SoMeS Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam Mam mały problem z moim AFN'em Gdy ciągnę go pod czerwone pole (uroki kresek :gwizdanie:) to przy około 3800-3900obr/m autko na sekunde słabnie i obroty spadają do jakiś 3300obr/m. Potem znów wciska... i tak na każdym biegu. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Z góry dzięki
krolu Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 odpowiedź może być tylko jedna: bo bez tego to można tylko zgadywać ...
SoMeS Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 aaa Krolu nie przesadzaj bo ja strzelam że to dziura gdzieś w dolocie tylko zanim go rozbiorę chciałem żeby mnie ktoś upewnił suszarka chodzi aż miło a kierownice jak by się przycinały to na pewno nie tak regularnie zaworki, przepływki moim zdaniem też odpadają... co by tu jeszcze?
keżor Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 a może przeładowuje turbo i komp odcina doładowanie , a potem znowu pompuje?? ale to by raczej w awaryjny tryb wpadał dziury w dolocie raczej nie ma , chyba że jakaś mikro , obejżyj dolot i obacz czy gdzieś nie wydu.ia olej :gwizdanie:[br]Dopisany: 13 Grudzień 2009, 23:38_________________________________________________a turbo też może padać, bo 1.3 Bar na seryjnym AFNowski Turbie to jest ciutek za wiela
SoMeS Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 no właśnie mi to wygląda na chwilowy brak doładowania... przełodowywać nie przeładowuje na pewno coś jak by suszarka przy wyższych obrotach nie dostawała odpowiedniej ilości powietrza i zasysa sobie lewe... jeżeli by to była dziura to faktycznie nie musi być duża bo mam tak dopiero od dzisiejszego wypadu na Kraków a i pojawia się tylko na moment :gwizdanie:[br]Dopisany: 13 Grudzień 2009, 23:40_________________________________________________notlaufów żadnych nie łapie.... jutro będę to rozbierał ale chciałem by wypowiedział się ktoś kto może mnie nakierować
krolu Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 aaa Krolu nie przesadzaj bo ja strzelam że to dziura gdzieś w dolocie tylko zanim go rozbiorę chciałem żeby mnie ktoś upewnił suszarka chodzi aż miło a kierownice jak by się przycinały to na pewno nie tak regularnie zaworki, przepływki moim zdaniem też odpadają... co by tu jeszcze? Ja miałem u siebie dziurę w dolocie i turbina pompowała w powietrze wcałym zakresie pracy a nie tylko przy konkretnych obrotach..
SoMeS Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 u mnie też pompuje w całym zakresie ale przy około 3800obr/m mam jakiś lekki spadek doładowania na sekunde i znowu rwie do przodu
Patrikos28 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam Mam mały problem z moim AFN'em Gdy ciągnę go pod czerwone pole (uroki kresek :gwizdanie:) to przy około 3800-3900obr/m autko na sekunde słabnie i obroty spadają do jakiś 3300obr/m. Potem znów wciska... i tak na każdym biegu. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Z góry dzięki Oj kolego przecież masz Gnojaka więc przy 3900 obr/min masz już totalny brak momentu wiec zapnij wyższy bieg ... ... ach zapomniałem przecież Ty śmigasz gnojakiem na leniuchu :gwizdanie: a tak serio to najpierw
krolu Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 u mnie też pompuje w całym zakresie ale przy około 3800obr/m mam jakiś lekki spadek doładowania na sekunde i znowu rwie do przodu mi chodziło w powietrze - czyli do atmosfery nie do silnika...
keżor Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 chyba że to przez PSJ bo na takiej Glebie na 18kach prawie nie da sie przegonić turbiny i może faktycznie sie kierownice zapiekły
krolu Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Oj kolego przecież masz Gnojaka więc przy 3900 obr/min masz już totalny brak momentu wiec zapnij wyższy bieg ... ... ach zapomniałem przecież Ty śmigasz gnojakiem na leniuchu :gwizdanie: a tak serio to najpierw nasze turba ładują do 4,2 k rpm...
SoMeS Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 ja mam automat i mi się czerwone pole zaczyna od 4500obr/m Krolu nie rozumiem? Keżor tak bo mi łopatki z turbiny teraz o asfalt trą a tak na poważnie to wykluczam tą możliwość bo dmucha normalnie tylko jest lekki uskok tak jak by przy jakimś określonym doładowaniu przez dziurke gdzieś zaczynało uciekać powietrze...
krolu Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Krolu nie rozumiem? Somes proste, dziura jak jest to cały czas ucieka i jest to bardzo wyraźnie czuć na całym zakresie a nie tylko w pewnym momencie więc dziurę możesz wykluczyć na 90% zrób logi jutro i się problem rozwiąże...
SoMeS Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 popatrz jeżeli masz dziure to przy malutkim przepływie powietrza przez wąż nie ma prawa się ona rozszerzyć (no chyba że to duża dziura) ale im więcej ładuje tym więcej przechodzi powietrza i tym większe ciśnienie co powoduje "otwarcie" się tej nieszczelności... mam nadzieję że teraz mnie zrozumiesz
krolu Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 popatrz jeżeli masz dziure to przy malutkim przepływie powietrza przez wąż nie ma prawa się ona rozszerzyć (no chyba że to duża dziura) ale im więcej ładuje tym więcej przechodzi powietrza i tym większe ciśnienie co powoduje "otwarcie" się tej nieszczelności... mam nadzieję że teraz mnie zrozumiesz ale zobacz sobie na przykładowe logi turbina już od około 2000 obrotów dmucha swoje max ... wiec nie jest tak jak mówisz... i cały czas cię rozumiem
SoMeS Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 poszukam jeszcze po forum ale nic tu konkretnego
krolu Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 ehh nie dasz sobie powiedzieć, rób te logi i wrzuć je tu masz kabelek ? umiesz robić logi a jak nie wpadaj we wtorek na spota to zrobimy
SoMeS Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 mam vaga mam kabelek logów nigdy nie robiłem bo nie musiałem ale wiem jak EOT
keżor Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 zrób 011 w BS , otwórz mache , łapa pod gruche z turbo i partrza jak sie sztanga rusza :gwizdanie: wtedy zobaczysz czy kierownice zapieczone
krolu Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 zrób 011 w BS , otwórz mache , łapa pod gruche z turbo i partrza jak sie sztanga rusza :gwizdanie: wtedy zobaczysz czy kierownice zapieczone jak on non stop to auto butuje... jak one mogły się zapiec ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się