Buba 7 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Co myślicie? Pierwszy raz w życiu to robiłem. Szczere ale łagodne opinie :gwizdanie: Radocha niesamowita, banan na twarzy ale może coś jest źle to poprawie dopóki mam możliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 0,7 doladowania? po programie,czy MBC?jesli tak ustawiles WG-czasem moze przeladowanie wystapic,przy mocniejszym depnieciu,lub gdy bedziesz jechac na piatym biegu dosyc dlugo z takim doladowaniem-przerabialem to,ale niewykluczam,ze u Ciebie nic takiego moze nie nastapic...pisze,jak bylo u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 tylko wymienilem WG i wyregulowalem. zadnych MBC. jak troche polatalem to nic sie nie dzialo. jutro podepne kompa i sprawdze czy zadnych bledow nie wywala. Zastanawiam sie czy reset ECU zrobic zeby sie przystosowal do nowych wartosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 bardzo ładnie, u siebie miałem tak samo , zadnych problemów i 0 przeładowań (jeszcze tylko przydałby się filmik od 4600 do 6000 rpm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 zrób reset kompa, niech pochodzi na postoju ze 15-20 minut potem pośmigaj na pełnej pipce potem zrób filmik na 5 biegu od 3000 rpm przyspieszaj i odpuszczaj, przyspieszaj i odpuszczaj i zobaczymy jakie są przeładowania narazie jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 jak przestanie padac to sie pobawie w filmiki bo narazie to lipa straszna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Koledzy a tak z ciekawości jak sie robi reset kompa ? silnik AVJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Koledzy a tak z ciekawości jak sie robi reset kompa ? silnik AVJ Vag/silnik/adaptacje/kanal00,lub odpiecie klem od AKU na okolo 30-40 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 lub odpiecie klem od AKU na okolo 30-40 minut błędy zostają po takim zabiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Koledzy a tak z ciekawości jak sie robi reset kompa ? silnik AVJ Vag/silnik/adaptacje/kanal00 czyli postępuje jak powyżej (na włączonym silniku czy na wyłączonym?) i co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Koledzy a tak z ciekawości jak sie robi reset kompa ? silnik AVJ Vag/silnik/adaptacje/kanal00 czyli postępuje jak powyżej (na włączonym silniku czy na wyłączonym?) i co dalej? GO! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 lub odpiecie klem od AKU na okolo 30-40 minut błędy zostają po takim zabiegu ja tak gasilem check engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 lub odpiecie klem od AKU na okolo 30-40 minut błędy zostają po takim zabiegu ja tak gasilem check engine spoko tak można zgasić lampkę na desce ale błąd zostaje w pamięci ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 spoko tak można zgasić lampkę na desce ale błąd zostaje w pamięci ECU no tak,lampka zgasla,a co do bledu-nie pamietam,ale skoro tak mowisz,to chyba tak jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Co myślicie? Pierwszy raz w życiu to robiłem. Szczere ale łagodne opinie :gwizdanie: Radocha niesamowita, banan na twarzy ale może coś jest źle to poprawie dopóki mam możliwość. Zuch chłopak AEB to nie AVJ i nie wykryje przeładowania szybko tak jak w AVJ, a po jakimś czasie jazdy lmabda zaadoptuje mieszankę i będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 o niech wrzuci ten filmik na 5 biegu i zobaczymy jak tego WG ustawił :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 AEB to nie AVJ i nie wykryje przeładowania szybko tak jak w AVJ wlasnie-u mnie naszpikowane elektronika i zeby to oszukac,trzeba sie napocic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 no dobra udalo sie cos tam nagrac. na zyczenie Poziomka 5 bieg i pedal w podlodzie. mam nadzieje ze jest dobrze, filmiki robione telefonem i troche na wyboje wpadlem dlatego dwa wrzucilem co myslicie?? P.S. jechalem ostatnio w tunelu i cos mi klekocze. moze to byc klapka WG? ten klekot pojawia sie dopiero przy jak doladowanie wzrasta i chyba w momencie jak uchyla sie klapka WG przy 0.4-0.5. normalnie nic nie slychac. chyba jednak bede musial ja spawem zlapac bo denerwujace to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 ładny wskaźnik, okrzyki laski całkiem podniecające ale co miałeś zrobić to na 5 biegu przy jakiś 4000rpm wciskać pedał w podłogę na 10 skund i odpuścić całkowicie po czym znowu wcisnąć do dechy i tak ze 2/3 razy narazie wygląda wszystko bardzo stabilnie i ładnie ładnie mruczy po wywaleniu kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 raz tak zrobilem ale bylo to spowodowane debilem ktory mi wyjechal na lewy pas na wysokosci Ruśca przed Nadarzynem :gwizdanie: wydech i tak musze poprawic bo mi sie troche testpipe przesunął i na wysokosci podluznicy musialem troche kombinowac zeby sie zmiescic i troche zjebalem sprawe ale przy nastepnej okazji wracam do zabawy spawarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się