kkrawat Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 witam szukałem czegoś podobnego na forum ale nie znalazłem.. chodzi mi o to, że cisnienie doładowania teraz mam jakieś 0,85 i spada do 0,65 a latem było w piku około1 bar i spadało do 0,8. Gdzieś czytałem że to normalne, że zimą ładuje mniej bo powietrze bardziej gęste jest ale wole się upewnić?? i drugie pytanie czy po zrobieniu wydechu (kwasówka 3 cale za turbo potem rura 2,5 cala i seryjna pucha na końcu) i założeniu TIPa trzeba robić jakąś korekte softu napisanego na seryjnych gratach?? pozdrawiam
Buba Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Chyba nie bardzo. Zima auto nie puchnie bo dostaje zimnego powietrza przez co jest lepiej chlodzone i bardziej wydolne. w lato wlasnie jest problem bo temperatury rosna bo SIMiC nie ogarnia tloczyc zimne powietrze. sprawdz czy cos sie nie wysralo. zalezy jaka cene ci powiedza za korekte.
poziek Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Zimne powietrze jest gęstsze i ma więcej tlenu, dlatego ciśnienie doładowania masz mniejsze zimą niż latem - a wszystko mierzy przepływomierz Za turbo najlepiej użyć średnicy 2,5" i było o tym na forum 3 miliardy razy
kkrawat Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2009 chodziło mi o różnice rzędu 20stopni - [od minus 10 do plus 10] -dziś było ciepło u nas i doładowanie było normalne czyli tak jak latem.. Poziek wiem że DP musi być większy - na wiosnę będzie DP 2,75" długi aż za skrzynie biegów...na razie nie rezam nic ale to doładowanie mnie zdziwiło.. pozdrawiam wszystkich Świątecznie...
poziek Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Poziek wiem że DP musi być większy - na wiosnę będzie DP 2,75" długi aż za skrzynie biegów do jakiej sprężarki ? seryjnej ?
domjenick Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 dziś było ciepło u nas i doładowanie było normalne czyli tak jak latem.. niemozliwe-przy takich temperaturach 20 stopni roznicy w kolektorze,a na zewnatrz masz -10,to w kolektorze bedzie jakies 20-30* w lecie-cos kolo 40-50*,lub wiecej-wiec mi nie mow,ze to jest to samo-bo nie jest-wiem ,co mowie,bo przy temp 40* w cieniu,auto nie chce jechac na włączonym ESP,muli strasznie-tylko FMIC,lub DSIC jest w stanie cos zmienic-chyba ,ze masz jakis sprysk na IC na lato...-ponizej 10* nie ma roznicy w doladowaniu na seryjnej turbawie-wartosci sa takie same na wtrysk i korekty wtrysku...ECU odbiera takie temperatury,jako zimny silnik i aplikuje ssanie...
kkrawat Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2009 Domjenick u nas było wczoraj +10stopni a nie -10. Przy minusowych temp. doładowanie spadało a przy +10 wróciło do normy. Może to jeszcze nie było to co latem ale róznica między doładowaniem przy -10 a +10 na dworze była bardzo widoczna.. Poziek a co myślisz że do seryjnej turbawki Dp 2.75 to za dużo?? możliwe że będzie K03s jak się trafi ale na pewno nic więcej..czytałem twojego posta o pressure back ale moze wyjaśnisz mi to bardziej??
domjenick Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Przy minusowych temp. doładowanie spadało a przy +10 wróciło do normy a jak sprawdziles?wskaznikiem?
kkrawat Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2009 tak wskaźnikiem - mam zamontowany - na tym się opieram
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się