xxxWIELKIxxx Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 Witam. Nie tak dawno zaczelo sie dziac cos niepokojacego w mojej Niuni . Odpala bez problemu i zaraz gasnie tak jak by odcieto zaplon. Czasami odpala za II razem a nawet za III. Niewiem dokladnie czy zawsze ale tak mi sie wydaje, ze na zimnym silniku nie mam tego problemu. Prosze o pomoc pozdrawiam
maciekg Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 Immo? poszukaj na forum, bo ten temat był wałkowany wielokrotnie
Gość MorgothDBMA Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 A przekręć kluczyk i sprawdź czy przed odpaleniem miga kontrolka z samochodzikiem (od immo) jeżeli tak to nie masz co odpalać, bo odpali i po 2-3 sek zgaśnie (immobiliser). Włóż kluczyk drugi/trzeci/setny raz i jak nie będzie migać odpal, jeżeli wtedy zabangla to na 100% immo i musisz zavcząć przeglądać 'Warsztat' i dłubać....
xxxWIELKIxxx Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Opublikowano 29 Maja 2007 kontrolka od immo swieci sie i jak zgasnie odpalam fure i za chwile gasnie. czytalem pare postow wlasnie o immo i niestety juz sam nie wiem co mojej niunce dolega ( musze dokladnie przeleciec forum cyba ze ktos ma jakies pomysly co to moze byc??????)
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 sprawdź Vagiem jakie masz błędy, powinien pojawić się "Zablokowany sterownik". Wtedy wiadomo, że immo padło.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 włóż kluczyk, odczekaj aż zgaśnie, poczekaj jeszcze chwilkę (czy nie miga, poczekaj np 10-20 sekund) i jak nie miga odpalaj, jeżeli wtedy zgaśnie to raczej nie immo Na VAG-u błędy: -Zablokowany sterownik (engine start blocked by....) -Za słaby sygnał z kluczyka (signal from ... too low)
Gość spedyt Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 xxxWIELKIxxx po sprawdzeniu tak jak koledzy MorgothDBMA i Kaziu_Wichura radzą okaże się że to immo w Warsztacie jest opis naprawy http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.30
Gość MorgothDBMA Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 Tez ostatnio walczę troche z immo Dorobiłem kluczyk (scyzoryk) o mocniejszym sygnale i na razie problem znikł (ale pewnie tylko chwilowo)
xxxWIELKIxxx Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Opublikowano 29 Maja 2007 b]spedyt[/b]swietnie opisaes ta naprawe immo przeczytalem wszystkie watki i po obejrzeniufotek chce zabrac sie do pracy z tym ze jak kolega MorgothDBMAtwierdzi ze jesli nie miga kontrolka od immo(a poprostu gasnie) powinno byc wsio dobrze. Silniczek powinien odpalic a u mnie wlasnie kontrolka gasnie i jak odpalam za chwile jest taka rekcja jak po odceciu zaplonu. A u Ciebie spedyt jak bylo kontrolka gasla czy mygala?? bo faktycznie moze to nie immo jest przyczyna dolegliwosci mojej Niunki kumpel cos mi mowil o przepustnicy ( zwracam sie z pytaniem czy moze to moze byc problemem w mojej A4??) pozdrawiam
Gość MorgothDBMA Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 jak po włożeniu kluczyka i przekręceniu zapłonu odczekasz dajmy na to minutę i NIE miga kontrolka od immo to to raczej nie jest immo.... U mnie od razu wiem kiedy immo zablokuje, miga kontrolka i nie mam co nawet odpalać, wyciagam kluczyk i wkładam znowu i na ogół to wystarcza, kontrolka juz nie miga i odpalam i jest gitara... Teraz mam mocniejszy kluczyk i problem (od 3 dni) ustapił U Ciebie w takim razie to chyba nie immo
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 może być i przepustnica problemem. Może być i miliard innych winowajców więc może koniec wróżenia z fusów i kolega zdecyduje się na Vaga, dobrze? Vag jest po to żeby ułatwiać diagnostykę a nie dla ozdoby. Więc kolego nie zabieraj się za co co nie musi być winowajcą tylko sprawdź błędy.
xxxWIELKIxxx Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Opublikowano 29 Maja 2007 ok ok za chwilke jade do mechanika na tescik Vag-iem. jak wroce opisze usterke pozdrawiam
Arthur_tt Opublikowano 4 Lipca 2007 Opublikowano 4 Lipca 2007 witam ja mam to samo kontrolka gasnie i tak jak odpale to po chwili rozlancza zaplon O CO CHODZI???
Hauzer Opublikowano 4 Lipca 2007 Opublikowano 4 Lipca 2007 Jak przeczytałeś dokładnie cały temat to wiesz, że trzeba sprawdzić samochód vegiem, a po sprawdzeniu błędów można coś wywnioskować. Wygląda to na problem z immo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się