vauxhall95 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Mam podobne logi zblizone do tych co ty masz.Chyba tak ma byc
chmielu Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Nie kumam. Co tu jest dziwnego ? Może byś zadał jakieś pytanie i powiedział co Ci nie pasuje ?
mały-człowiek Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2010 interesuje mnie wskazanie na zimnym silniku temperatury o wartości 45, skąd taka wartość gdy temperatura otoczenia jest poniżej zera? pozwoliłem zabrać cytat z http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html 1. pomiar na zimnym silnku*. *najlepiej jest dokonać pomiar rano przed rozruchem silnika. a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury paliwa, powietrza oraz płynu chłodzącego [G62] powinny być zbliżone do siebie. jeżeli temp. płynu chłodzącego odbiega od dwóch pozostałych - możliwe uszkodzenie czujnika G62. temperatury należy zanotować. b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - poznamy odczyt z czujnika G2. wartość powinna być zbliżona do wartości z punktu 1a. jeżeli jest różna przy założeniu, że temperatury z pkt. 1a są zbliżone do siebie - możliwe uszkodzenie czujnika G2.
wojtek26 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Wyglada ze masz uszkodzony czujnik tmp dajacy sygnał na wskaźnik bo do ECU jest OK.
mały-człowiek Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 znalazłem w silniku tylko jeden czujnik koloru niebieskiego z 4 kabelkami, po odłączeniu kostki na klimatroniku pokazuje wartość 45 stopni, tego drugiego czujnika nie znalazłem, w jakim miejscu szukać??
chmielu Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 U mnie G2 pokazuje około 30 - 35 *C na zimnym silniku w innych autach też to spotkałem, wydaje mi się że skoro skala na wskaźnikach zaczyna się od 60*C to czujnik jest tak skonstruowany że to wskazanie takie ma być i nie ma tutaj gdzie wystąpić błąd bo od tych 40 stopni w górę zaczyna pokazywać dobrze a na wskaźnikach rusza się od 60*C, natomiast G62 pokazuje prawidłowo co idzie do ECU i wszystko gra. G2 i G62 są w jednej obudowie, to co znalazłeś to właśnie one, dwa kable do jednego i dwa do drugiego.
wojtek26 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 U mnie dodatkowo jest 2 czujnik 2-pinowy do klimatronika i pokazuje temp taką samą jaka pokazuje czujnik do ECU.
mały-człowiek Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 dziękuję za odpowiedzi, tę sprawę uważam za zamkniętą, mam jeszcze jedno pytanie, podczas szukania czujnika znalazłem na wężu który idzie do nagrzewnicy zaraz za silnikiem trzy dosyć dziwne elementy wyglądają jak świece do podgrzewania ale nie jestem pewien, są do nich doprowadzone 3 kabelki( do każdej osobny), czy moje przypuszczenie jest prawidłowe??
chmielu Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 ... podczas szukania czujnika znalazłem na wężu który idzie do nagrzewnicy zaraz za silnikiem trzy dosyć dziwne elementy wyglądają jak świece do podgrzewania ale nie jestem pewien, są do nich doprowadzone 3 kabelki( do każdej osobny), czy moje przypuszczenie jest prawidłowe?? Jest o tym temat poszukaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się