Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o sprawdzenie logów, dziwne wartości temperatury.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam podobne logi zblizone do tych co ty masz.Chyba tak ma byc

Opublikowano

Nie kumam. Co tu jest dziwnego ? Może byś zadał jakieś pytanie i powiedział co Ci nie pasuje ?

Opublikowano

interesuje mnie wskazanie na zimnym silniku temperatury o wartości 45, skąd taka wartość gdy temperatura otoczenia jest poniżej zera?

pozwoliłem zabrać cytat z http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

1. pomiar na zimnym silnku*.

*najlepiej jest dokonać pomiar rano przed rozruchem silnika.

a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury paliwa, powietrza oraz płynu chłodzącego [G62] powinny być zbliżone do siebie.

jeżeli temp. płynu chłodzącego odbiega od dwóch pozostałych - możliwe uszkodzenie czujnika G62.

temperatury należy zanotować.

b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - poznamy odczyt z czujnika G2.

wartość powinna być zbliżona do wartości z punktu 1a.

jeżeli jest różna przy założeniu, że temperatury z pkt. 1a są zbliżone do siebie - możliwe uszkodzenie czujnika G2.

Opublikowano

Wyglada ze masz uszkodzony czujnik tmp dajacy sygnał na wskaźnik bo do ECU jest OK.

Opublikowano

znalazłem w silniku tylko jeden czujnik koloru niebieskiego z 4 kabelkami, po odłączeniu kostki na klimatroniku pokazuje wartość 45 stopni, tego drugiego czujnika nie znalazłem, w jakim miejscu szukać??

Opublikowano

U mnie G2 pokazuje około 30 - 35 *C na zimnym silniku w innych autach też to spotkałem, wydaje mi się że skoro skala na wskaźnikach zaczyna się od 60*C to czujnik jest tak skonstruowany że to wskazanie takie ma być i nie ma tutaj gdzie wystąpić błąd bo od tych 40 stopni w górę zaczyna pokazywać dobrze a na wskaźnikach rusza się od 60*C, natomiast G62 pokazuje prawidłowo co idzie do ECU i wszystko gra. G2 i G62 są w jednej obudowie, to co znalazłeś to właśnie one, dwa kable do jednego i dwa do drugiego.

Opublikowano

U mnie dodatkowo jest 2 czujnik 2-pinowy do klimatronika i pokazuje temp taką samą jaka pokazuje czujnik do ECU.

Opublikowano

dziękuję za odpowiedzi, tę sprawę uważam za zamkniętą, mam jeszcze jedno pytanie, podczas szukania czujnika znalazłem na wężu który idzie do nagrzewnicy zaraz za silnikiem trzy dosyć dziwne elementy wyglądają jak świece do podgrzewania ale nie jestem pewien, są do nich doprowadzone 3 kabelki( do każdej osobny), czy moje przypuszczenie jest prawidłowe??

Opublikowano
:good:
Opublikowano

... podczas szukania czujnika znalazłem na wężu który idzie do nagrzewnicy zaraz za silnikiem trzy dosyć dziwne elementy wyglądają jak świece do podgrzewania ale nie jestem pewien, są do nich doprowadzone 3 kabelki( do każdej osobny), czy moje przypuszczenie jest prawidłowe??

Jest o tym temat poszukaj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...