Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Diagnostyka pompy paliwa, regulatora ciśnienia paliwa i wtrysków


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ktoś mógłby szczegółowo opisać czy jest możliwa diagnostyka w 1.8 ADR z 96 r. diagnostyka:

- pompy paliwa,

- regulatora ciśnienia paliwa,

- wtrysków

oraz co jest do tego potrzebne np VAG, manometr itp ? Chciałby to sprawdzić samemu bo nie wierzę mechanikom. Rok temu walczyłem z falowaniem i sam sobie poradziłem!!!

Pytam ponieważ nie mam instalacji gazowej, a dręczy mnie ciągle :

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

17735 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1327 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17736 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1328 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Auto pali za 3-4 obrotem po 2-3 sekundach. Jeżeli jadę na np na 3 albo 4 biegu i puszczę gaz tak, że auto zwalnia i nagle nacisnę gaz to czuję jedno szarpnięci i potem auto równo przyśpiesza. Nie mam problemów z falowaniem obrotów!!!

Wydaje mi się, że auto dobrze przyśpiesza, ale jak byłem ostatnio na hamowni to wypluło 114KM na 125KM serii.

Na chwilę obecną wydaje mi się, że błędy, spadek mocy i szarpanie może być spowodowane jedną z tych 3 części tj pompy paliwa, regulatora ciśnienia paliwa lub wtrysków.

PS: Tak na wszelki wypadek to jakie są nr tych części i ile one kosztują ?

Jeżdżę tylko na shell 95, 4000km temu wymieniane były filtry, paliwa, powietrza i oleju (MANN) oraz świece na NGK, przepustnica i przepływomierz były czyszczone z adaptacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy ktoś mógłby szczegółowo opisać czy jest możliwa diagnostyka w 1.8 ADR z 96 r. diagnostyka:

- pompy paliwa,

- regulatora ciśnienia paliwa,

- wtrysków

oraz co jest do tego potrzebne np VAG, manometr itp ?

Manometr, menzurki pomiarowe, stoper. I jeszcze pewnie zestaw kabelków, coby wtrysk otwierać na twoje żądanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest może jakiś szczegółowy opis tych operacji tak np jak to było dla czyszczenia i adaptacji przepustnicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to musisz zrobić logi. Zapisane błędy to nie wszystko. Bo tak to zaczynasz od du*y strony. Zrób logi. Kanał osobno:

002

001,013 -razem ze sobą

009

005

Zrób do tego jeszcze statycznie kanał 002.

Wklej na forum to się przyjrzymy. Logi wiadomo jak się robi. Jest opisane na forum jakby co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podejrzewasz pompę i cytuje "Auto pali za 3-4 obrotem po 2-3 sekundach."

Zlej auto do pełna przed odpaleniem przekręć kilka razy stacyjkę do pozycji zapłonu i odpal.

Pompa powinna pod pompować ciśnienie. Daj znać czy szybciej odpalił.

- Ale przede wszystkim Logi jak pisał poprzednik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz sniegu od wuja i slisko wiec logi na 3 biegu to sobie odpuszcze. Jak coś ruszyw temacie to dam znać, żeby była informacja na forum dla potomnych.

Odnośnie samego tankowania do pełna też sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz tankowal do pelna to zalej 98 i moze jakis dodatek do czyszczenia wtryskow :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie leje 98, nic to nie daje, tankuje tylko zwykly shell 95, a STP własnie wyjezdzilem w 1 baku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Tak, temat troche został odłożony bo musiałem zrobić hamulce, ale dzisiaj zrobiłem część logów:

Kanał 2:

Pierwsze myślałem, że wszystko OK bo niby osiąga te 100g/s ale dlaczego tak spada w okolicach 6500obr ?

Auto generalnie oprócz tego, że na wykresie wyszło 11KM mniej niż powinno być to po aucie nie poznać żeby coś mu dolegało. Co dalej sprawdzać ?

Jechac do ASO żeby pomierzyli ciśnienie pompy paliwa ?

logi_01112010_kan2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze sie wstrzelilem z pytaniem "just in time".

Jaką masz pewność że auto kiedykolwiek miało 125KM, w książkach różne rzeczy piszą a poza tym samochod juz nie pierwszej mlodosci wiec tez nie bedzie zapitalal jak młoda sarenka, równie dobrze może Cię trzymać katalizator jeśli go jeszcze masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...