Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Chwilowy spadek mocy - dziura w dolocie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi:

Mam mały problem z moim AFN'em :mysli:

Gdy ciągnę go pod czerwone pole (uroki kresek :gwizdanie:) to przy około 3800-3900obr/m autko na sekunde słabnie i obroty spadają do jakiś 3300obr/m. Potem znów wciska... i tak na każdym biegu. :punish:

Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Z góry dzięki :good:

Opublikowano

odpowiedź może być tylko jedna: :vaglogi:

bo bez tego to można tylko zgadywać ...

Opublikowano

aaa Krolu nie przesadzaj bo ja strzelam że to dziura gdzieś w dolocie tylko zanim go rozbiorę chciałem żeby mnie ktoś upewnił :wink4:

suszarka chodzi aż miło a kierownice jak by się przycinały to na pewno nie tak regularnie

zaworki, przepływki moim zdaniem też odpadają...

co by tu jeszcze? :mysli:

Opublikowano

a może przeładowuje turbo i komp odcina doładowanie , a potem znowu pompuje?? ale to by raczej w awaryjny tryb wpadał :mysli:

dziury w dolocie raczej nie ma , chyba że jakaś mikro , obejżyj dolot i obacz czy gdzieś nie wydu.ia olej :gwizdanie:[br]Dopisany: 13 Grudzień 2009, 23:38_________________________________________________a turbo też może padać, bo 1.3 Bar na seryjnym AFNowski Turbie to jest ciutek za wiela :cool1:

Opublikowano

no właśnie mi to wygląda na chwilowy brak doładowania... przełodowywać nie przeładowuje na pewno :mysli:

coś jak by suszarka przy wyższych obrotach nie dostawała odpowiedniej ilości powietrza i zasysa sobie lewe...

jeżeli by to była dziura to faktycznie nie musi być duża bo mam tak dopiero od dzisiejszego wypadu na Kraków a i pojawia się tylko na moment :gwizdanie:[br]Dopisany: 13 Grudzień 2009, 23:40_________________________________________________notlaufów żadnych nie łapie....

jutro będę to rozbierał ale chciałem by wypowiedział się ktoś kto może mnie nakierować :cool1:

Opublikowano

aaa Krolu nie przesadzaj bo ja strzelam że to dziura gdzieś w dolocie tylko zanim go rozbiorę chciałem żeby mnie ktoś upewnił :wink4:

suszarka chodzi aż miło a kierownice jak by się przycinały to na pewno nie tak regularnie

zaworki, przepływki moim zdaniem też odpadają...

co by tu jeszcze? :mysli:

Ja miałem u siebie dziurę w dolocie i turbina pompowała w powietrze wcałym zakresie pracy a nie tylko przy konkretnych obrotach..

Opublikowano

u mnie też pompuje w całym zakresie ale przy około 3800obr/m mam jakiś lekki spadek doładowania na sekunde i znowu rwie do przodu

Opublikowano

Witam :hi:

Mam mały problem z moim AFN'em :mysli:

Gdy ciągnę go pod czerwone pole (uroki kresek :gwizdanie:) to przy około 3800-3900obr/m autko na sekunde słabnie i obroty spadają do jakiś 3300obr/m. Potem znów wciska... i tak na każdym biegu. :punish:

Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Z góry dzięki :good:

Oj kolego przecież masz Gnojaka więc przy 3900 obr/min masz już totalny brak momentu wiec zapnij wyższy bieg ...

... ach zapomniałem przecież Ty śmigasz gnojakiem na leniuchu :gwizdanie:

a tak serio to najpierw :vaglogi:

Opublikowano

u mnie też pompuje w całym zakresie ale przy około 3800obr/m mam jakiś lekki spadek doładowania na sekunde i znowu rwie do przodu

mi chodziło w powietrze - czyli do atmosfery nie do silnika...

Opublikowano

chyba że to przez PSJ :) bo na takiej Glebie na 18kach prawie nie da sie przegonić turbiny i może faktycznie sie kierownice zapiekły :mysli:

Opublikowano

Oj kolego przecież masz Gnojaka więc przy 3900 obr/min masz już totalny brak momentu wiec zapnij wyższy bieg ...

... ach zapomniałem przecież Ty śmigasz gnojakiem na leniuchu :gwizdanie:

a tak serio to najpierw :vaglogi:

nasze turba ładują do 4,2 k rpm...

Opublikowano

ja mam automat i mi się czerwone pole zaczyna od 4500obr/m :wink4:

Krolu nie rozumiem? :cool1:

Keżor tak bo mi łopatki z turbiny teraz o asfalt trą :naughty: a tak na poważnie to wykluczam tą możliwość bo dmucha normalnie tylko jest lekki uskok tak jak by przy jakimś określonym doładowaniu przez dziurke gdzieś zaczynało uciekać powietrze...

Opublikowano

Krolu nie rozumiem? :cool1:

Somes proste, dziura jak jest to cały czas ucieka i jest to bardzo wyraźnie czuć na całym zakresie a nie tylko w pewnym momencie więc dziurę możesz wykluczyć na 90% zrób logi jutro i się problem rozwiąże...

Opublikowano

popatrz jeżeli masz dziure to przy malutkim przepływie powietrza przez wąż nie ma prawa się ona rozszerzyć (no chyba że to duża dziura) ale im więcej ładuje tym więcej przechodzi powietrza i tym większe ciśnienie co powoduje "otwarcie" się tej nieszczelności...

mam nadzieję że teraz mnie zrozumiesz :wink4:

Opublikowano

popatrz jeżeli masz dziure to przy malutkim przepływie powietrza przez wąż nie ma prawa się ona rozszerzyć (no chyba że to duża dziura) ale im więcej ładuje tym więcej przechodzi powietrza i tym większe ciśnienie co powoduje "otwarcie" się tej nieszczelności...

mam nadzieję że teraz mnie zrozumiesz :wink4:

ale zobacz sobie na przykładowe logi turbina już od około 2000 obrotów dmucha swoje max ... wiec nie jest tak jak mówisz... i cały czas cię rozumiem :cool1:

Opublikowano

poszukam jeszcze po forum ale nic tu konkretnego :mysli:

Opublikowano

ehh nie dasz sobie powiedzieć, rób te logi i wrzuć je tu masz kabelek ? umiesz robić logi a jak nie wpadaj we wtorek na spota to zrobimy :good:

Opublikowano

mam vaga mam kabelek logów nigdy nie robiłem bo nie musiałem ale wiem jak :wink4:

EOT :wink4:

Opublikowano

zrób 011 w BS , otwórz mache , łapa pod gruche z turbo i partrza jak sie sztanga rusza :gwizdanie: wtedy zobaczysz czy kierownice zapieczone :wink4:

Opublikowano

zrób 011 w BS , otwórz mache , łapa pod gruche z turbo i partrza jak sie sztanga rusza :gwizdanie: wtedy zobaczysz czy kierownice zapieczone :wink4:

jak on non stop to auto butuje... jak one mogły się zapiec ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...