kapete Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Nie mogę zarzucić logów ponieważ mam ręcznego VAG Scan. 2 razy wyrzucił mi błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Wykasowałem i jeżdżę. Odkąd pamiętam mam nieprawidłowość w grupie 4 poz. 2 - kąt początku wtrysku rzeczywisty wynosi 0,61 zamiast od 1 do 2. Obroty biegu jałowego pływają ponad 900 powinny być poniżej. Wszystkie pozostałe wartości dla biegu jałowego w normie. Kąt synchronizacji oscyluje wokół 0. Przy zimnym silniku czasami nie chce zapalić. Ciepły od dotknięcia.Czy to oznacza, że pada mi czujnik położenia wałka rozrządu? Od dwóch dni przeszukuję forum, ale prawie wszyscy rozpisują się o czujniku wału korbowego. Zarzucałem pytanie w silnikach diesla, ale nie było odzewu. Dyskusja poszła w inna stronę i nic sie nie dowiedziałem. Nie mogę również odczytać grupy 13 - praca wtryskiwaczy Jeżeli umieściłem w niewłaściwym miejscu proszę moda o przerzucenie tam gdzie jego miejsce. [br]Dopisany: 14 Grudzień 2009, 21:11_________________________________________________Dzięki za podpowiedzi. Czujnik wałka rozrządu był usyfiony jakimś nalotem przypominajacym rdzę. Wyczyszczony i narazie ok. Co do pozostałych niejasności - nadal są niejasne.
spanky Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 zrob statyczne dotyczace pompowtryskow oraz temperatury i moze cos sie rozjasni ...
kapete Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Ha zrób statyczne pompowtryskiwaczy... Toć napisałem, że nie w grupie 13 - wtryski nie mam nic. Temperatura ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się