Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Czy to jest AFN?


Mess

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

nie dawno zakupilem audi bylem przekonany,ze to silnik 110 afn ale po przeczytaniu paru artykulow na tym forum o innym silniku w dowodzie a innym w rzeczywistosci zdecydowalem sie zaczerpnac waszej porady.porownywalem zdjecia i nie jestem w stanie w pelni rozpoznac czy to napewno afn.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0149fcb7e7998e74.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/875348d0b68c5ccf.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2c5e9f268c9f744.html

z gory dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś całkiem niedawno zerwał naklejkę z osłony paska rozrządu.

Zerknij co jest wpisane na wlepce z koła zapasowego jak pisał david_n.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

we wnece kola zapasowego jest napisane afn ale ta naklejka troche podejrzanie wyglada jakby byla przeklejana i jest mocno zabrudzona.

najciekawsze jest to,ze w karcie pojazdu mam wpisane 66 kw ale w adnotacjach jest poprawione na 81 kw byly wlasciciel tlumaczyl sie tym,ze na pierwszym przegladzie na stacji koles sie pomylil i tak wpisal w papierach i to za pozno wyszlo na jaw i nie dalo sie juz poprawic na stronie glownej tylko wpisali poprawna moc silnika w adnotacjach.wpis ten jest potwierdzony pieczatka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mocą w dokumentach bywa różnie, co do naklejki to się bardzo syfi.

Jeżeli poprawnie rozczytałem Twój VIN ze zdjęcia to powinien być benzyniak :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eżeli poprawnie rozczytałem Twój VIN ze zdjęcia to powinien być benzyniak

:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po ktorych cyfrach vin mozna poznac diesla czy beznyniaka?

W twoim przypadku na podstawie nr VIN nie można określić rodzaju silnika. Model silnika masz na naklejce z kodami wyposażenia we wnęce na koło zapasowe oraz w książce serwisowej gdzie znajduje się druga taka naklejka. Ze zdjęcia wynika, że masz AFN-a lub AVG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy popatrzeć na sterowanie turbiną :cool1:

Ja mam jeszcze 1 czrną naklejke na kielichu i tez mam tam napisane ze silnik AJM tak ze moze to coś pomoże. Ale mógł tu pójść jakiś wał z mocą a więc chyba jedynym pewnym sposobem bedzie hamownia. Bo jak masz 90 i ktos to sprzedał jako 110 to kryminał bez zajęknięcia.

pozdro

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jak masz 90 i ktos to sprzedał jako 110 to kryminał bez zajęknięcia.

Sprzedający też mógł nie wiedzieć co sprzedaje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy popatrzeć na sterowanie turbiną :cool1:

Ja mam jeszcze 1 czrną naklejke na kielichu i tez mam tam napisane ze silnik AJM tak ze moze to coś pomoże. Ale mógł tu pójść jakiś wał z mocą a więc chyba jedynym pewnym sposobem bedzie hamownia. Bo jak masz 90 i ktos to sprzedał jako 110 to kryminał bez zajęknięcia.

pozdro

ZC

to na 100% nie jest 90KM :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać to po nisżej umieszczonym turbo i wężykach od podciśnienia do sterowania łopatkami turbiny więc musi być 110koni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wg mnie to bedzie avg. przepatrzylem troche zdjec silnikow i twoj silnik ma jakis czujnik przy przeplywomierzu (patrz foto), ktorego afn nie ma... 100% pewnosci nie mam ale 99% tak :decayed:

silnikiy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepatrzylem troche zdjec silnikow i twoj silnik ma jakis czujnik jeszcze kolo filtra powietrza (patrz foto), ktorego afn nie ma... 100% pewnosci nie mam ale 99% tak :decayed:

Kolego ten czujnik to przepływomierz,i ten silnik moze miec 90KM gdy bedzie to AHH,wiec moze juz dosyc kompromitacji jak na jeden temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Panowie....

silnik pod każdym względem identyczny jak mój a więc dam sobie rękę uciąć że jest to AFN :wink4:

podejrzanie czysty tylko jak dla mnie i ma inną osłone u góry niż ja :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest problem w tym by zdemontować plastikową górną osłonę silnika i oznaczenie oraz numer silnika odczytać bezpośrednio z jego pola numerowego umieszczonego na bloku silnika bezpośrednio pod króćcem wodnym wychodzącym z głowicy, wtedy nie będzie żadnych niedomówień :

98c55e3bbc44517dm.jpg60f30905bd00312am.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...