stowa50 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Ja mam taki oto problem auto trzymam pod wiata dzis rano -14 odpalil od pierwszego pojechalem do pracy i na parkingu naglle zgasl kilkanascie razy probowalem odpalic az sie w koncu ciezko udalo dalej godzina 15.30 kilka moze 8 , 9 prob rozruchu ciezko ale odpalil jak sie dobrze rozgrzeje to pali na dotyk co sie dzieje do -5 palil niezle nawet
dawidg2 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Może kiepskie paliwo, woda w paliwie. Świece nie grzeją ale to raczej rano też miałbyś problem. Mam ten sam silnik i czasem jak jest trochę letni to świece go nie grzeją choć by się przydało.
Grzesiek234 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Miałem dziś to samo w firmowym mietku, paliwo zamarzało po prostu i nie dało się jechać,poszedłem do spożywczaka kupiłem dwie flaszki denaturatu wlałem do baku i po sprawie jak ręką odjął. Dodam że paliwo to cały bak verwy z orlenu w Kazimierzu Dolnym, te nasze paliwa -15 i
rookie Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 można też dolać benzyny, ma to samo działanie
stowa50 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 no raczej paliwo to mi nie zamarzlo bo od tych kilku dni mrozow jest caly czas tak samo na zimnym moze byc pod wiata a jak postoi ok 8 godzin na dworzu to jest klopot z odpaleniem kreci i koniec lapie dopiero po kilku razach nie wiem moze to byc kat wtrysku ?????????
maicke82 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 ...tez mam male problemy.dzis bylem u elektryka sprawdzil mi czy grzeja swiece (miesieczne ngk),kazda po kolei sprawdzal i kazda iskrzyla, nastepnie sprwadzal czy dochodzi do nich napiecie,odpinal czujnik temperatury i wymuszal -20 stopni(tak mi powiedzial), jak przyrzad mial w reku jak probowka i powiedzial ze wszystko oki, a ze tam jest polaczenie szeregowe to jak napiecie dochodzi do jednej to do wszystkich napewno tez.Kat wtrysku 49, a silnik przy porannym rozruchu bardzo brzydko pracuje,rzuca nim i obroty skacza miedzy 1200-1000, po okolo 20 sek praca sie stabilizuje i chodzi rowno.Juz nie wiem gdzie szukac przyczyny, moze filt paliwa manna, ale on ma dopiero 10tys nalatane?A czy rozrusznik tez ma cos do rzeczy bo slabiej kreci przy tych temperaturach i moze nie daje odpowiedniej sily zeby silnik odpalil na wszystkie gary?
stowa50 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 u mnie jednak paliwo zamarzlo dwie buteleczki dykty i jak reka odjal pali dobrze a chwilowa niero9wna praca silnika nie ma co sie przejmowac pochodzi chwilke i jest dobrze u mnie jest tak samo wazne ze pali
rookie Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 no widzisz, najprostsza rzecz paliwo, szukamy winowajców w swoich autkach, a to paliwo z "markowych" stacji jest do d*py np. jesienne, dlatego ja w razie czego wlałem dodatek Super Diesel Additiv Liqui Moly, jest na nafcie więc rozpuści parafinę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się