Lukaszxxx Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Witam. Dzisiaj przegonilem audiczke, troszke chyba przeginajac bo zrobilem ponad tysiac kilometrow ale jakis czas mw dwie trzy h z predkoscia 180 i wiecej..wracajac do domu zapalila mi sie kontrolka poziomu oleju wiec wstapilem do cpn dolalem olej bo faktycznie bylo malo dolalem okolo 3 setki po przejechaniu ok 100 km znow zapalila sie kontrolka odczekalem chwile i na bagnecie pół stanu zamknolem maske i przejechalem koloejny jakis tam odcinek tez ok 100 km i znow sie zapalila ale dojechalem juz do domu na wystygnietym silniku poziom oleju ok co moze byc przyczyna ze ta nieszczesna kontrolka oleju sie ciagle zapala???
Chuck Norris Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Najprawdopodobniej czujnik Ci szwankuje, było na forum o tym użyj opcji: A pierwsze co to zrób logi bo tak to można sobie gdybać.
Lukaszxxx Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2009 Przeszukałem forum i nie znalazlem zadnych konkretów... a logi no słuchaj zadnego błędu mi nie wywala nic a nic...I takie moje pytanie czy moze byc to spowodowane tym ze olej jest juz przepracowany bo do wymiany mam dwa tysie??
Sztomel Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Logi tutaj są zbędne, wystarczy tylko podejrzeć ciśnienie oleju (nie pamiętam teraz w której grupie), silnik był przypałowany więc olej pewnie rozgrzany na maxa i zrobił się rzadziutki a efekt dodatkowo potęguje szybkie pokonywanie zakrętów - wtedy pompa oleju może niejednokrotnie zassać powietrze, jeśli problem nie występuje podczas normalnej jazdy to nic bym nie ruszał, możliwe też, że przycina się w stanie półotwarcia zawór ciśnienia oleju tzw. bypass. Zazwyczaj kontrolka przy tak rozgrzanym oleju zapala się przy zmniejszaniu obrotów silnika na prostej, jeśli wtedy zwiększenie obrotów silnika spowoduje jej zgaśnięcie to jest OK.
Lukaszxxx Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2009 Tak no własnie az przesadnie mu dalem po jajkach nigdy tak nie mialem ale wlasnie zauwazylem ze jak tylko sie zapalila ta kontrolka i stanolem to oleju bylo ponizej min no ale po chwili splyna moze faktycznie juz przepracowany i po prostu trzeba go wymienic..A ze cisnienie vagiem mozna sprawdzic?? niech sie wypowie jakis fachowiec w ktorej grupie
Sztomel Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 przecież wystarczy wejść w 01 Engine, bloki wartości mierzonych czyli Meas Block i klikać kolejno wybierając grupy, w którejś z nich zobaczysz wartości podawane w barach - około 1 do 2 bar to będzie ciśnienie oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się