songo Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 no u mnie był podobny przypadek dokładnie tak jak piszesz przy 90km/h szarpało jak diabli ale także szarpanie pojawiało się ale już znacznie mniejsze przy przekraczaniu 120km/h.najpierw wymieniłem poduche pod silnikiem-troche było lepiej ale to nie to,potem kumpel mi doradził bym dobrze wymył całe zawieszenie karcherem z wszystkich syfów no i przy 120 było już ok ale 90dalej szarpało no i tak naprawde cały problem zniknął dopiero wówczas jak przy cofaniu urwała misie spręzyna w sprzegle i trzeba było wymienić na nowe.włożyłem sachs-a i od tamtej pory odpukać autko ani drgnie.
Pandzior Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 z pompą również ? jeżeli chodzi chodzi o 1z to jak pisałem wcześniej obstawiam nastawnik pompy. Co trzeba zrobić, wymienić, czy wystarczy wyczyścić?
beergut Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Witam . Mam pytanie czy komuś udało się zlikwidować te drgania na 4 i 5 biegu w zakresie od 1800 do 2000 obrotów . Mam wrażenie , że u mnie pojawiły się po wymianie rozrządu ale teraz sobie sprawdzałem i mam kąt ustawiony na 38 a auto ładnie pali zimą przy -20 za pierwszym razem . Na forum ktoś pisał że to po wymianie rozrządu a kto inny że sprzęgło lub przegub. Proszę o poradę .
kamememgo Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 u mnie te drgania(1800-2000obr) ustały po wymianie sprzęgła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się