Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ATJ] Kąt początku wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie mogę zarzucić logów ponieważ mam ręcznego VAG Scan. 2 razy wyrzucił mi błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Wykasowałem i jeżdżę. Odkąd pamiętam mam nieprawidłowość w grupie 4 poz. 2 - kąt początku wtrysku rzeczywisty wynosi 0,61 zamiast od 1 do 2. Obroty biegu jałowego pływają ponad 900 powinny być poniżej. Wszystkie pozostałe wartości dla biegu jałowego w normie. Kąt synchronizacji oscyluje wokół 0. Przy zimnym silniku czasami nie chce zapalić. Ciepły od dotknięcia.Czy to oznacza, że pada mi czujnik położenia wałka rozrządu? Od dwóch dni przeszukuję forum, ale prawie wszyscy rozpisują się o czujniku wału korbowego. Zarzucałem pytanie w silnikach diesla, ale nie było odzewu. Dyskusja poszła w inna stronę i nic sie nie dowiedziałem.

Nie mogę również odczytać grupy 13 - praca wtryskiwaczy

Jeżeli umieściłem w niewłaściwym miejscu proszę moda o przerzucenie tam gdzie jego miejsce.

[br]Dopisany: 14 Grudzień 2009, 21:11_________________________________________________Dzięki za podpowiedzi.

Czujnik wałka rozrządu był usyfiony jakimś nalotem przypominajacym rdzę. Wyczyszczony i narazie ok.

Co do pozostałych niejasności - nadal są niejasne.

Opublikowano

zrob statyczne dotyczace pompowtryskow oraz temperatury i moze cos sie rozjasni ...

Opublikowano

Ha zrób statyczne pompowtryskiwaczy...

Toć napisałem, że nie w grupie 13 - wtryski nie mam nic.

Temperatura ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...