Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z przyśpieszaniem


chrzanu82

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich przeglądam forum i nie mogę znaleźć podobnego przypadku jaki występuje u mnie. A mianowicie widzę że niejednokrotnie był poruszany temat braku mocy ale u mnie jest nieco inaczej, ponieważ usterka pojawia się co jakiś czas. Czasami się zdarza, że po jadę swoim 1,9TDI 110 KM i wszystko jest ok przyspiesza ale po przejechaniu kilku kilometrów gdy chcę przyspieszyć wciskam pedał gazu a on jakby nie reagował owszem przyspiesza ale strasznie powoli. Dopiero gdy się zatrzymam i zgaszę silnik, po czym znowu go uruchomię i już jest wszystko ok. Co może być tego przyczyną ktoś ma jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tez chce sie podlaczyc pod ten temat mam ten sam problem, tylko ze u mmie potrafi sie tez samo naprawic podczas jazdy, a czasem wlasnie dopiero ponowne odpalenie pomaga posiadam a4 1.9 TDI 110km rok 1996 pozdrawiam i czekam na odpowiedzi gdzie szukac przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest możliwość rozruszania kierownic mianiowicie klucz 14 i tachać góra dół

tym sposobem sprawdzisz czy sztanga gładko pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy moge poprosic o blizsze wytlumaczenie co mam zrobic z ta 14 :) gdzie ja zalozyc. Powiem tak ostatnio zauwazylem ze wystarczy przytrzymc samochod na obrotach tak okolo 3tys moze troche wiecej i wtedy nie ma problemu z wkrecaniem sie na obroty wiec chetnie bym spróbowal w ten sposob co mówisz moze pomoze czekam na info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sposób na parę dni lepiej wyciągnij turbo i se je wyczyść nie ma z tym problemu opisy sa...a jak chcesz kombinować to sprawdź tego linka

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t100073.0.html;highlight=rozruszanie+sztangi

....ale nie wróże ci długiej jazdy bez not aufa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś trochę ostrzej pojeździłem tak powyżej 3 tys i przydlawil sie kilka razy później jeździł normalnie nawet jak jechałem 60na 5 biegu redukcja do 3 i gazu i bez problemu sie wkręcał, zobaczymy jeszcze zaraz jak będzie jechał jak postalpare godzinek :) mam nadzieje ze sie rozruszało samo ale wsumie nic nigdy samo sie nie dzieje :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować jak radzi kolega nyggga za pomocą dużej strzykawki ale moim zdaniem jest to raczej zabieg profilaktyczny w rozruszaniu sztangi ja stoję za kluczem 14 :)

Jak to zrobić nic prostszego weź 14 w dłoń, łbem klucza złap sztangę w jej szerszej górnej części i oprzyj o korpus turbawki może to trochę zawiłe tłumaczenie ale zajmuje to 3 sekundy

jeśli sztanga będzie Ci gładko podnosiła się i opadała w całym zakresie to zacznij szukanie od czegoś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie sprawdzilem tak jak mówiles i chodzi lekko nawet palcami jak zlapalem to udalo mi sie poruszyc troche a przy uzyciu klucza w calym jego zakresie jest ok i wraca bez problemu, jak masz jeszcze jakies rady to gdzie szukac przyczyny jak narazie jest ok chodz ostatnio znowu mial zadlawienie ale pozniej bylo ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze ruch jest w pelnym zakresie na postoju to nie znaczy ze podczas jazdy jest tak samo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak sprawdzałem sztanga też chodzi bez problemu i obserwowałem przy pracującym silniku gdy wcisnąłem gaz do dechy sztanga się unosi. A zauważyłem że usterka ta ostatnimi czasy pojawia się dopiero wówczas jak autko postoi jakiś czas przynajmniej 8 godzin bo problem pojawia się zazwyczaj rano jak jadę do pracy i później jak wracam ale tak jak pisałem na początku wystarczy zgasić silnik i ponownie go uruchomić i wszystko jest oki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo, byłem wczoraj u mechanika i po zapięciu VAGa wyszło od razu, czyszczenie turbiny i wymiana wężyków:)

