edar Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Witam. W mojej Zosi z silniczkiem 1Z zaczęło coś piszczeć, sprawdziłem, mam lużny pasek wielorowkowy. Muszę wymienić napinacz, czy mogę go jakoś podciągnąć ? Jeśli komuś chciało by się odpowiedzieć na moj pytanie to z góry dziękuje. Pozdrawiam
spetsnaz Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 W jakim stanie jest napinacz? Trzyma osiowość z kołami pasowymi, czy się skosił? Do naciągnięcia napinacza przy wymianie potrzebny Ci będzie długi prosty klucz 15.
edar Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Osiowość ok. Przebieg około 15 tys, ale od początku dziwnie się zachowywał tzn. koło trzęsło sie w górę i w dół. Teraz się nie trzęsie ale za to pasek w widoczny sposób "fajta". Luz pod palcem ok 2-3 cm.
spanky Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 napinacz kucnal i radze go szybko wymienic bo zaraz pociagnie za soba kolo pasowe alternatora potem pompe wspomagania a potem strzeli pasek i moze narobic balaganu .... chyba ze jest zle naciagniety ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się