kasal Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 witam, mam taki problem bagnet oleju jest bardzo zasyfiony biała mazią, na korku troszeczkę, płyn w chłodnicy ok, ubywa oleju i silnik mokry od spodu. Nie kopci, nie brakuje mocy z rurki od bagnetu tez nie dymi czy to będzie uszczelka pod głowicą ?? Dzięki za odp. pozd.
mcm Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 na pewno woda w oleju ale skąd się dostaje to jest do ustalenia
ROBERT Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 witam, mam taki problem bagnet oleju jest bardzo zasyfiony biała mazią, na korku troszeczkę, płyn w chłodnicy ok, ubywa oleju i silnik mokry od spodu. Nie kopci, nie brakuje mocy z rurki od bagnetu tez nie dymi czy to będzie uszczelka pod głowicą ?? Dzięki za odp. pozd. Silnik "mokry" ale od oleju? Robisz krótkie odcinki teraz w taka pogodę?
a4 turbooo Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 jak powyżej,wygląda jakby silnik był niedogrzany -robisz krótkie odcinki lub masz walnięty termostat i silnik nie osiąga swojej temperatury
Agrzesiek4 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 mialem cos podobnego w tamtym roku, robilem krotkie odcinki nie dogrzewajac silnika, poza tym mialem walniety termostat i dlatego mialem na bagnecie cos jakby musztarde. usunalem usterke w postaci termostatu, przed ruszeniem nawet w krotki odcinego dogrzewalem silnik przynajmniej do 60 stopni i juz tego nie ma. Jesli wody z ukladu chlodzenia ci nie ubywa to nie powinna byc uszczelka pod glowica. tylko skad mokry silnik od spodu...?
tymonA4 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 umyj silnik od spodu i zaobserwuj czy sie gdzieś nie poci
mech15 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 umyj silnik od spodu i zaobserwuj czy sie gdzieś nie poci jakiś patent na bezpieczne umycie silnika??
tymonA4 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 ja ściągam klemy i używam najpierw środka do silnika a potem woda
ROBERT Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 umyj silnik od spodu i zaobserwuj czy sie gdzieś nie poci jakiś patent na bezpieczne umycie silnika?? Czysta szmatka + ropa i czyścisz cały ten syf
mech15 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 nice, myślałem że jakieś bardziej wyrafinowane metody stosujecie
ROBERT Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 nice, myślałem że jakieś bardziej wyrafinowane metody stosujecie Są specjalne środki, można też Kärcher'em, ale tymi metodami możesz niepotrzebnie coś zalać i będą jeszcze większe problemy. Najprościej szmatka + ropa wchodzisz do kanału i czyścisz, oczywiście trzeba zdemontować osłonę silnika jeżeli takowa jeszcze jest.
tymonA4 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 szwagier mył kracherem motorownie całą jak zobaczyłem ile wody poszło to SZOK po wszystkim nie odpalił poszła cewka
ROBERT Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 szwagier mył kracherem motorownie całą jak zobaczyłem ile wody poszło to SZOK po wszystkim nie odpalił poszła cewka Właśnie o tym mówię, bezpieczniej dla "motorowni" ,a szczególnie dla podzespołów elektrycznych - szmatka + ropa
mech15 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 No jakby mi ktoś z karcherem do silnika podchodził to bym mu tą myjkę do d..y wsadził, pozdro chłopaki
mariuszA4dg Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 mokry od oleju?? mi jak ubywał olej i miałem mokry silnik od oleju (w szczególności lewa strona i zalane świece olejem (1,2)) to wymieniem uszczelkę pod klawiaturą i problem z brakiem oleju zniknął
GRYFI Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 to może też być pęknięta głowica lub blok na szplice
kasal Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 co ciekawe to sprawa dokładnie wygląda tak, problem z uciekającym gdzies olejem - był..na poczatku myślałem, że spala (nie kapało na asfalt), ale jak zaglądnąłem od spodu no to niestety -zachlapany , a niedawno wymieniłem olej na castrola 10w40 i od tej wymiany pojawiła sie ta maź. Wspomnę, że w tamtym roku czyściłem przepustnicę i co mnie zdziwiło we wnetrzu zbiorniczka wyrownawczego do brzegów był tak jakby osadzony olej (nie pływał po płynie) na przepływomierzu też było troszke oleju . Auto osiąga prawidłową temp. ok 90 st. .... cholera nie wiem co jest.... Dzięki za duże zainteresowanie....
rafi_a4 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 ja tez robie male odcinki bo do pracy mam niecale 2 km, jezdze na mobilu 10w40 i nie zauwazylem czegos niepokojacego, w sumie castrol to tez bardzo dobry olej a wymieniales sam czy mechaniory, czy lali z banki 4 litrowej czy z beczki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się