Wiem że to nie na temat ale jeśli ktoś z krakowa polecam serwis na ulicy mokrej, niedaleko serwisu Kaczmarczyk który ja od wczoraj omijam szerokim łukiem:)

ach i naprawa usterki wyceniona na 250zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam tez ten problem, przynajmniej podobny w moim audi a4 b5 tdi 110KM przy prędkości pomiędzy 110 a 120 KM/H odłącza się turbina i muszę zgasić silnik i zapalić ponownie? Dostałem informacje że może to być przepływomierz, czujnik od turbiny, sama turbina. jakiś zaworek pod turbiną lub komputer. Powie mi ktoś w czym tkwi problem? Z góry dziękuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich też miałem taki problem proponuje sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia ja miałem jeden pęknięty i po wymianie wszystko śmiga bez problemów koszt ok 25 zł. Proszę uwarzać na końcówki ja urwałem z turbiny z zaworku i miałem dodatkowy koszt 105 zł radzę nie ciągnąć na siłę tylko najpierw okręcić . Po wymianie wężyków już 2 lata i żadnego zawieszania turbiny, a i nic nie czyściłem w turbinie. Wężyki fi 4mm i 3 mm oczywiście wewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich też miałem taki problem proponuje sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia ja miałem jeden pęknięty i po wymianie wszystko śmiga bez problemów koszt ok 25 zł. Proszę uwarzać na końcówki ja urwałem z turbiny z zaworku i miałem dodatkowy koszt 105 zł radzę nie ciągnąć na siłę tylko najpierw okręcić . Po wymianie wężyków już 2 lata i żadnego zawieszania turbiny, a i nic nie czyściłem w turbinie. Wężyki fi 4mm i 3 mm oczywiście wewnątrz.

w ASO zakupiłeś te wężyki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich przeglądam forum i nie mogę znaleźć podobnego przypadku jaki występuje u mnie. A mianowicie widzę że niejednokrotnie był poruszany temat braku mocy ale u mnie jest nieco inaczej, ponieważ usterka pojawia się co jakiś czas. Czasami się zdarza, że po jadę swoim 1,9TDI 110 KM i wszystko jest ok przyspiesza ale po przejechaniu kilku kilometrów gdy chcę przyspieszyć wciskam pedał gazu a on jakby nie reagował owszem przyspiesza ale strasznie powoli. Dopiero gdy się zatrzymam i zgaszę silnik, po czym znowu go uruchomię i już jest wszystko ok. Co może być tego przyczyną ktoś ma jakiś pomysł?

Dla ścisłoścki kolego takich tematów jest setki na tym forum i nie pisz ze szukałes bo jak widzac nie chciało ci sie szukać

Podepnij vaga i zrób logi stat i dynam i bedziesz wszystko wiedział.

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich przeglądam forum i nie mogę znaleźć podobnego przypadku jaki występuje u mnie. A mianowicie widzę że niejednokrotnie był poruszany temat braku mocy ale u mnie jest nieco inaczej, ponieważ usterka pojawia się co jakiś czas. Czasami się zdarza, że po jadę swoim 1,9TDI 110 KM i wszystko jest ok przyspiesza ale po przejechaniu kilku kilometrów gdy chcę przyspieszyć wciskam pedał gazu a on jakby nie reagował owszem przyspiesza ale strasznie powoli. Dopiero gdy się zatrzymam i zgaszę silnik, po czym znowu go uruchomię i już jest wszystko ok. Co może być tego przyczyną ktoś ma jakiś pomysł?

Dla ścisłoścki kolego takich tematów jest setki na tym forum i nie pisz ze szukałes bo jak widzac nie chciało ci sie szukać

Podepnij vaga i zrób logi stat i dynam i bedziesz wszystko wiedział.

ZC

OT

szybkie cięcie zimnego chirurga :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...