kapete Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 VAG 2 razy wyrzucił mi błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Wykasowałem i jeżdżę. Odkąd pamiętam mam nieprawidłowość w grupie 4 poz. 2 - kąt początku wtrysku rzeczywisty wynosi 0,61 zamiast od 1 do 2. Obroty biegu jałowego pływają ponad 900 powinny być poniżej. Wszystkie pozostałe wartości dla biegu jałowego w normie. Kąt synchronizacji oscyluje wokół 0. Przy zimnym silniku czasami nie chce zapalić. Ciepły od dotknięcia.Czy to oznacza, że pada mi czujnik położenia wałka rozrządu? Od dwóch dni przeszukuję forum, ale prawie wszyscy rozpisują się o czujniku wału korbowego. Zarzucałem pytanie w diagnostyce, ale bez odpowiedzi. Tutaj też kiedyś podczepiałem się pod podobny temat, ale dyskusja poszła w inną stronę i nic sie nie dowiedziałem. Nie mogę również odczytać grupy 13 - praca wtryskiwaczy. .
Sztomel Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Przecież kasowanie błędów to nie sposób na naprawę, zwłaszcza jeśli błąd powraca, brak sygnału z G40 skutecznie utrudnia rozruch - zwłaszcza zimnego silnika, odczytaj jeszcze raz błąd i podaj jego kod, sprawdzałeś połączenia kabli od tego czujnika ? mam nadzieję, że wiesz gdzie go szukać ale na wszelki wypadek wkleję link do fotki : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=be9f874e0b50c3f7
kapete Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 Świetnie to zrobiłeś. Dzięki za zdjęcie. Zajrzałem tam i co znalazłem? Tyle nalotu przypominającego rdzę, że .... Wyczyściłem, sprawdziłem kable i czekam na nastepną wpadkę, średnio były co tydzień. Narazie jest ok. Dzięki, odezwę się gdy znowu padnie i będę mógł odczytać kod błędu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się