze wskaźnikiem :naughty:

The end OT .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zaciaga syfu-bo pompa nie sasysa z dna-tylko delikatnie powyzej i jest jeszcze po drodze do wtryskow filter paliwa :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:embarrassed: o rzesz ale się popisałem sory za nie dokładny opis , domjenick dzięki za wyprostowanie ale i tak nie dopuszczam myśli o jeździe z 4 lub 5 litrami w baku :blink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój księgowy zaczyna świecić i piszczeć na pierwszej napotkanej czerwonej kresce idąc od pełnego zbiornika. Ale efekt jest taki że jak już zaświeci to tylko :ON: :ON: :ON:- na zakręty nie działa.

I właśnie za to nie lubię tego księgowego, nawet jakby to była księgowa w super mini albo i..... :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he he ja go nazywam komornikiem :) nooo prawidlowo to zapala sie na pierwszej czerwonej resce i nie powinna ci sama latac mozliwe ze mozesz miec uszkodzona wskazowke :) i tak jak resztaa ci naspiala po co jezdzic na oparach :D mnie osoboscie drazni ten pisk i to ze mi sie swieci na pomaranczowo stacja :) wiec odrazu zalewam :D szkoda filtrow i pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokłdnie u mnie zaraz po przekroczeniu pierwszej czerwonej kreski, no i też mnie wnerwia ta kontrolka, bo mam jeszcze tą taką dużą :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, ile jest litrów paliwa między kreskami - pomiędzy którymi umieściłem strzałkę (chodzi o silnik diesel-a):

zegarya.jpg

PS-zdjęcie zapożyczone z forum i nie mam pewności czy jest to licznik od diesel-a, ale będzie wiadomo o którą wartość chodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w benzynce zapala się na drugiej kresce od lewej...

U mnie to samo :wink4: a propo "księgowy" :) z talim określenie się jeszcze nie spotkałem dobre :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, ile jest litrów paliwa między kreskami - pomiędzy którymi umieściłem strzałkę (chodzi o silnik diesel-a):

zegarya.jpg

PS-zdjęcie zapożyczone z forum i nie mam pewności czy jest to licznik od diesel-a, ale będzie wiadomo o którą wartość chodzi ;)

A twój licznik wygląda innaczej ?

I która benzyna kręci się do 4,500 obrotów ?

Weź sobie podziel pojemność baku przez 4 i Ci wyjdzie ile "POWINNO" się mieścić między kreskami.

Z resztą nie widzę celu w tym pytaniu - jak Ci się skończy paliwo to i tak musisz zatankowac i tak.. :kox:

Ps. Nie wspomnę już, że twoje pytanie to :offtopic:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Weź sobie podziel pojemność baku przez 4 i Ci wyjdzie ile "POWINNO" się mieścić między kreskami"

-czyli będzie ok. 15 litrów, dzięki za pomoc i "cene" rady ;)

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jeżeli chodzi o takie duże wachnięcia przy skręcie to na 100% masz brudne,albo powycierane scieżki na pływaku. to jest normalne że na zakecie delikatnie zmieniają się wskazania poziomu paliwa,ale nie o tylr co u ciebie. Spowodowane jest to tym że w momencie gdy się zmienia pozoim paliwa to sukcesywnie pływak przesuwa sie o jeden zwój w zbiorniku, a u ciebie z uwagi na to że masz kilka zwojów brdnych lub uszkodzonych to przez jakiś czas nie reaguje, a pózniej drastycznie przesuwa się o kilka.Miałem tak samo u siebie w benzynie i po wyjeciu pływaka przeczyściłem te zwoje delikatnie drobniutkim papierkiem ściernym i juz przwie rok jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...