Skocz do zawartości

maicke82

Pasjonat
  • Postów

    108
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maicke82

Informacje

  • Imię
    maciek
  • Miasto
    mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia maicke82

0

Reputacja

  1. Budą nie telepie.Jest to tylko bicie wyczuwalne na kierownicy tzn. jak ją puszczę to buja się prawo lewo..Koła sprawdzone jedynie pod kątem dokręconych śrub. Przegub to raczej nie bo na luzie bije tak samo.
  2. Ale czy nie jest tak ,że źle wyważone koło powoduje bicia przy określonej prędkości, a u mnie pędkość nie ma znaczenia? Krzywe tarcze raczej powodują bicia przy hamowaniu a nie non stop. Może bardziej szukać przyczyny w układzie kierowniczym...
  3. Witam.Z dnia na dzień w A4B5 pojawiło się dziwne trzęsienie,bujanie kierownicą prawo-lewo.Tak od 30km/h w górę . Trwa cały czas, przy stałej prędkości,przy przyspieszaniu , hamowaniu ,czy wrzuceniu na luz.pzdr
  4. Witajcie Koledzy.I mi przytrafił się podobny problem jak @Gastovskiemu Zgrzyt na 3 biegu przy redukcji z 4 na dojeździe do światel, później problem z wrzuceniem innych biegu.Coś blokowało raz jedne ,raz drugie. Udało się wbić trójkę i na niej wróciłem do domu.W drodze nic nie zmieniałem ,żeby znowu nie przyblokowało.Po przyjeździe okazało się ,że biegi wróciły.Na postoju wszystkie wchodzą idealnie.Problem jest tylko podczas jazdy ze zgrzytającą trójką, najbardziej przy redukcji z czwórki to słychać i przy przeciąganiu na obrotach..Przy wolnym przyspieszaniu, wbijaniu trójki przy niskich obrotach problemu ze zgrzytem jakby nie było. Z tego co wyczytałem to większość obstawia padnięty synchronizator. Doradźcie za jaką używaną skrzynia mam się rozglądać,żeby pasowała bez żadnych przeróbek do silnika 1z ? Z góry dziękuję .pzdr
  5. Dzięki.Dwumasu nie mam bo to silnik 1z.Takze do sprawdzenia pozostają pozostałe rzeczy.Stało się to raptownie z dnia na dzień.Jadąc autem to wrazenie jakby z okolic filtra powietrza to buczenie dochodziło ale sprawdzałem , usztywniałem filtr i nic nie pomogło.pzdr
  6. maicke82

    buczenie na 4 i 5 biegu

    Witam.Mam dziwny objaw w b5 1z.Przy przyspieszaniu między 1700-2000 obrotów pojawia sie buczenie ale tylko na 4 i 5 biegu, wrazenie jakby ktoś mu w tym momencie przyczepke podpiął. Poniżej i powyżej tych obrotów buczenia nie ma.Mogę przeciągać na biegach i buczenia wtedy nie ma ale denerwujące jest to bardzo.Mechanik rozkłada ręce bo nie potrafi znaleźć przyczyny.pzdr
  7. maicke82

    Buczenie 1600-2000RPM

    Witam.Mam podobny objaw w b5 1z.Buczy przy przyspieszaniu między 1700-2000 obrotów ale tylko na 4 i 5 biegu. Poniżej i powyżej tych obrotów buczenia nie ma.Mogę przeciągać na biegach i buczenia wtedy nie ma ale denerwujące jest to bardzo.Mechanik rozkłada ręce bo nie potrafi znaleźć przyczyny.pzdr
  8. Nie wiem jak jest w a4 ale w vw luzuje sie czasem śruba drożna(na którą sie przykreca filtr).Ona jest kontrowana nakrętką - zdarza sie ze ,przy odkrecaniu filtra cały ten kruciec (śruba) sie luzuje i dzieją sie takie numery.Moze warto sprawdzic.
  9. Witam.I co to kolego u Ciebie za przyczyna byla, bo mam tak samo, po dluzszym postoju nie mam hamowania za pierwszym razem, malo stluczki nie spowodowalem jak z osiedla wyjezdzalem.Nastepne hamowanie jest juz oki i podczas jazdy dalej juz hamuje ale problem pojawia sie czesto wlasnie przy pierwszym.pzdr
  10. Moj 1z tez zima pali duzooo , ale trasa do pracy to 5km ,na dworzu -20, ledwo 60stopni temperatrury lapie wiec pewnie to normalne ze spalanie mocno w gore poszlo.W trasie lato czy zima, wskazowka od paliwa stoi w miejscu :> Tylko zaniepokoil mnie fakt, ze ostatnio po mroznej nocy chwile po odpaleniu, zauwazylem ze z tlumika skapywalo pare kropli czarnego jakby oleju.Czy to normalne, czy to sadze rozmarzly i nie mam sie czym przejmowac.pzdr
  11. ...a bateria ma cos do rzeczy skoro pali na dotyk?
  12. Czy kat wtrysku moze miec wplyw na brzydka prace silnika podczas odpalenia w duze mrozy?Odpala zawsze od strzalu , kilkanascie sekund silnikiem porzuca i poznie sie normuje.Czy kat tu ma znaczenie czy skoro odpala normalnie to gdzie indziej tkwi przyczyna??
  13. witam.Ja mam problem w swoim 1z ze przy wiekszych mrozach silnik po odpaleniu przez kilkanascie sekund brzydko pracuje,rzuca nim a obroty sa podwyzszone i troche faluja,dodam ze strasznie czuc wtedy sapliny, bo czlowiek w tym momencie szyby skrobie. pozniej wszystko sie normuje i jest ok.Pali od strzala nawet jak -20 tylko ta brzydka praca i smrod spalin..swiece zmienione, elektryk sprawdzal czy dochodzi napiecie do swiec, dochodzi bo odpinal czujnik tem. i wymuszal grzanie czy jakos tak, rozrzad wymieniony 5 tys temu i ustawiony kat wtrysku.Filtr paliwa zmieniany przy wymianie oleju na nowy.Oleju silnik nie bierze praktycznie wcale, moze ze 100ml na 10 tys.Az mnie serce boli jak w duze mrozy musze go odpalac ale nie wiem jak mu moge ulzyc i gdzie moze byc przyczyna tej brzydkiej pracy silnika.I czemu te spaliny tak mocno czuc...pzdr
  14. przepraszam za napisanie bzdury o swiecach, cos zle dotyczatalem...ale co do aut z wloch to uwazam ze sa najbardziej zaniedbane na rynku europejskim.Tam sie wszystko pierd... i niemal kazde na dzien dobry ma walniety termostat.
  15. ...po przeczytaniu artykulu o olejach przed nastepna wymiana czyszczenie i 5w40.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...