Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Tryb awaryjny po przekroczeniu prędkości 110 km/h.


insecto

Rekomendowane odpowiedzi

N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury...

N75 jest między turbiną a chłodnicą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to jest u mnie

te niebieskie cienkie wężyki to sam docinałeś na miarę?? i z czego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to jest u mnie

te niebieskie cienkie wężyki to sam docinałeś na miarę?? i z czego??

sylikonowe wężyki SAMCO 5mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to jest u mnie

te niebieskie cienkie wężyki to sam docinałeś na miarę?? i z czego??

sylikonowe wężyki SAMCO 5mm

spoko, kupujesz i docinasz na miarę?? i podłączasz tak jak oryginalne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury...

N75 jest między turbiną a chłodnicą

To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu :confused4: Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury...

N75 jest między turbiną a chłodnicą

To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu :confused4: Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić?

n18 odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem egr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie tem sam problem tyle ze turbine miałem regenerowana a zapieczony był zaworek podcisnienia po odebraniu auta było dobrze ale po 1 miesiącu znów sie stało teraz zastanawiam sie nad wymiana tego zaworka !! Zawor ponownie sie zapiekł ciezko otwiera i nie domyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie tem sam problem tyle ze turbine miałem regenerowana a zapieczony był zaworek podcisnienia po odebraniu auta było dobrze ale po 1 miesiącu znów sie stało teraz zastanawiam sie nad wymiana tego zaworka !! Zawor ponownie sie zapiekł ciezko otwiera i nie domyka

to jeżeli wiesz że to ten zaworek to w czym problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury...

N75 jest między turbiną a chłodnicą

To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu :confused4: Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić?

n18 odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem egr

Czyli w ten sposób można odrzucić tezę o zasyfionym zaworze egr tak? Zostaje mi sprawdzenie n75, przewodów i turbo :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury...

N75 jest między turbiną a chłodnicą

To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu :confused4: Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić?

n18 odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem egr

Czyli w ten sposób można odrzucić tezę o zasyfionym zaworze egr tak? Zostaje mi sprawdzenie n75, przewodów i turbo :shocked:

egr też się psuje i kto wie czy Ci się nie zamknął i tak został wtedy spaliny mają problem z ujściem w dolot a co za tym idzie turbinka nie ma czym być napędzana... zrób logi bo to wróżenie z fusów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie w Poznaniu moge zrobic Logi i byc pewnym co napewno musze zrobic :> dzieki

podjedź na spota chłopaki Ci pomogą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury...

N75 jest między turbiną a chłodnicą

To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu :confused4: Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić?

n18 odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem egr

Czyli w ten sposób można odrzucić tezę o zasyfionym zaworze egr tak? Zostaje mi sprawdzenie n75, przewodów i turbo :shocked:

egr też się psuje i kto wie czy Ci się nie zamknął i tak został wtedy spaliny mają problem z ujściem w dolot a co za tym idzie turbinka nie ma czym być napędzana... zrób logi bo to wróżenie z fusów

Tylko mi turbina ciągnie do 3 tys, to gdyby egr był zamknięty też by do 3 tys się kręciłą? Jutro podjade do znajomego i podepniemy pod kompa :audi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury...

N75 jest między turbiną a chłodnicą

To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu :confused4: Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić?

n18 odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem egr

Czyli w ten sposób można odrzucić tezę o zasyfionym zaworze egr tak? Zostaje mi sprawdzenie n75, przewodów i turbo :shocked:

egr też się psuje i kto wie czy Ci się nie zamknął i tak został wtedy spaliny mają problem z ujściem w dolot a co za tym idzie turbinka nie ma czym być napędzana... zrób logi bo to wróżenie z fusów

Tylko mi turbina ciągnie do 3 tys, to gdyby egr był zamknięty też by do 3 tys się kręciłą? Jutro podjade do znajomego i podepniemy pod kompa :audi:

jeżeli Ci ciągnie to doładowanie ma a więc egr bym raczej wykluczył... jeżeli potem słabnie to znaczy że łapie tryb awaryjny... tak jak już mówiłem bez logów nie pogadamy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:vaglogi: prawdopodobnie masz dziure w dolocie tak ja kiedys miałem.Pompowało mi do góra 3 tys obr i dalej kiszka...rozgrzej auto wsadz kogos za kierownice i niech dusi gaz 3 - 3.5 tys obr a Ty otwórz mache i sprawdz czy wąż przy IC robi się twardy :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:vaglogi: prawdopodobnie masz dziure w dolocie tak ja kiedys miałem.Pompowało mi do góra 3 tys obr i dalej kiszka...rozgrzej auto wsadz kogos za kierownice i niech dusi gaz 3 - 3.5 tys obr a Ty otwórz mache i sprawdz czy wąż przy IC robi się twardy :wink4:

Jak robi się twardy to co wtedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:vaglogi: prawdopodobnie masz dziure w dolocie tak ja kiedys miałem.Pompowało mi do góra 3 tys obr i dalej kiszka...rozgrzej auto wsadz kogos za kierownice i niech dusi gaz 3 - 3.5 tys obr a Ty otwórz mache i sprawdz czy wąż przy IC robi się twardy :wink4:

Jak robi się twardy to co wtedy?

to dobrze

zrób te logi bo nie ma co gdybać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logów nie mam niestety ale auto było pod kompem dzisiaj. Pokazało błąd w działaniu zaworu EGR. Kolega sprawdził na wykresie i wyszło że ciśnienie w kolektorze ssącym jest 7-krotnie wyższe od prawidłowego. Jedno z drugim ma wiele wspólnego. Pewnie zaciął się EGR. Myślicie że jego rozbiórka i potraktowanie go WD-40 pomoże? Zostaje jeszcze jedna możliwość, nieszczelność gdzieś w układzie dolotowym. Jutro biorę się za odkręcenie egr. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dziasiaj wymieniłem też wszystkie wężyki od turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logów nie mam niestety ale auto było pod kompem dzisiaj. Pokazało błąd w działaniu zaworu EGR. Kolega sprawdził na wykresie i wyszło że ciśnienie w kolektorze ssącym jest 7-krotnie wyższe od prawidłowego. Jedno z drugim ma wiele wspólnego. Pewnie zaciął się EGR. Myślicie że jego rozbiórka i potraktowanie go WD-40 pomoże? Zostaje jeszcze jedna możliwość, nieszczelność gdzieś w układzie dolotowym. Jutro biorę się za odkręcenie egr. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dziasiaj wymieniłem też wszystkie wężyki od turbo

a nie czasem mniejsze?

ja proponuje usunąć egr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...